Astra G X18XE1

sowa93

Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 21 sie 2015, 10:30
Auto: brak
Województwo: mazowieckie

Astra G X18XE1

#1

Nieprzeczytany post autor: sowa93 »

Witam kompletuje sobie właśnie rozrząd do wymiany i chciałbym wymienić od razu wszystkie simeringi bo strasznie leci z okolic rozrzadu? Pytanie tylko ile jest tym simeringow i jakie kupić ? Pozdrawiam

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4826
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Uszczelki do x18xe
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
JEMI

Zbanowany
Posty: 709
Rejestracja: 20 sty 2012, 19:46
Imię: MARCIN
Auto: Gx2
Silnik: x18xe1 oraz z18xe
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz

#3

Nieprzeczytany post autor: JEMI »

wali napewno z pod czapki rozrzadu
na 90% uwalona tylko ta uszczelka
NIE PUSZCZONE BĄKI UNOSZĄ SIĘ DO MÓZGU
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY

sowa93

Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 21 sie 2015, 10:30
Auto: brak
Województwo: mazowieckie

#4

Nieprzeczytany post autor: sowa93 »

Ale jak już zmieniam rozrząd to najlepiej wymienić wszystkie a koszt nieduży.I oczywiście jaką firmą wybrać ? Tam idzie dwie na wałki rozrządu ?
Ostatnio zmieniony 27 maja 2017, 9:08 przez sowa93, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
JEMI

Zbanowany
Posty: 709
Rejestracja: 20 sty 2012, 19:46
Imię: MARCIN
Auto: Gx2
Silnik: x18xe1 oraz z18xe
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz

#5

Nieprzeczytany post autor: JEMI »

sowa93 pisze:QR_BBPOST Ale jak już zmieniam rozrząd to najlepiej wymienić wszystkie a koszt nieduży
wlasnie nie
jak na simerach nie leci to ich nie ruszaj
wymien tylko uszczelke pod czapka i zostaw reszte w spokoju
do wymiany simerow musisz wyjac caly rozrzad wlacznie z oslona i walki
jak bedziesz to robil na zasadzie wyrwania starych simerow srubokretem
to skonczy sie jak u mnie
jakis debil tak wlasnie wymienial simery i porychal walki co sie skonczylo ich wymiana
zeby to dobrze zrobic trzeba wszystko rozlupac
a to juz nie zadna roznica tylko duza roznica
z godziny roboty robi sie 5 godzin
i najlepiej wszystko wkleic na silikon znaczy czapke
to daje 100% pewnosci ze wszystko bedzie dobrze uszczelnione
te czapki sa wredne i potrafia leciec po wymiane uszczelki
NIE PUSZCZONE BĄKI UNOSZĄ SIĘ DO MÓZGU
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY

Golmist70

Astro-maniak
Posty: 593
Rejestracja: 10 sty 2009, 19:54
Imię: Miłosz
Auto: Była Astra G ... Jest Astra J
Silnik: X18XE1...A16XER
Rocznik: 2014
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: G-D
Pomocny: 5 razy
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Golmist70 »

Po zdjęciu plastikowej pokrywy silnika, na górnej części głowicy nad kolektorem wydechowym (w zasadzie na łączeniu pokrywy zaworów z głowicą) masz wytłoczony kod silnika. Druga opcja: pierwsza część numeru silnika (na obudowie sprzęgła,łączenie skrzyni z silnikiem) to też kod silnika. Jeśli twoje auto jest z 1 kwartału 2000 r ,to powinien być X18XE1. Później montowali już ten nowszy o mocy 125 KM (Z18XE chyba taki ma kod). Tu jest temat o rodzajach silników w astrze g : [External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 02 sie 2017, 19:47 przez Golmist70, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ