Astra G X18XE1
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 sie 2015, 10:30
- Auto: brak
- Województwo: mazowieckie
Astra G X18XE1
Witam kompletuje sobie właśnie rozrząd do wymiany i chciałbym wymienić od razu wszystkie simeringi bo strasznie leci z okolic rozrzadu? Pytanie tylko ile jest tym simeringow i jakie kupić ? Pozdrawiam
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
- JEMI
- Posty: 709
- Rejestracja: 20 sty 2012, 19:46
- Imię: MARCIN
- Auto: Gx2
- Silnik: x18xe1 oraz z18xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
wali napewno z pod czapki rozrzadu
na 90% uwalona tylko ta uszczelka
na 90% uwalona tylko ta uszczelka
NIE PUSZCZONE BĄKI UNOSZĄ SIĘ DO MÓZGU
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 sie 2015, 10:30
- Auto: brak
- Województwo: mazowieckie
Ale jak już zmieniam rozrząd to najlepiej wymienić wszystkie a koszt nieduży.I oczywiście jaką firmą wybrać ? Tam idzie dwie na wałki rozrządu ?
Ostatnio zmieniony 27 maja 2017, 9:08 przez sowa93, łącznie zmieniany 3 razy.
- JEMI
- Posty: 709
- Rejestracja: 20 sty 2012, 19:46
- Imię: MARCIN
- Auto: Gx2
- Silnik: x18xe1 oraz z18xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
wlasnie niesowa93 pisze:QR_BBPOST Ale jak już zmieniam rozrząd to najlepiej wymienić wszystkie a koszt nieduży
jak na simerach nie leci to ich nie ruszaj
wymien tylko uszczelke pod czapka i zostaw reszte w spokoju
do wymiany simerow musisz wyjac caly rozrzad wlacznie z oslona i walki
jak bedziesz to robil na zasadzie wyrwania starych simerow srubokretem
to skonczy sie jak u mnie
jakis debil tak wlasnie wymienial simery i porychal walki co sie skonczylo ich wymiana
zeby to dobrze zrobic trzeba wszystko rozlupac
a to juz nie zadna roznica tylko duza roznica
z godziny roboty robi sie 5 godzin
i najlepiej wszystko wkleic na silikon znaczy czapke
to daje 100% pewnosci ze wszystko bedzie dobrze uszczelnione
te czapki sa wredne i potrafia leciec po wymiane uszczelki
NIE PUSZCZONE BĄKI UNOSZĄ SIĘ DO MÓZGU
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 10 sty 2009, 19:54
- Imię: Miłosz
- Auto: Była Astra G ... Jest Astra J
- Silnik: X18XE1...A16XER
- Rocznik: 2014
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: G-D
- Pomocny: 5 razy
- Kontakt:
Po zdjęciu plastikowej pokrywy silnika, na górnej części głowicy nad kolektorem wydechowym (w zasadzie na łączeniu pokrywy zaworów z głowicą) masz wytłoczony kod silnika. Druga opcja: pierwsza część numeru silnika (na obudowie sprzęgła,łączenie skrzyni z silnikiem) to też kod silnika. Jeśli twoje auto jest z 1 kwartału 2000 r ,to powinien być X18XE1. Później montowali już ten nowszy o mocy 125 KM (Z18XE chyba taki ma kod). Tu jest temat o rodzajach silników w astrze g : [External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 02 sie 2017, 19:47 przez Golmist70, łącznie zmieniany 1 raz.