Masz do wymiany koła napędzające pasek - sam mam ten problem - są zjechane i poluźniają pasek, który z biegiem czasu pęka. Koszt tych kół (używanych) to jakieś 700-800 PLNPucio pisze:Witam!!
jestem posiadaczem 1.7 DTL! mam problem z paskiem klinowym!(napedza aletrernator i wspomaganie) tzn. zrywa mi się co ok.2tys.km
jeśli ktoś miał taki problem to proszę o pomoc
ASTRA 2 1.7 DTL, DTI, CDTI
- Roberto
- Posty: 2684
- Rejestracja: 04 maja 2008, 22:44
- Imię: Roberto
- Auto: Astra H
- Silnik: z turbiną :)
- Rocznik: 2007
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
R o b e r t o
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 27 lip 2008, 20:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Mikruss
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 sty 2009, 12:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp./okolice
- Kontakt:
- magma
- Posty: 6
- Rejestracja: 13 lut 2008, 11:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Witam
Mam asie kombi z silnikiem 1,7 ISUZU, mój problem polega na tym, że zawsze po tym jak postoi dłuzej, np po nocy szarpie tak jakby sie silnik dusił. To zjawisko trwa aż sie porządnie rozgrzeje, a później juz chodzi bez problemu. Odpala od pierwszego razu, ma wymienione świece, olej. Na wolnych obrotach normalnie pracuje, bez żadnych skoków, dopiero przy ruszeniu i przyspieszaniu zaczyna szarpać, a później już jest dobrze.
Czy miał ktoś taki problem, albo może ma pomysł co z tym zrobić?
Pozdrawiam
Mam asie kombi z silnikiem 1,7 ISUZU, mój problem polega na tym, że zawsze po tym jak postoi dłuzej, np po nocy szarpie tak jakby sie silnik dusił. To zjawisko trwa aż sie porządnie rozgrzeje, a później juz chodzi bez problemu. Odpala od pierwszego razu, ma wymienione świece, olej. Na wolnych obrotach normalnie pracuje, bez żadnych skoków, dopiero przy ruszeniu i przyspieszaniu zaczyna szarpać, a później już jest dobrze.
Czy miał ktoś taki problem, albo może ma pomysł co z tym zrobić?
Pozdrawiam
- marxba
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 lut 2009, 14:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mętków
- Kontakt:
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- marceligab
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 lis 2008, 17:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wieliczka
- Kontakt:
raczej nie uda się tyle zrobić bez wizyty w serwisie (kosztownej). Silnik y17dt (isuzu tychy) to szajs, po 150 170 tys pada głowica, potem pompa wtryskowa. Na koniec: obym nie był złym prorokiem!!! Pozdrawiam kolegów!krakers90 pisze:A to ładnie tyle , że ten mój śmigacz ma 140 tyś/km i szafa nie była ruszona więc mam nadzieję , że przy "normalnej" jeżdzie może kolejne 100 tyś nią wykręce-tylko tak słyszałem że tyle on może przeganiać na naszych drogach. :/