Może się komuś przyda dlatego opowiem swoją historie z astrą g 17cdti przebieg 220 tyś od nowości.
Miałem straszne problemy z zapalaniem, asterka paliła tylko z gazem i trzeba ja było chwile na tym gazie przytrzymać bo inaczej zaraz zgasła. Dodatkowo padło ładowanie to zregenerowałem alternator ale tylko chwile było dobrze.
Później miał ładowanie już tylko ok 13.3 czyli wiecznie niedoładowany i co tydzień prostownik w użyciu.
W międzyczasie wykończył mi 2 letni akumulator centra plus (akumulator spuchł od strony klemy minusowej)
Sprawdziłem błędy, czy na pewno grzeją wszystkie świece, i czy się nie zapowietrza wszystko w normie, dodatkowo już miałem alternator wyciągać ponownie i oddawać do reklamacji.
Założyłem nowy akumulator i cos mi nie pasowało bo minusowa klema się grzała i to mocno była gorąca.
Po jej odcięciu i wymianie na zwykła taka ze 10 zeta skręcaną ze sklepu problemu ustąpiły, auto pali, ładowanie żyleta 13,7 aku nie ładowany od roku.
Reasumując taka pierdoła a tyle problemów.
zapalanie tylko z gazem 1,7 cdti
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 19 kwie 2011, 21:27
- Imię: mirek
- Auto: astra j
- Silnik: 2,0 cdti
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Zabrze
zapalanie tylko z gazem 1,7 cdti
Ostatnio zmieniony 07 mar 2019, 13:52 przez 2miro, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 19 kwie 2011, 21:27
- Imię: mirek
- Auto: astra j
- Silnik: 2,0 cdti
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Zabrze
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Napięcie jest zależne od kilku czynników. Np to czy świece żarowe jeszcze są podgrzewane zaraz po rozruchu. Ile km robi się tym autem co wpływa na fakt taki że Aku może być sporo czasu niedoładowany. Oczewiscie też uplywnosc. No i takie rzeczy jak moc alternatora, kable itd.
w swoim touranie mam altek wstawiony dużo mocniejszy bo 220amperowy i po odpaleniu napięcie mam jak wszystko powlaczam jakieś 14.1 V. Trochę pojeżdżę to jest 14.4 nawet 14.5 V. Tak myślę że dzięki temu mimo że małe przebiegi robię to Aku jest z 2014 roku i jeszcze pięknie kręci i trzyma się bardzo dobrze.
w swoim touranie mam altek wstawiony dużo mocniejszy bo 220amperowy i po odpaleniu napięcie mam jak wszystko powlaczam jakieś 14.1 V. Trochę pojeżdżę to jest 14.4 nawet 14.5 V. Tak myślę że dzięki temu mimo że małe przebiegi robię to Aku jest z 2014 roku i jeszcze pięknie kręci i trzyma się bardzo dobrze.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG