Nie ma bata żeby czujnik wałka nie zostawiał błędu w sterowniku więc tu diagnoza prosta, tam siedzi hall i sterownik zawsze pozna uszkodzony czujnik na podstawie danych z czujnika wału. Zresztą on służy tylko do szybkiego rozruchu, żeby wiedzieć w jakim takcie są cylindry, no ale musi być.
Przeplywomierz gorzej bo tu nie było jak rozumiem przerwy w obwodzie a jedynie błędne wskazania. Przeplywomierz źle liczył masę bo źle odczytywał temperaturę., stąd P170. Tryb awaryjny pochodzi z walka rozrządu. P170 Nigdy nie wyrzuci awaryjnego a jedynie wywali check i przejdzie na korektę stałowartościową w pętli otwartej.
Części OE przestaje się produkować około dwa lata po zakończeniu produkcji danego modelu, w tym przypadku będzie to coś około 2008r. Potem na serwis trafiają części z aftermarketu.
Tryb awaryjny
- deodekabokat
- Posty: 3653
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 184 razy
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Gdybyś się cofnął kilka stron,albo potrafił czytać ze zrozumieniem wiedziałbyś,że był nowy textara za 13 tyś.,opcom i kilka innych za minimum kilka tysięcy.Elm służył poglądowo bo za każdym czekiem nie będziesz latał do mechanika po odczyt.Poza tym zdziwilbys się bo wszystkie błędy odczytuje,kasuje podstawowe parametry masz a w zasadzie najważniejsze z których łatwo już wywnioskować co dalej robić.
- deodekabokat
- Posty: 3653
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 184 razy
No ale błędu od czujnika walka nie było. Nie ma mowy żeby nie było. Czy przypadkiem twój sterownik od lpg nie kasuje błędów?
Bo to dziwna sytuacja żeby padł czujnik od walka rozrządu nawet sterownik rozpoznawał jego brak, wchodził w limp home a błędu nie było. Nie ma takiej opcji.
Bo to dziwna sytuacja żeby padł czujnik od walka rozrządu nawet sterownik rozpoznawał jego brak, wchodził w limp home a błędu nie było. Nie ma takiej opcji.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.