Sygnał dźwiękowy włączonych świateł
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 03 paź 2013, 14:49
- Imię: Leszek
- Auto: Astra G Sport 2,0DTi
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
Raczej nie. Byłe teraz w aucie i wygląda to tak: w skrzynce bezpieczników w środku mam wolne gniazda nr 27, 32, 33, 37, 42, 43, 44, 45, 48, 49 i 50. O ile te trzy ostatnie to nie maja nawet obwódek kolorowych (oznaczenie wartości prądowej bezpieczników) to pozostałe mają. Według instrukcji - gniazdo 27 jest nieużywane, 32 światła dzienne, 33 napięcie stałe do przyczepy, 37 podgrzewanie foteli układ automatycznej kontroli prędkości (to chyba tempomat - mam) światło hamowania, 42 oświetlenie wnętrza (działa) układ rozpoznawania obciążenia fotela (kontrolka się nie świeci), 43 i 44 ksenony (nie mam), 45 podgrzewanie foteli (nie mam). Uff się rozpisałem.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 03 paź 2013, 14:49
- Imię: Leszek
- Auto: Astra G Sport 2,0DTi
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Darian
- Posty: 3156
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 18:37
- Imię: Darek
- Auto: Astra J ST OPC Line`11
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: GWE - Rumia
- Pomocny: 4 razy
- Kontakt:
Sygnał dźwiękowy/buzzer jest umieszczony w multitimerze, który z kolei jest zamontowany z boku w skrzynce za bezpiecznikami...
Na zdjęciu strzałką czerwoną są zaznaczone otwory którymi wydobywa się dźwięk, zaś zieloną strzałką jest zaznaczony sam multitimer...
A tak wygląda multitimer po zdemontowaniu:
Na zdjęciu strzałką czerwoną są zaznaczone otwory którymi wydobywa się dźwięk, zaś zieloną strzałką jest zaznaczony sam multitimer...
A tak wygląda multitimer po zdemontowaniu:
Moje autko => Szara Eminencja
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 03 paź 2013, 14:49
- Imię: Leszek
- Auto: Astra G Sport 2,0DTi
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
Darek, to coś takiego mam. Tylko nie demontowałem skrzynki bezpieczników. Dobra rozpracuję to po niedzieli. Ale znalazłem pod siedzeniem takie złącze
To w związku z brakiem kontrolki o niezapiętych pasach. Czego tutaj brakuje żeby to działało?
To w związku z brakiem kontrolki o niezapiętych pasach. Czego tutaj brakuje żeby to działało?
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Opisy bezpieczników są ubogie. Aby znaleźć pod którym jest m.in. buzer musiałbym kolejno każdy wyciągać.
Możliwe, że poprzedniego właściciela to denerwowało i coś wykombinował.
AG nie ma kontrolki niezapiętych pasów, moja bynajmniej. A to co znalazłeś pod fotelem, żółta od bocznej poduszki, zielona od pirotechnicznego napinacza pasów bezpieczeństwa. Dwa środkowe miejsca są od zasilania mat podgrzewania siedzeń.
Możliwe, że poprzedniego właściciela to denerwowało i coś wykombinował.
AG nie ma kontrolki niezapiętych pasów, moja bynajmniej. A to co znalazłeś pod fotelem, żółta od bocznej poduszki, zielona od pirotechnicznego napinacza pasów bezpieczeństwa. Dwa środkowe miejsca są od zasilania mat podgrzewania siedzeń.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- remik09
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 8:50
- Imię: Remigiusz
- Auto: Astra G Bertone
- Województwo: śląskie
Odkopię "lekko" temat, ale dopytam czy temat został rozwiązany? Posiadam AG Bertone z 2000 i aż byłem zdziwiony że nie piszczy nic przy włączonych światłach szczególnie, że wcześniej miałem Corse C z '01 i takie ustrojstwo było. Ze względu na moją chroniczną sklerozę jest to dosyć uciążliwy problem.