Astra G 2.0 DI Nie Pali,brak podgrzewania swiec.
- karoll98
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 kwie 2016, 13:57
- Imię: Karol
- Auto: Astra G 2.0 DTI
- Silnik: 2.0 DTI
- Województwo: mazowieckie
Astra G 2.0 DI Nie Pali,brak podgrzewania swiec.
Witam,moja astra 2.0 DI 1999r. Nie ma sily zapalic. Zapala dopiero na "plaka" . Zauwazylem,ze nie pali sie kontrolka od podgrzewania swiec,mimo to wiem,ze swiece sa napewno sprawne, co moze byc przyczyna tego,ze moj samochod nie ma sily odpalic??
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2016, 18:17 przez karoll98, łącznie zmieniany 1 raz.
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Jak jest ciepło to nie załącza podgrzewania.
Pewnie zapowietrzony, postaw auto tyłem wyżej i sprawdź czy po dłuższym postoju wtedy odpali.
Nie odpalaj na plak, bo pompa jest smarowana olejem napędowym, gdy jest układ zapowietrzony to nie ma smarowania (paliwa) w pompie i można ją zatrzeć...
Pewnie zapowietrzony, postaw auto tyłem wyżej i sprawdź czy po dłuższym postoju wtedy odpali.
Nie odpalaj na plak, bo pompa jest smarowana olejem napędowym, gdy jest układ zapowietrzony to nie ma smarowania (paliwa) w pompie i można ją zatrzeć...
[External Link Removed for Guests]
- karoll98
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 kwie 2016, 13:57
- Imię: Karol
- Auto: Astra G 2.0 DTI
- Silnik: 2.0 DTI
- Województwo: mazowieckie
Zalezy,po jak dlugim postoju. Po 2-3h odpali, lecz juz po 12 jest problem . Kreci,ale nie pali. A moze to byc wina sterownika podgrzewania swiec zarowych?
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2016, 17:04 przez karoll98, łącznie zmieniany 1 raz.
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Postaw na 12 godzin tyłem wyżej przodu i zobaczysz. Ale wszystkie znaki wskazują, że zapowietrza się. Warto wymienić przelewy i trójniki do nich.Ale najpierw sprawdź to co piszę.
[External Link Removed for Guests]
- karoll98
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 kwie 2016, 13:57
- Imię: Karol
- Auto: Astra G 2.0 DTI
- Silnik: 2.0 DTI
- Województwo: mazowieckie
A jak zobacze,czy to faktycznie zapowietrzanie sie? Poprostu mi po tych 12h nie odpali? Czy jeszcze jakies znaki beda? Jestem zielony
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2016, 17:09 przez karoll98, łącznie zmieniany 1 raz.
- karoll98
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 kwie 2016, 13:57
- Imię: Karol
- Auto: Astra G 2.0 DTI
- Silnik: 2.0 DTI
- Województwo: mazowieckie
Witam ponownie,podjelem probe odpalenia samochodu po dluzszym postoju z dolem wyzej i niestety samochod nie chce odpalic. Co powinienem teraz sprawdzic?
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Nie dziwię się, że nie chce odpalić.
Tył miał być wyżej a przód niżej czyli tak jakbyś zjeżdżał z górki.
Tył miał być wyżej a przód niżej czyli tak jakbyś zjeżdżał z górki.
[External Link Removed for Guests]
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Szczelność filtra paliwa i węży do i z filtra. Węże przelewowe.
Na przyszłość:
Polecę dodać do paliwa olej 2T do silników dwusuwowych (100 ml na 30-35 litrów paliwa). Obecne paliwa mają małą ilość siarki więc słabo smarują pompę.
Porada typu "prowizorka":
Za filtrem paliwa możesz sobie założyć gruszkę do pompowania paliwa z zaworkiem zwrotnym, najlepiej taką z "podglądem" czy paliwo leci. Raz że będziesz widział czy się zapowietrza a jak tak to przynajmniej będziesz mógł pompować paliwo bez plaka.
Na przyszłość:
Polecę dodać do paliwa olej 2T do silników dwusuwowych (100 ml na 30-35 litrów paliwa). Obecne paliwa mają małą ilość siarki więc słabo smarują pompę.
Porada typu "prowizorka":
Za filtrem paliwa możesz sobie założyć gruszkę do pompowania paliwa z zaworkiem zwrotnym, najlepiej taką z "podglądem" czy paliwo leci. Raz że będziesz widział czy się zapowietrza a jak tak to przynajmniej będziesz mógł pompować paliwo bez plaka.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- karoll98
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 kwie 2016, 13:57
- Imię: Karol
- Auto: Astra G 2.0 DTI
- Silnik: 2.0 DTI
- Województwo: mazowieckie
Blad mi sie wkradl Tyl byl wyzej tak tak. Lecz samochod nadal nie chce odpalic.przemty pisze:QR_BBPOST Nie dziwię się, że nie chce odpalić.
Tył miał być wyżej a przód niżej czyli tak jakbyś zjeżdżał z górki.