Tryb awaryjny
- deodekabokat
- Posty: 3662
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 186 razy
Re: Tryb awaryjny
On Grzechu wali limp home. Więc tu korekty nic nie zrobią. Korekty to tylko wywalą check a nie awaryjny.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Mam komputer LPG więc doskonale wszystko widzę.Nic nie jest rozjechane,a odchyłka pb od LPG tak jak kolega wyżej napisał spowoduje wyrzucenie czeka.
- deodekabokat
- Posty: 3662
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 186 razy
Gumy z majtek nie mechanicy.
Ale jakiś zwykły tester diagnostyczny na protokole kwp2000 też powinien ogarnąć błędy ecu.
Jest limp home jest błąd w ster silnika wierz mi.
Ale jakiś zwykły tester diagnostyczny na protokole kwp2000 też powinien ogarnąć błędy ecu.
Jest limp home jest błąd w ster silnika wierz mi.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Nieduża miejscowość i mechanicy z gumy.Przeloze przepustnicę jeżeli dalej będzie lipa podjadę takie miasto powiatowe około 20 tys. Powiat powinien znaleźć się konkretny.Poza tym od razu wysyłam sterownik do regeneracji koszt kilka stów.W zasadzie to dużo taniej niż nowa przepustnica a nawet oryginał przepływomierz bo te potrafią koło 500 stów byc
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Przepustnica wymieniona.Samo auto jedzie lepiej.Na wolnych lepiej,ale jeszcze skacze te 100 w górę w dół.Mechanik będzie miał opcom,albo ewentualnie jeden kupił textara za 13 tyś to powinien zaadaptować bezproblemowo.Kolega ja37 napisałeś czy fizycznie odłączyłem LPG?Tak mogę.Zakrecam butlę i jeżdżę na pb.Poza tym Wolne obroty były wzorowe.Problem pojawił się po zdjęciu i przeczyszczeniu a dokładnie dwa kanaliki podciśnienia w przepustnicy.
- deodekabokat
- Posty: 3662
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 186 razy
Żadnym interfacem nie zaadoptujesz przepustnicy w tym motorze bo jego sterownik po prostu nie ma takiej opcji. Przepustnica adoptuje się sama. Najlepiej do pełnego rozgrzania samochodu na wolnych obrotach.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Pisałem i tak nie ma nic do rzeczy.Problemy pojawiły się po wyjęciu i przeczyszczeniu przepustnicy a dokładnie dwa kanaliki podciśnienia.Tak jakby dostał teraz więcej powietrza przez te kanały podciśnienia?Od tego mapy się nie rozjeżdżają.Sprawdzalem też przy robocie nie uszkodziłem jakiegoś kabla czy czujnik po drodze
Dodano po 18 minutach 57 sekundach:
Może opel nie lubi świec Boscha.Co prawda wrzuciłem nowe i nie jakieś podróby bo około 100 zł zapłaciłem.Tak z 1000km nie było z nimi problemu i zastanawiam się czy nie lepiej wrócić do dedykowanych NGK
Dodano po 18 minutach 57 sekundach:
Może opel nie lubi świec Boscha.Co prawda wrzuciłem nowe i nie jakieś podróby bo około 100 zł zapłaciłem.Tak z 1000km nie było z nimi problemu i zastanawiam się czy nie lepiej wrócić do dedykowanych NGK