Pomoc w zidentyfikowaniu

Awatar użytkownika
kai123

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 05 cze 2018, 18:21
Imię: Kamil
Auto: Opel Astra G 2.0 DTI
Silnik: Y20DTH
Województwo: śląskie

Pomoc w zidentyfikowaniu

#1

Nieprzeczytany post autor: kai123 »

Mam problem z moją Astrą G 2.0 DTI. Kiedy przychodzę rano autko odpala chodzi przez 2 sekundy po czym gaśnie i muszę używać magicznego środka o nazwie "PLAK" 5 prób na plaku po czym odpala. Następnie nie działa mi przez jakiś czas prędkościomierz (obrotomierz działa) i np. jadę na 3 biegu daję gazu do 2k obr. puszczam gaz i zaczyna nim szarpać przy utracie obrotów. Po pewnym czasie prędkościomierz się włącza i autko normalnie chodzi. Dzieję się tak tylko za 1 odpalaniem później mimo tego że stoi pod pracą 8-9 h normalnie odpala. Co to może być?

EDIT:
i pytanie co to może być
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

soszo

Astro-maniak
Posty: 818
Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
Imię: Tomek
Auto: ix 20
Silnik: 1.6 Pb
Województwo: łódzkie
Pomocny: 3 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: soszo »

To na zdjęciu jeśli to element gumowo-metalowy to może być tłumik drgań. A objawy nie odpalania szarpania to może gdzieś ucieka (cofa się paliwo) Jakiś zawór zwrotny, nieszczelność czy pompa . A prędkościomierz? Hmm, impuls bierze z czujnika w piascie lewej przedniej. Czy ma jakiś związek z silnikiem? Nie wiem.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.

Awatar użytkownika
kai123

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 05 cze 2018, 18:21
Imię: Kamil
Auto: Opel Astra G 2.0 DTI
Silnik: Y20DTH
Województwo: śląskie

#3

Nieprzeczytany post autor: kai123 »

To coś ze zdjęcia jest całe plastikowe znalezione w obudowie filtra powietrza.

ODPOWIEDZ