Błąd egr przy niskich obrotach dti 101 km

SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

Błąd egr przy niskich obrotach dti 101 km

#1

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

Witajcie jak bym miał mało problemów to kupiłem sobie astre dti problem brzmi tak . Odpalam jedzie ok po jakimś czasie pojawią sie błąd silnika na niskich obrotach przy powolnym rozpedzaniu powyżej 2,2 tys obr błąd gaśnie i auto jedzie normalne . Wymienione przepływomierz . Pompa vacu . Zaworek od turbo na inny i od klapy w kolektorze zaworek od egr ma inny Numer bo z końcówka 200 a pozostałe mają 022 . Zaslepuenie przewodu egr nic nie zmienia pyranie czy wymieniac sam zawór egr skro zaslepuenie podciśnienia nic nie zmienia i ten elektro zawór sterujący podpinalem inny ale z końcówka 022 a u mnie jest z 200 przewody sa ok i czasem blad sie rzadziej pojawią
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4836
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

a jaki blad zostal odczytany ?

SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

P 0400 czyli egr a tam jest na podciśnienie
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

Ritex

Astro-maniak
Posty: 156
Rejestracja: 13 sty 2015, 17:47
Imię: Maciej
Auto: Astra H
Silnik: Z13DTH
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 1 raz

#4

Nieprzeczytany post autor: Ritex »

A elektrozawór podmieniłeś? Może on jest nie sprawny.

A jak porusza się sam egr? W całym zakresie? Bez przycinek?

Jak zaślepisz z egr to błąd i tak będzie i tak. Zaklepka służy do diagnozy dlaczego auto straciło moc.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Gość

#5

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Ale P0400 czy P0400 z jakąś jeszcze cyfrą? Bo u mnie dla przykładu wywala błąd P0400-5 i prawdopodobnie to jest pompa vacuum. Jeśli tylko P0400, to wyczyść EGR.

SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

Najprostsza rzecz egr był uszkodzony tylko myślałem ze jak zaslepie przewod to będzie ok a nie było wymieniłem na inny i jeden problem z głowy
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4897
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

zaslepienie przewodu podcisnienia powoduje ze owszem problem ustepuje jelsi zawor nie jest podwieszony w pozycji otwartej tylko zamkniety. To ze sie pali pomaanczowa kontrolka to normalne przy takim zaslepieniu jednak silnik z tego powodu nie przechodzi ani w tryb awaryjny ani nie ma mniejszej mocy. To tylko nformacja dl anas ze cos jest nie tak z silnikiem bo to logiczne ze jak moze byc okej skoro nie dostaje splin powrotncyh do ekologii.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

ODPOWIEDZ