Witam ,jaki powinien byc zakres pracy w x18xe1?Czy z wraz z przyspieszaniem powinno napiecie spadac,rosnac,czy ciagle sie zmieniac?
U mnie bez wzgledu na to czy stoje czy jade sonda na scan my opel caly czas pracuje miedzy 0... a 4... i tak w kolko niezaleznie czy jalowy czy jade caly czas sie zmienia.
Przy okazji wyskakuje mi tez co jakis czas blad P1326 czyli 1 gar i tylko na nim.Kiedys jak wyjmowalem swice to 2,3,4 byly ladnie okopcone a wlasnie na 1 byla troche okopcona na czarno.Wtrysk leje?Nadmienie ze blad jest po przeskanowaniu scan my opel,nie wyswietla sie check engine.
Lamda zakres pracy
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 12 gru 2008, 14:54
- Imię: Maciej
- Auto: Astra G 1,8 16V 1999r
- Silnik: x18xe1
- Rocznik: 1999
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: SZCZECIN
- Kontakt:
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 12 gru 2008, 14:54
- Imię: Maciej
- Auto: Astra G 1,8 16V 1999r
- Silnik: x18xe1
- Rocznik: 1999
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: SZCZECIN
- Kontakt:
Sory za literowke w temacie.
Jeremiasz wiem ze jest 5V.Chodzi mi czy takie "latanie"napiecia jest normalne.Caly czas "lata" miedzy np.0340-1286-2350-3333-4543 i tak w kolko.Podane wartosci sa wymyslone chodzi ze zawsze lata mied,y 0 a 5V,niezaleznie czy jest na jalowym,czy jade ze stala predkoscia,czy pr,yspieszam lub zwalniam.
Jeremiasz wiem ze jest 5V.Chodzi mi czy takie "latanie"napiecia jest normalne.Caly czas "lata" miedzy np.0340-1286-2350-3333-4543 i tak w kolko.Podane wartosci sa wymyslone chodzi ze zawsze lata mied,y 0 a 5V,niezaleznie czy jest na jalowym,czy jade ze stala predkoscia,czy pr,yspieszam lub zwalniam.