Podwyższone obroty na "luzie" w trakcie jazdy 1.7DTI (isuzu)
- bialy_duszek
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 sty 2013, 17:36
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra G Njoy
- Silnik: 1,7 CDTI
- Województwo: podlaskie
Re: Podwyższone obroty na "luzie" w trakcie jazdy 1.7DTI (is
otóż w samochodzie masz 3 czujniki temperatury, jeden siedzi w chłodnicy i odpowiada za włączanie sie wentylatora, dzięki drugiemu czujnikowi widzisz na zegarze jaka jest temperatura, a trzeci siedzi w bloku silnika i odpowiada za dostosowanie mieszanki paliwa do odpowiedniej temperatury, inaczej zarządza mieszanką jak silnik jest zimny a inaczej jak ciepły, koszt takiego czujnika 50zł, czas naprawy samemu 10 minut. Pozdrawiam
- dareksowa
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 kwie 2013, 15:29
- Imię: dariusz
- Auto: opel astra g
- Silnik: 1.7 tdi isuzu
- Województwo: wielkopolskie
mam silnik isuzu 1.7 tdi 75 koni w czasie jazdy na luzie mam1000 ob jak sie zatrzyma mam niecałe 800
- wesoł
- Posty: 4904
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
jest poprawnie. POdczas jazdy zwieksza ecm obroty by na wspome byla dodatkowa sila elektryczna oraz w razie wbicia begu by nie zdlawilo silnika.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- wiciua
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lip 2012, 20:20
- Imię: wiciu
- Auto: astrag
- Silnik: z14xep
- Województwo: śląskie
Pytam z ciekawości: jeden czujnik jest w obudowie termostatu(odpowiada za wskazania na zegarach), a gdzie jest ten wkręcony w blok silnika który daje informacje do sterownika w celu wytworzenia prawidłowej mieszanki?bialy_duszek pisze:otóż w samochodzie masz 3 czujniki temperatury, jeden siedzi w chłodnicy i odpowiada za włączanie sie wentylatora, dzięki drugiemu czujnikowi widzisz na zegarze jaka jest temperatura, a trzeci siedzi w bloku silnika
Myślałem że ten w obudowie termostatu "załatwia" zegary i mieszankę.
- wesoł
- Posty: 4904
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
w chlodnicy to byl ale daje sie w kadettie i astrze F. Pozniej to juz niestety nie bylo. Ten na termostacie to zdaj sie czujnik wlansie i na szafe i na ECM. JEszcze jest czujnik wbudowany w pompie wtrskowej ale od temperatury paliwa ale on sluzy do kilku celów.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Dziubson
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 cze 2011, 23:48
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X16SZR
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomo coś w tym temacie? Mam to samo i nie wiem co robić:(
Panowie a jesli u mnie jest odwrotnie...? Jade, wrzucam luz i obroty spadaja na 600-700, gdy auto juz zatrzymam w miejscu obroty podwyzszaja sie na 800. Troche jest to malo komfortowe... Moze ktos cos wie na ten temat...?
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 29 gru 2019, 22:16
- Imię: Jacek
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: 1.7 cdti
- Rocznik: 2005
- Województwo: mazowieckie
Witam rozwiązał ktoś problem podniesionych obrotów???
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 29 gru 2019, 22:16
- Imię: Jacek
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: 1.7 cdti
- Rocznik: 2005
- Województwo: mazowieckie
Teraz już wiem tylko ze u mnie czy ciepły czy zimny byly podniesione.Okazalo sie ze silnik nie osiągał właściwej temperatury i dlatego obroty nie spadały.Winowajcą był uszkodzony termostat (zacinał się w pozycji zamkniętej).Teraz dochodzi do 75 stopni i obroty są ok.