ASTRA 2 1.7 DTL, DTI, CDTI

Awatar użytkownika
Roberto

V.I.P.
Posty: 2684
Rejestracja: 04 maja 2008, 22:44
Imię: Roberto
Auto: Astra H
Silnik: z turbiną :)
Rocznik: 2007
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: Roberto »

Pucio pisze:Witam!!

jestem posiadaczem 1.7 DTL! mam problem z paskiem klinowym!(napedza aletrernator i wspomaganie) tzn. zrywa mi się co ok.2tys.km :(
jeśli ktoś miał taki problem to proszę o pomoc ;)
Masz do wymiany koła napędzające pasek - sam mam ten problem - są zjechane i poluźniają pasek, który z biegiem czasu pęka. Koszt tych kół (używanych) to jakieś 700-800 PLN
R o b e r t o
[External Link Removed for Guests]

Z1_Borys

Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: Z1_Borys »

Pucio, jak masz takie problemy z paskiem to ile Twoja Astra ma przejechane km??

Awatar użytkownika
Mikruss

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 30 sty 2009, 12:55
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ostrów Wlkp./okolice
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Mikruss »

Panowie potrzebne mi dokladne info o silniku 1.7 isuzu z astry G 16V o mocy bodajrze 75 PS.
Najlepiej jakies szczegolowe informacje o samym silniku, fajnie by bylo jak by sie znalazły jakies rysunki zwymiarowane, glownie chodzi mi o głowice 16V :mrgreen:

krzych

#14

Nieprzeczytany post autor: krzych »

Witam mam problem ze swoja astra silnik 1.7DTL na mrozie nawet lekkim bardzo ciezko pali wymienione mam wszystkie swiece a jak juz zapali to co jakis czas zapala sie kontrolka od komputera w serwisie powiedzieli ze to wina zaworu egr

.Robert20.

#15

Nieprzeczytany post autor: .Robert20. »

Witaj Krzych, miałem podobny problem wymieniłem akumulator i po problemie, orginalny oplowski miał niecałe 5 lat i już nie trzymał przy -3 a jak autko postało ze 3-4 dni to zapomnij że odpalisz. Teraz wpakowałem centre future :lol: i gra

Awatar użytkownika
magma

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 13 lut 2008, 11:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: magma »

Witam
Mam asie kombi z silnikiem 1,7 ISUZU, mój problem polega na tym, że zawsze po tym jak postoi dłuzej, np po nocy szarpie tak jakby sie silnik dusił. To zjawisko trwa aż sie porządnie rozgrzeje, a później juz chodzi bez problemu. Odpala od pierwszego razu, ma wymienione świece, olej. Na wolnych obrotach normalnie pracuje, bez żadnych skoków, dopiero przy ruszeniu i przyspieszaniu zaczyna szarpać, a później już jest dobrze.
Czy miał ktoś taki problem, albo może ma pomysł co z tym zrobić?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
marxba

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 04 lut 2009, 14:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Mętków
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: marxba »

WITAM!!!
Jetem posiadaczem astry II 1.7 CDTI rok 2003 jeżdze nią od 2004 narazie wszystko było wpożo ale dzisiaj zapaliła mi się lampka silnika - samochód pali , jeździ ale ja nie wiem co to znaczy więc proszę o jakieś podpowiedzi. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Michal

Astro-maniak
Posty: 264
Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
Auto: Astra H, G
Silnik: z19dth i z22se
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: Michal »

jak sie swieci lampka to bez padpiecia pod kompa sie nie obedzie, może poprostu EGR bedzie przyczyna ale warto podpiąć

robert 75

#19

Nieprzeczytany post autor: robert 75 »

Witam. W którym miejscu jest EGR . mam silnik 1.7 isuzu ?

Awatar użytkownika
marceligab

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 09 lis 2008, 17:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: wieliczka
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: marceligab »

krakers90 pisze:A to ładnie tyle , że ten mój śmigacz ma 140 tyś/km i szafa nie była ruszona więc mam nadzieję , że przy "normalnej" jeżdzie może kolejne 100 tyś nią wykręce-tylko tak słyszałem że tyle on może przeganiać na naszych drogach. :/
raczej nie uda się tyle zrobić bez wizyty w serwisie (kosztownej). Silnik y17dt (isuzu tychy) to szajs, po 150 170 tys pada głowica, potem pompa wtryskowa. Na koniec: obym nie był złym prorokiem!!! Pozdrawiam kolegów!

ODPOWIEDZ