Z14XEP korekta dawki paliwa, wypadające zapłony.
: 10 sty 2018, 15:59
Dwa dni temu (podczas jazdy na LPG, silnik rozgrzany) zapaliła mi się kontrolka silnika.
Byłem dziś u magika z komputerem i wyszło coś takiego:
Magik powiedział, że może to być problem z instalacją LPG (lovato sekwencja).
Wymiana filtrów i regulacja powinna pomóc.
Zadzwoniłem do innego magika od LPG, podałem kody błędów i potwierdził słowa magika nr1.
Błędy zostały skasowane i puki co (po przejechaniu kilku km) nie wróciły.
Silnik działa bez zarzutu, nie ma spadków mocy. Jedynie czasem zaraz po zapaleniu na zimnym bardzo delikatnie falują obroty.
Pytanie.
Czy mam wydawać około 150 pln na wymianę filtrów LPG, regulację i diagnostykę, czy problem może być gdzie indziej?
Byłem dziś u magika z komputerem i wyszło coś takiego:
Magik powiedział, że może to być problem z instalacją LPG (lovato sekwencja).
Wymiana filtrów i regulacja powinna pomóc.
Zadzwoniłem do innego magika od LPG, podałem kody błędów i potwierdził słowa magika nr1.
Błędy zostały skasowane i puki co (po przejechaniu kilku km) nie wróciły.
Silnik działa bez zarzutu, nie ma spadków mocy. Jedynie czasem zaraz po zapaleniu na zimnym bardzo delikatnie falują obroty.
Pytanie.
Czy mam wydawać około 150 pln na wymianę filtrów LPG, regulację i diagnostykę, czy problem może być gdzie indziej?