Tryb awaryjny
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Re: Tryb awaryjny
Dokładnie jak napisał analyzer nic dodać nic ująć.Kiedysbbylem niby takie ASO,a co myślę ręce będę brudził, ekspres do kawy .Na chwilę wychodzę,wracam a tam mechanik młotkiem pieciokilowym Napier...
bo nie idzie.Jak tu im zastawić auto?Takich przypadków multom w ciągu dwudziestu paru lat więc nie pitol o jakimś dorastaniu.I gdzie ty widzisz upierdliwość?Nikt im nie ufa i tyle,a jak dzwonisz wiesz co do wymiany,a jeszcze nie daj Boże masz swoją część jak kolega wyżej napisał nie umówisz się bo wiedzą,że nie zarobisz.Mialem kilka instalacji gazowych w różnych samochodach.W najprostszej z Krokowvem nie potrafił ustawić.Malo tego przyjeżdżałem po kilkadziesiąt km bo na gwarancji, żeby jego głupot słuchać i dosłownie herezji,bo wystarczyło w internet wpisać i wszystko jasne.I to był taki z polecanych jak Twój.Olalem gwarancję, kupiłem kabel,program i od kilkunastu lat wszystko co z gazem sam obsługuje łącznie z ustawieniami
Pomijam już usługe wymiany filtra za 5 zł w cenie 100zl
bo nie idzie.Jak tu im zastawić auto?Takich przypadków multom w ciągu dwudziestu paru lat więc nie pitol o jakimś dorastaniu.I gdzie ty widzisz upierdliwość?Nikt im nie ufa i tyle,a jak dzwonisz wiesz co do wymiany,a jeszcze nie daj Boże masz swoją część jak kolega wyżej napisał nie umówisz się bo wiedzą,że nie zarobisz.Mialem kilka instalacji gazowych w różnych samochodach.W najprostszej z Krokowvem nie potrafił ustawić.Malo tego przyjeżdżałem po kilkadziesiąt km bo na gwarancji, żeby jego głupot słuchać i dosłownie herezji,bo wystarczyło w internet wpisać i wszystko jasne.I to był taki z polecanych jak Twój.Olalem gwarancję, kupiłem kabel,program i od kilkunastu lat wszystko co z gazem sam obsługuje łącznie z ustawieniami
Pomijam już usługe wymiany filtra za 5 zł w cenie 100zl
- deodekabokat
- Posty: 3662
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 186 razy
Przede wszystkim Aso to nie jest miejsce gdzie są najwuższe kompetencje. Nie mam pojęcia kto uknuł ten stereotyp ale nie idzie go wykożenic z tego narodu jak tego, że ci co dajo to w efekcie każą innym obywatelom dać, ale mniejsza.
Ale rozmowa zeszła z głównego wątku. W jakimś celu użytkownik przyszedł na forum z konkretnym problemem. Takie tematy zawsze pachną wymienianiem aż się trafi, prędzej czy później. Lepiej prędzej.
Ten tryb awaryjny się jeszcze pojawia? Zamów sobie opcom z Chin za kilkanaście dolarów i poszukaj lapsa z win7 albo emulatorem w okienku.
Ale rozmowa zeszła z głównego wątku. W jakimś celu użytkownik przyszedł na forum z konkretnym problemem. Takie tematy zawsze pachną wymienianiem aż się trafi, prędzej czy później. Lepiej prędzej.
Ten tryb awaryjny się jeszcze pojawia? Zamów sobie opcom z Chin za kilkanaście dolarów i poszukaj lapsa z win7 albo emulatorem w okienku.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Poszukam jeszcze z opcom.Jak pisałem zadziwiło mnie to,że metoda gaz hamulec i lipa.Przeczyscilem kostki,masy i ECU odczytuje błędy.Jakie objawy daje uwalony ECU?Czy włożyć nowego kata i zdjąć emulacje drugiej sondy? Błędów nie ma ,z elm można odczytać 0170.Dziwnie popierduje z wydechu tak jak miałem 125p to wiedziałem że zapłon do przedstawienia.No obroty zwariowały po przeczyszczeniu przepustnicy.Tam napisałem niby ASO bo czysto kawa itd.Jestes na wakacjach i wozisz sprzęt do diagnozy itd? sam sobie odpowiedziałeś co do mechaników.W Pobierowie byłem dwa tygodnie temu jeszcze z brudną przepustnica.
- deodekabokat
- Posty: 3662
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 186 razy
To jakie masz problem na teraz po wszystkich zabiegach i jakie kontrolki Ci się świecą.
Na pytanie czy tryb serwisowy się jeszcze pojawia nie odpowiedziałeś.
Uszkodzenia połączeń sterownika objawiają się randomowymi błędami np od pedału gazu, przepustnicy, sondy lambda. Często więcej niż jeden na raz. Znikają po ostygnięciu ale nie zawsze. Sam sterownik się nie uszkadza a jedynie połączenia tzw wire bonding do terminali konektorów.
Na pytanie czy tryb serwisowy się jeszcze pojawia nie odpowiedziałeś.
Uszkodzenia połączeń sterownika objawiają się randomowymi błędami np od pedału gazu, przepustnicy, sondy lambda. Często więcej niż jeden na raz. Znikają po ostygnięciu ale nie zawsze. Sam sterownik się nie uszkadza a jedynie połączenia tzw wire bonding do terminali konektorów.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Nic się nie świeci.Czysto to ostatniej wymianie świec i cewki.Wtedy sporadycznie wyrzuciło wypadanie zapłonu na pierwszym,ale bez czeka tylko ESP zaświeciło i można było odczytać.Czsem te 0170 ,ale to sporadycznie od kilku lat raz na rok bo LPG.Po przeczyszczeniu przepustnicy a dokładnie dwa kanaliki podciśnienia były zapchane stracił obroty.Lataja nie raz prawie nie jest źle bo skaczą o 100 a czasami zaciągnie do 1200 i spadnie do 600.Lewe powietrze wykluczam.
Dodano po 16 minutach 11 sekundach:
I dwa pytania.1.Co odczytuje pierwsza sonda, gdzie nie ma kata? Żadnych błędów nigdy nie wyrzuciło z tego powodu widać ,że pracuje czasem stanie na zero.Dlaczego ECU nie wyrzuca błędu? 2.Znalazlem grzybek podciśnienia do klapek długości dolotu.Dziala podciśnieniowo i ma elektrozawór. Czy tym steruje ECU?Informuje o awarii? Wątpię bo wtyczka na dwa piny.To tak z ciekawości bo żeby to wyjąć pół osprzętu trzeba rozebrać.U mnie wygląda to na nieruszone i sprawne.
Dodano po 16 minutach 11 sekundach:
I dwa pytania.1.Co odczytuje pierwsza sonda, gdzie nie ma kata? Żadnych błędów nigdy nie wyrzuciło z tego powodu widać ,że pracuje czasem stanie na zero.Dlaczego ECU nie wyrzuca błędu? 2.Znalazlem grzybek podciśnienia do klapek długości dolotu.Dziala podciśnieniowo i ma elektrozawór. Czy tym steruje ECU?Informuje o awarii? Wątpię bo wtyczka na dwa piny.To tak z ciekawości bo żeby to wyjąć pół osprzętu trzeba rozebrać.U mnie wygląda to na nieruszone i sprawne.
-
- Posty: 6141
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 133 razy
hehe, "mój" mechanik jest całkiem niezły, mój uczeń
Pierwsze auto pomagałem mu zrobić przez GG dawno temu, to była nexia C20XE.
Później poszło już z górki, zbudował sobie astrę F C20LET, corsę A Z32SE i jeszcze kilka rodzynków w garażu ma.
Teraz kombinuje z astrą H Z20LEL i dla żony robi astrę GTC Z20LER.
A to tylko jego hobby.
Przeważnie robi w warsztacie ople, ale innych marek tez się nie boi.
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Byłem u gościa z opcom i wogole w oplach siedzi.Adaptacja nic.Wszystkie podciśnienia, nieszczelności odpadają.Mowi żeby sprawdzić jeszcze rozrząd czy nie przeskoczył choć pali od strzała, ładowanie wzorowe.Dziwil się tylko,że on dając gazu cały czas ubogo.Ja obstawiam kata którego nie ma i powoduje jakieś zawirowania na wolnych bo jest blisko.Mechanik obcykany więc nie ma czasu
-
- Posty: 6141
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 133 razy
Druga sonda nie ma nic do sterowania mieszanką.
A ubogo może być od wtrysków, pompy paliwa, regulatora cisnienia paliwa.
Taki obcykany, a ciśnienia paliwa nie zmierzył......
A ubogo może być od wtrysków, pompy paliwa, regulatora cisnienia paliwa.
Taki obcykany, a ciśnienia paliwa nie zmierzył......
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
No najbardziej obcykany z pozostałych pięciu.poza trzy kompy , dwie astry j jedna k z wyjętymi silnikami,aż odechciało mi się zakupu astry k.Moze pompa wszystko było na szybko w międzyczasie no uzdrawiał pozostałe Aśki.