Witam, zakładam ten wątek ponieważ mam pewien problem. Posiadam Astrę G, 2003 rok.
Zdiagnozowałem problem nie działającej turbiny, okazał się nim zawór ciśnienia turbiny, ma on miejsce zaraz obok EGR.
Powodem był ułamany króciec, zamówiłem używany z Allegro, tak wiem, używanych się nie kupuje. Mój zawór, z zaworem Allegro ma te same numery.
Otóż, przy, srebrnym grzybku tego zaworu jest taki czarny, plastikowy "baniaczek". Natomiast zawór z Allegro przyjechał bez tego baniaczka..
Nie wiem, czy jest sens reklamować zaworek, na Allegro nie było o tym wspomniane w opisie. Pytanie, czy kombinować ze zwrotem, czy mogę ten "baniaczek" przełożyć, lub jeździć bez?
Zdjęcia w załączniku o co mi konkretnie chodzi. Od wczoraj jeżdżę bez tego zaworku.
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam
Zawór ciśnienia turbiny [1.7 DTI Y17DT]
- Dirku96
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 cze 2016, 20:18
- Imię: Jakub
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4
- Województwo: łódzkie
Zawór ciśnienia turbiny [1.7 DTI Y17DT]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Cyprin
- Posty: 152
- Rejestracja: 10 lut 2019, 10:04
- Imię: Wojtek
- Auto: Astra G Caravan/Astra J ST
- Silnik: Y17DT/A17DTR
- Województwo: podlaskie
- Wdzięczny: 13 razy
- Pomocny: 8 razy
Nie zawór ciśnienia turbiny, tylko elektrozawór sterowania turbiną (podciśnieniowo)
Druga sprawa, że elektrozawór obok EGR jest od sterowania EGR, a anie od turbiny. Ten elektrozawór jest nawet połączony grubszym wężykiem z EGR-em.
Elektrozawór sterowania turbiną, znajduje się pod sterownikiem pompy wtryskowej, na podstawie sterownika pompy wtryskowej.
Druga sprawa, że elektrozawór obok EGR jest od sterowania EGR, a anie od turbiny. Ten elektrozawór jest nawet połączony grubszym wężykiem z EGR-em.
Elektrozawór sterowania turbiną, znajduje się pod sterownikiem pompy wtryskowej, na podstawie sterownika pompy wtryskowej.