Różnica silnika 2.0 dti a 2.2 dti
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 02 gru 2017, 16:50
- Imię: Damian
- Auto: Astra G
- Silnik: X20DTH
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Wolbrom ( KOL )
Ostatni podskok Opla w Dieslu na pompie, turbo ze zmienną geometrią.
Rozrząd na łańcuchu.
Kto miał 2.0 dti to się może ucieszy bo trochę mocniejszy i zrywniejszy.
Osobiście?
Nie warto...
Silnik u nas dość rzadki jednak.
Pompa pada i osprzęt tyż.
To taka przejściówka do CDTI/common rail.
Mało nie pali.
Najlepsza alternatywa to benzyna Oplowski 2.0 16V i LPG, obojętnie czy to Astra, Vectra czy Omega.
Silnik popularny i duuużo lepiej się zbiera od tych Diesli 2.0 czy 2.2.
Tak samo benzyna 2.2, rodzyn, mało tego, może nie zły ale mało tego i problem.
Rozrząd na łańcuchu.
Kto miał 2.0 dti to się może ucieszy bo trochę mocniejszy i zrywniejszy.
Osobiście?
Nie warto...
Silnik u nas dość rzadki jednak.
Pompa pada i osprzęt tyż.
To taka przejściówka do CDTI/common rail.
Mało nie pali.
Najlepsza alternatywa to benzyna Oplowski 2.0 16V i LPG, obojętnie czy to Astra, Vectra czy Omega.
Silnik popularny i duuużo lepiej się zbiera od tych Diesli 2.0 czy 2.2.
Tak samo benzyna 2.2, rodzyn, mało tego, może nie zły ale mało tego i problem.
- Quakow
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3City
- Kontakt:
Miałem w swojej byłej Astrze G silnik 2,2 w dieslu i 2,0 w benzynie wciągał nosem -więc nie pisz bzdur a co do awaryjności diesli w 2,2 lubi pęknąć wał z powodu braku koła dwu masowego i standardowo sterownik pompy w obu silnikach ale to co 250-300 tyś więc nie jest to dramat w porównaniu do Leonów z lat 2007 z dieslami gdzie trzeba wymieniać listwę co 50 tyś za 3-4 tyś .
----Diagnozy OP-COM-programowanie także ASTRA J---
Chrrr, no to chylę czoło.
Pozytywny był kiedyś wątek w Omedze B że zdrowe 2.2DTI dawało radę.
Duży moment to dobry odpych.
2.0 16V (X20XEV) 1998 cm³ 100 kW (136 PS)/5600 188Nm / 3400
2.2 DTI (16V) (Y22DTR) 2172 cm³ 92 kW (125 PS)/4000 280 Nm/ 1500–2750
11 koni różnicy ale faktycznie w tym 2.2D kopyto od ręki, Diesel jest sprawniejszym silnikiem od benzyny, tu się nie spieram.
Czy Diesel czy Benzyna,Turbo to amfetamina
EDIT:
W sumie tak samo się jebią te stare Diesle na pompie z ECU jak benzyniaki, bo w benzyniaku osprzęt coś szwankuje to też koszt, w Dieslu jest tylko smaczek z tym Turbo i Pompą, tu mogą być schody większe o jakieś 2000zł.
Dwumas dwumas, w benzyniakach też już dwumasy są.
Ja osobiście lubię ropniaki, mają moment od zaraz.
EDIT:
Mało tego, w dzieciach GM był taki ciekawi silnik w Chevy (lacetti , nubira) i Opel Antara
Produkcja to włoski VM Motori ( hmmm, to ten sam producent co wadliwe zlat 90-tych 2.5VM w Chrysler Voyager i Ford Scorpio i Jeep, na czterech oddzielnych głowicach)
Common Rail
RA 420 SOHC
Z20DMH Z20S Z20S1
Motor ma jeden wałek i 16 zaworów
Żeliwny blok
Daewoo Lacetti/Daewoo Nubira II/Chevrolet Optra, power: 89 kW (121 PS), torque: 280 N⋅m (210 lb⋅ft)
Z turbo ze zmienną geometrią ma 150koni i więcej Niutów, w Oplu Antarze właśnie.
Kuuurde, na papierze extra motor.
Zupełnie nieznany motor, mały i zwarty i moc mam jak trzeba.
Ciekawe jaki ma osprzęt, jakiej firmy ten Common rail.
Pozytywny był kiedyś wątek w Omedze B że zdrowe 2.2DTI dawało radę.
Duży moment to dobry odpych.
2.0 16V (X20XEV) 1998 cm³ 100 kW (136 PS)/5600 188Nm / 3400
2.2 DTI (16V) (Y22DTR) 2172 cm³ 92 kW (125 PS)/4000 280 Nm/ 1500–2750
11 koni różnicy ale faktycznie w tym 2.2D kopyto od ręki, Diesel jest sprawniejszym silnikiem od benzyny, tu się nie spieram.
Czy Diesel czy Benzyna,Turbo to amfetamina
EDIT:
W sumie tak samo się jebią te stare Diesle na pompie z ECU jak benzyniaki, bo w benzyniaku osprzęt coś szwankuje to też koszt, w Dieslu jest tylko smaczek z tym Turbo i Pompą, tu mogą być schody większe o jakieś 2000zł.
Dwumas dwumas, w benzyniakach też już dwumasy są.
Ja osobiście lubię ropniaki, mają moment od zaraz.
EDIT:
Mało tego, w dzieciach GM był taki ciekawi silnik w Chevy (lacetti , nubira) i Opel Antara
Produkcja to włoski VM Motori ( hmmm, to ten sam producent co wadliwe zlat 90-tych 2.5VM w Chrysler Voyager i Ford Scorpio i Jeep, na czterech oddzielnych głowicach)
Common Rail
RA 420 SOHC
Z20DMH Z20S Z20S1
Motor ma jeden wałek i 16 zaworów
Żeliwny blok
Daewoo Lacetti/Daewoo Nubira II/Chevrolet Optra, power: 89 kW (121 PS), torque: 280 N⋅m (210 lb⋅ft)
Z turbo ze zmienną geometrią ma 150koni i więcej Niutów, w Oplu Antarze właśnie.
Kuuurde, na papierze extra motor.
Zupełnie nieznany motor, mały i zwarty i moc mam jak trzeba.
Ciekawe jaki ma osprzęt, jakiej firmy ten Common rail.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2018, 17:06 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 2 razy.