Hejka
Powstało takowe pytanie, czy jest możliwość regulacji ciśnienia oleju silnikowego w tym modelu? 1,7 DTI Isuzu. Czy raczej pompa oleju odchodzi do krainy wiecznych łowów. Pytam bo, dość długo po odpaleniu świeci się kontrolka ciśnienia oleju i poklepują hydroregulatory. Jakieś doświadczenia macie w tym temacie, ew na co zwrócić uwagę?
1,7DTI czy jest możliwość regulacji ciśnienia oleju ?
- monsteer
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 kwie 2018, 12:59
- Imię: Rafał
- Auto: Astar G 1,7 DTI
- Silnik: Y17DT
- Województwo: małopolskie
- monsteer
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 kwie 2018, 12:59
- Imię: Rafał
- Auto: Astar G 1,7 DTI
- Silnik: Y17DT
- Województwo: małopolskie
Tak, wiedziałem o regulacji zaworów płytkami ale i też gdzieś wyczytałem, że te płytki są położone na hydroregulatorach. Ale dopiero rozkminiam ten silnik więc mogę się mylić. U mnie objaw jest taki, że gdy kontrolka ciśnienia oleju zgaśnie klepanie zdecydowanie jest mniej słyszalne, ale jest i tak niemałe. Jaka jeszcze może być przyczyna takiego zachowania? Dodam, że silnik się kiedyś tam dawno temu przygrzał bo pękł wąż chłodnicy i płyn poszedł. Od tego czasu słychać to klepanie. Autko jest siostry ,mechanik jej wtedy to niby zrobił ale nic nie zrobił. Rzekomo głowica była robiona, ale chyba tylko na papierze... Stwierdził, że to nie głowica no i siostra tak tym się telepała dalej. Jakieś jeszcze sugestie na co zwrócić uwagę?
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
po co niby mialy by byc plytki jakies podkladane na hydropopychacze. Zreszta regulacja hydrauliczna to domena raczej silnikow niemieckich a 1.7 to japonczyk. Z racji iz tu pompa oleju napedzana jest rozrzadem i ta pompa jest dosc wysoko to zanim zaciagnie i pusci olej na uklad to te pare sekund musi minac.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG