Witam!
W AG jest rurka odprowadzająca płyn w razie uszkodzenia nagrzewnicy,żeby się nie dostawał do wnętrza, jest umieszczona od strony przekładni kierowniczej. Spróbuj podłożyć jakieś naczynie w tamte okolice i będziesz wiedział, czy to nie nagrzewnica bo w środku raczej wilgoci nie dostrzeżesz chyba, że cieknie z "lornetki" - wtedy płyn by się wylewał od strony prawej nogi kierowcy i lewej pasażera, może masz tam mokro?
Ubywajacy płyn chłodzący
- Hancu
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 sty 2017, 13:33
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra G
- Silnik: X20DTH
- Województwo: opolskie
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 16 lut 2014, 21:10
- Imię: marcin
- Auto: astra f
- Silnik: 1.4
- Województwo: wielkopolskie
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 16 lut 2014, 21:10
- Imię: marcin
- Auto: astra f
- Silnik: 1.4
- Województwo: wielkopolskie
-
- Posty: 385
- Rejestracja: 06 paź 2012, 20:31
- Imię: Włodek
- Auto: astraG 17cdti ,1,6 8V
- Silnik: Z17DTL,X16SZR
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 8 razy
Układ chłodzenia jest zamknięty korkiem z zaworkiem na zbiorniczku.Nagrzewająca się ciecz powiększa objętość co powoduje powstanie ciśnienia.Miałem taki przypadek:ubywało płynu ale nie sukcesywnie tylko momentami.Nie było widać czemu.Wykryłem przypadkiem,po dłuższej jeździe zatrzymałem się na parkingu nie wyłączając silnika.Wracając do auta zobaczyłem mokrą plamę.Zajrzałem pod maskę,silnik był jeszcze wilgotny ale brak konkretnego miejsca wycieku.Poluzowałem korek i problem zniknął.Po powrocie do domu stworzyłem podobną sytuację i okazało się że wzrastająca temperatura powodowała"wystrzał"cieczy z pod węża.Dokręcenie opaski rozwiązało problem.Teoretycznie zaworek w korku powinien załatwiać temat,jednak tak nie było.Dlatego moja rada.
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 16 lut 2014, 21:10
- Imię: marcin
- Auto: astra f
- Silnik: 1.4
- Województwo: wielkopolskie
witam
w chwili obecene wypłukuje woada uklad od oleju,
robią sie twarde weze i podczas długiej jazdy gubi wode. Dodam ze była wymieniana usczelka pod głowica a olej zbieral sie ponoc od chlodniczki oleju.
Teraz pytanie czy te ubywanie(wyrzucanie) wody i twarde weze moze byc spowodowane ze to jest zalane zwykla woda???
w chwili obecene wypłukuje woada uklad od oleju,
robią sie twarde weze i podczas długiej jazdy gubi wode. Dodam ze była wymieniana usczelka pod głowica a olej zbieral sie ponoc od chlodniczki oleju.
Teraz pytanie czy te ubywanie(wyrzucanie) wody i twarde weze moze byc spowodowane ze to jest zalane zwykla woda???