Z22SE czyż by UPG?
- Vini
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lis 2019, 7:04
- Auto: opel
- Silnik: Z22SE
- Województwo: śląskie
Re: Z22SE czyż by UPG?
Panowie ile kosztuje remont głowicy do Z22SE bo mi dzwonili że zrobiona koszt 1200zł chyba ich...coś tam...
-
- Posty: 504
- Rejestracja: 01 paź 2017, 10:09
- Auto: astra g chevrolet epica
- Silnik: z18xe x25d1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 21 razy
ale jaki ma być zakres naprawy ?
bo remont to dosyć pojemne stwierdzenie
ja robiłem ostatnio głowice od z18xe
wymieniłem uszczelniacze
wymieniłem 2 zawory
wszystkie zawory dotarłem
1 zawór 25 zeta
1 uszczelniacz niecałe 5 zeta
planowanie 70
i 5 godzin docieranie
jeśli dochodzi wymiana prowadnic gniazd ewentualne spawanie pęknięć
to cena rośnie drastycznie
wiec czasem warto kupić jakaś głowicę nawet nie najlepsza tanią
ale z dobrymi prowadnicami i gniazdami
i zrobić naprawę w takim zakresie jak ja to zrobiłem
bo remont to dosyć pojemne stwierdzenie
ja robiłem ostatnio głowice od z18xe
wymieniłem uszczelniacze
wymieniłem 2 zawory
wszystkie zawory dotarłem
1 zawór 25 zeta
1 uszczelniacz niecałe 5 zeta
planowanie 70
i 5 godzin docieranie
jeśli dochodzi wymiana prowadnic gniazd ewentualne spawanie pęknięć
to cena rośnie drastycznie
wiec czasem warto kupić jakaś głowicę nawet nie najlepsza tanią
ale z dobrymi prowadnicami i gniazdami
i zrobić naprawę w takim zakresie jak ja to zrobiłem
- Vini
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lis 2019, 7:04
- Auto: opel
- Silnik: Z22SE
- Województwo: śląskie
W bosch za zrobienie głowicy chcieli 1200zł to dałem do innego zakładu zrobili za 550zł .
Głowica założona silnik odpalił ale obroty falowały i co się stało po ok.5min pracy na postoju?strzelił kol.wydechowy i niespodzianka!
W rurze wydechowej przed katem mam jakieś dziwny wkład tłumiący który wydaje się być spękany.
Ten jak by wkład ma być w tej rurze?
Głowica założona silnik odpalił ale obroty falowały i co się stało po ok.5min pracy na postoju?strzelił kol.wydechowy i niespodzianka!
W rurze wydechowej przed katem mam jakieś dziwny wkład tłumiący który wydaje się być spękany.
Ten jak by wkład ma być w tej rurze?
- Vini
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lis 2019, 7:04
- Auto: opel
- Silnik: Z22SE
- Województwo: śląskie
Silnik poskładany odpala ale coś jest nie tak... .
Jak na postoju dam w palnik to obroty dochodzą max.3500rpm i następuje odcinka
Do tego wszystkiego silnik totalnie nie ma mocy-rower szybciej ruszy niż to auto... .
Błędów w ECU Brak.
Silnik odpala od obrotu wałem pracuje równo i dość cicho...
Co sprawdzić?
Jak na postoju dam w palnik to obroty dochodzą max.3500rpm i następuje odcinka
Do tego wszystkiego silnik totalnie nie ma mocy-rower szybciej ruszy niż to auto... .
Błędów w ECU Brak.
Silnik odpala od obrotu wałem pracuje równo i dość cicho...
Co sprawdzić?
- Vini
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lis 2019, 7:04
- Auto: opel
- Silnik: Z22SE
- Województwo: śląskie
Kurka źle to napisałem.
Odcinka pojawia się przy 3000rpm,natomiast jak obroty dojdą do ok.3500rpm i silnik gaśnie,ale odpala bez problemu
Kata nie ma.
Ale z tego co widzę po pomiarach,to sonda lambda wartość zmienia się co ok.3 sek po między "uboga" a "bogata".
No i cyklicznie pojawiają się jakieś ciche stuki w silniku(spalanie stukowe??).
Manometru do pomiaru kompresji nie mam,ale jak obracam wałem za pomocą klucza to czuć spory opór i słychać charakterystyczne "psss" więc winikało by z tego że kompresja jest.
Odcinka pojawia się przy 3000rpm,natomiast jak obroty dojdą do ok.3500rpm i silnik gaśnie,ale odpala bez problemu
Kata nie ma.
Ale z tego co widzę po pomiarach,to sonda lambda wartość zmienia się co ok.3 sek po między "uboga" a "bogata".
No i cyklicznie pojawiają się jakieś ciche stuki w silniku(spalanie stukowe??).
Manometru do pomiaru kompresji nie mam,ale jak obracam wałem za pomocą klucza to czuć spory opór i słychać charakterystyczne "psss" więc winikało by z tego że kompresja jest.