biały dym przy odpalaniu 2.0 dtl

bubatcz

Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 20 kwie 2008, 19:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: ząbki
Kontakt:

biały dym przy odpalaniu 2.0 dtl

#1

Nieprzeczytany post autor: bubatcz »

Witam mam problem z astra po wymianie pompy wtryskowej auto gdy po nocy odpalam strasznie kopci na biało nie wiem co sie dzieje czy to wina pompy czy poprostu zle ustawiona pompa jesli ktos cos wie to piszcie :(
m i a

Mav2007

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 22 kwie 2009, 15:00
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: PL
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Mav2007 »

Jesli na bialo to albo para wodna (rano jest wilgoc, i tego bym sie trzymal - o ile ustepuje po chwili) albo gdzies plyn chlodniczy cieknie - uszczelka glowicy do wymiany (ale wtedy bardziej niebiesko niz bialo).
Astra II

piecia508

Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 09 cze 2009, 10:16
Imię: Piotr
Auto: Atra F, Astra G, Astra H
Silnik: x14xe,x16szr,z17dtr
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Płock

#3

Nieprzeczytany post autor: piecia508 »

Mav2007 pisze:(ale wtedy bardziej niebiesko niz bialo).
Bzdura na niebiesko to olej a nie płyn. Płyn to na biało bądź na szaro gdy jest zimny samochód. Straszne ciśnienie panuje w zbiorniczku wyrównawczym że ciężko jest go odkręcić.Zazwyczaj po partu minutach da rade go odkręcić a wtedy płyn kipi bulgocze bądź się wylewa. Trzeba uważać żeby się nie poparzyć.

A że płyn ubywa to nigdy na 100% uszczelka. Możliwe że gdzieś przewodem leci bądź nagrzewnico trzeba się upewnić. Spotkałem się z przypadkiem że wymieniono uszczelkę a ciekła nagrzewnica.

swirek

Astro-maniak
Posty: 590
Rejestracja: 29 maja 2008, 16:06
Imię: Tomek
Auto: Astra G Sport
Silnik: 2.0 DTH
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: swirek »

bubatcz, wygląda mi na to że w turbina puszcza i zbiera się w niej olej i po odpaleniu wypala go, jeśli po chwili ustaje to jeszcze nie ma problemu, problem bedzie jak turbina sie sypnie całkiem to w parę sek wyciągnie cały olej z silnika.

porozkręcaj przewody od turbiny i interkulera i zobacz czy nie ma w nich oleju i czy nie są zasyfione jak bedą znaczy że turbinka się kończy.

Dym z puszczającej turbiny jest niemal że biały tylko delikatnie ale to bardzo wpada w niebieski
Moja Asia [External Link Removed for Guests]
Niebo mnie nie chce a piekło boi się, że nim zawładnę ......

Awatar użytkownika
Artkul12

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 24 sie 2016, 13:38
Auto: Astra g
Silnik: X20dtl
Województwo: śląskie

#5

Nieprzeczytany post autor: Artkul12 »

Witam mam podobny problem z asterka 2.0 DI. A mianowicie zawsze jak jest zimny i przy odpaleniu kopci na niebiesko po 10 sek wszystko ustaje. Notorycznie ucieka mi gdzies plyn chlodniczy. Jak myslicie uszczelke pod glowice szlak trafil czy cos innego i czy w ogolee oplaca sie w dzisiejszych czasach robic remont tego staruszka

ODPOWIEDZ