Poci sie Ropą 1.7 DTI isuzu

Awatar użytkownika
damianek0202

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 06 cze 2013, 10:31
Imię: damian
Auto: Opel astra
Silnik: 1.7 DTI
Województwo: łódzkie

Poci sie Ropą 1.7 DTI isuzu

#1

Nieprzeczytany post autor: damianek0202 »

Witam. od jakiegos czasu zauwazylem ze leci mi ropa z dolnej czesci silnika. Jest to w okolicach sterownika pompy wtryskowej. Jak jest rozgrzany silnik to niewielkie widac poty. Po dluzszym postoju widac skraplajaca sie rope po kablu(uwaga ta koncowka kabla jest nie podlaczona , nie moge znalesc wejscia. Dlatego tez swieci mi sie check {niskie cisnienie barometru}) prowadzacym z sterownika pompy na ziemie. Jest to wyciek moze nie za duzy ale widac plame ON o srednicy 2cm. Teraz pytanie. Czy mozna jezdzic bezpiecznie z ta usterka? Czy ta usterka moze sie powiekszyc? Jakie sa przyczyny lejacej sie ropy? Auto normalnie odpala i jezdzi. PROSZE o PORADE

Usunięty użytkownik 3235

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Zerknij na zawór TCV w pompie i zdejmij wtyczki ze sterownika, pewnie tam też masz ropę. Winny jest wspomniany przeze mnie zawór.

Awatar użytkownika
damianek0202

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 06 cze 2013, 10:31
Imię: damian
Auto: Opel astra
Silnik: 1.7 DTI
Województwo: łódzkie

#3

Nieprzeczytany post autor: damianek0202 »

Słuchaj . Mozna na tym jezdzic czy lepiej dac do mechanika. ? Jakie sa koszty naprawy?

Usunięty użytkownik 3235

#4

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Za około 400zł to zrobisz, dostęp najlepszy z kanału.
[External Link Removed for Guests]

Jazda z tym grozi uwaleniem przede wszystkim sterownika pompy wtryskowej.

Awatar użytkownika
damianek0202

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 06 cze 2013, 10:31
Imię: damian
Auto: Opel astra
Silnik: 1.7 DTI
Województwo: łódzkie

#5

Nieprzeczytany post autor: damianek0202 »

No to nie ciekawie. Nie wiem od kiedy mi sie tak leje ale auto mam rok czasu. To kosztowna naprawa sie szykuje :(

Usunięty użytkownik 3235

#6

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Standard w Y17DT.

Awatar użytkownika
damianek0202

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 06 cze 2013, 10:31
Imię: damian
Auto: Opel astra
Silnik: 1.7 DTI
Województwo: łódzkie

#7

Nieprzeczytany post autor: damianek0202 »

A z tym bledem {niskie napiecie barometru}. kabelek od sterownika pompy mam nie podpiety. Moze wiesz o co chodzi??

Usunięty użytkownik 3235

#8

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Zapewne MAP Sensor do wymiany.

Awatar użytkownika
Chmielewski1974

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 15 gru 2016, 18:40
Imię: Paweł
Auto: Astra G
Silnik: 1.7dti
Województwo: łódzkie

#9

Nieprzeczytany post autor: Chmielewski1974 »

Witam jestem tu pierwszy raz mam wycieki ropy przy pompie przy przewodach oraz na wtyczce od głównego komputera sterowania co może być.

wagdar1

Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 27 lut 2008, 17:39
Imię: Darek
Auto: Astra G
Silnik: 1.7 DTI
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: wagdar1 »

Typowy problem pomp denso. Jak kolega wyżej odpowiedział, winny zawór Tcv, z wtyczki wycieka paliwo i peszlem osłonowym kabli dostaje się do wtyczki sterownika(doraźny sposób to wyciąć kawałek peszla, ale na długo nie pomoże), który wcześniej czy później się uszkodzi (naprawa sterownika ok. 500 zł).Słyszałem nawet o przypadkach dostawania się paliwa do wtyczek sterownika komputera. Przerobiłem problem 3 miesiące temu. Wymiana zaworu nie jest trudna ale uciążliwa, dostęp fatalny, reasumując najtaniej wychodzi wymienić w/w zawór około 400 zł.

ODPOWIEDZ