Astra G 2.0 DI Nie Pali,brak podgrzewania swiec.

Awatar użytkownika
karoll98

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwie 2016, 13:57
Imię: Karol
Auto: Astra G 2.0 DTI
Silnik: 2.0 DTI
Województwo: mazowieckie

Astra G 2.0 DI Nie Pali,brak podgrzewania swiec.

#1

Nieprzeczytany post autor: karoll98 »

Witam,moja astra 2.0 DI 1999r. Nie ma sily zapalic. Zapala dopiero na "plaka" . Zauwazylem,ze nie pali sie kontrolka od podgrzewania swiec,mimo to wiem,ze swiece sa napewno sprawne, co moze byc przyczyna tego,ze moj samochod nie ma sily odpalic??
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2016, 18:17 przez karoll98, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Jak jest ciepło to nie załącza podgrzewania.
Pewnie zapowietrzony, postaw auto tyłem wyżej i sprawdź czy po dłuższym postoju wtedy odpali.
Nie odpalaj na plak, bo pompa jest smarowana olejem napędowym, gdy jest układ zapowietrzony to nie ma smarowania (paliwa) w pompie i można ją zatrzeć...
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
karoll98

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwie 2016, 13:57
Imię: Karol
Auto: Astra G 2.0 DTI
Silnik: 2.0 DTI
Województwo: mazowieckie

#3

Nieprzeczytany post autor: karoll98 »

Zalezy,po jak dlugim postoju. Po 2-3h odpali, lecz juz po 12 jest problem . Kreci,ale nie pali. A moze to byc wina sterownika podgrzewania swiec zarowych?
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2016, 17:04 przez karoll98, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Postaw na 12 godzin tyłem wyżej przodu i zobaczysz. Ale wszystkie znaki wskazują, że zapowietrza się. Warto wymienić przelewy i trójniki do nich.Ale najpierw sprawdź to co piszę.
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
karoll98

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwie 2016, 13:57
Imię: Karol
Auto: Astra G 2.0 DTI
Silnik: 2.0 DTI
Województwo: mazowieckie

#5

Nieprzeczytany post autor: karoll98 »

A jak zobacze,czy to faktycznie zapowietrzanie sie? Poprostu mi po tych 12h nie odpali? Czy jeszcze jakies znaki beda? Jestem zielony :) :)
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2016, 17:09 przez karoll98, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Po prostu odpali ;)
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
karoll98

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwie 2016, 13:57
Imię: Karol
Auto: Astra G 2.0 DTI
Silnik: 2.0 DTI
Województwo: mazowieckie

#7

Nieprzeczytany post autor: karoll98 »

Witam ponownie,podjelem probe odpalenia samochodu po dluzszym postoju z dolem wyzej i niestety samochod nie chce odpalic. Co powinienem teraz sprawdzic?

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#8

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Nie dziwię się, że nie chce odpalić.
Tył miał być wyżej a przód niżej czyli tak jakbyś zjeżdżał z górki. ;)
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Szczelność filtra paliwa i węży do i z filtra. Węże przelewowe.

Na przyszłość:
Polecę dodać do paliwa olej 2T do silników dwusuwowych (100 ml na 30-35 litrów paliwa). Obecne paliwa mają małą ilość siarki więc słabo smarują pompę.

Porada typu "prowizorka":
Za filtrem paliwa możesz sobie założyć gruszkę do pompowania paliwa z zaworkiem zwrotnym, najlepiej taką z "podglądem" czy paliwo leci. Raz że będziesz widział czy się zapowietrza a jak tak to przynajmniej będziesz mógł pompować paliwo bez plaka.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
karoll98

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwie 2016, 13:57
Imię: Karol
Auto: Astra G 2.0 DTI
Silnik: 2.0 DTI
Województwo: mazowieckie

#10

Nieprzeczytany post autor: karoll98 »

przemty pisze:QR_BBPOST Nie dziwię się, że nie chce odpalić.
Tył miał być wyżej a przód niżej czyli tak jakbyś zjeżdżał z górki. ;)
Blad mi sie wkradl :D Tyl byl wyzej tak tak. Lecz samochod nadal nie chce odpalic.

ODPOWIEDZ