Klimatyzacja się nie włącza:(
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 12 kwie 2007, 16:04
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
Miałem sprawdzana szczelnośc klimy czekałem 1 godzine podłączony
do maszyny gość mówi że jest szczelna to kazałem dopełnic i zapłaciłem 120zł
po 3 miechach jak sie zrobiło cieplo klima sie juz niewłaczyła brak czynnika
nom to wyprawa do ASO w kaliszu sprawdzenie klimy pod ultrafioletem okazało sie
ze chłodnica walnieta za samo sprawdzenie wzieli tylko 50zl wiec tanio ale za
chłodnice zawołali 1500zł przekładka 100zł plus napełnienie 120zł plus odgrzybianie
80zł razem był by to koszt 1800zł wiec olałem sprawe ale wkoncu ciepło dawalo znaki
zapytałem w sklepie motoryzacyjnym cena 400zl za chłodnice sprowadzili mi na drugi
dzień mechanik mi przerzucił odgrzybił napełnił i koszta poniosłem w kwocie 600zł razem
z zakupem chłodnicy ale warto było. Ale tak jak i wam gosc zapewniał mnie przy zakupie
ze tylko brak czynnika niestety okazało sie inaczej jak ktos chce to mam uszkodzona c
hłodnice za 100zł pozdrawiam
do maszyny gość mówi że jest szczelna to kazałem dopełnic i zapłaciłem 120zł
po 3 miechach jak sie zrobiło cieplo klima sie juz niewłaczyła brak czynnika
nom to wyprawa do ASO w kaliszu sprawdzenie klimy pod ultrafioletem okazało sie
ze chłodnica walnieta za samo sprawdzenie wzieli tylko 50zl wiec tanio ale za
chłodnice zawołali 1500zł przekładka 100zł plus napełnienie 120zł plus odgrzybianie
80zł razem był by to koszt 1800zł wiec olałem sprawe ale wkoncu ciepło dawalo znaki
zapytałem w sklepie motoryzacyjnym cena 400zl za chłodnice sprowadzili mi na drugi
dzień mechanik mi przerzucił odgrzybił napełnił i koszta poniosłem w kwocie 600zł razem
z zakupem chłodnicy ale warto było. Ale tak jak i wam gosc zapewniał mnie przy zakupie
ze tylko brak czynnika niestety okazało sie inaczej jak ktos chce to mam uszkodzona c
hłodnice za 100zł pozdrawiam
ASTERKA BY SKALPEL
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2008, 8:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt:
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 kwie 2008, 14:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
- Kontakt:
Witam!
Miałem to samo. Klima się nie włączała. Okazało się padnięta cewka. Generalnie jest kilka typów sprężarek w astrach. Częściej są DELPHI, ja mam akurat SANDEN. Cewka do SANDEN kosztuje 140 zł. Mechanik jednak stwierdził, że spreżarka juz długo nie pochodzi bo zdarte są frezy na wałku. Kupiłem "nową" za 250 zł. Wszystko lata jak trzeba, a kosztowało mnie 430 zł (razem z uzupełnieniem czynnika i robocizną). Takie są moje doświadczenia.
P.S. Sprzedawca też twierdził, że kilma nie działa bo brak czynnika. Częsta ściema.
Miałem to samo. Klima się nie włączała. Okazało się padnięta cewka. Generalnie jest kilka typów sprężarek w astrach. Częściej są DELPHI, ja mam akurat SANDEN. Cewka do SANDEN kosztuje 140 zł. Mechanik jednak stwierdził, że spreżarka juz długo nie pochodzi bo zdarte są frezy na wałku. Kupiłem "nową" za 250 zł. Wszystko lata jak trzeba, a kosztowało mnie 430 zł (razem z uzupełnieniem czynnika i robocizną). Takie są moje doświadczenia.
P.S. Sprzedawca też twierdził, że kilma nie działa bo brak czynnika. Częsta ściema.
Witam,
Mam podobne problemy z klimą. Kupiłem autko z "działającą" klimatyzacją ale niby bez czynnika szkoda ze wcześniej nie poczytałem w sieci o tym w każdym bądź razie... wymieniłem chłodnice (450zł) bo już nic nie dało się z nią zrobić, jeden z przewodów bo też był do śmieci (koszt w aso 700zł !!) i to miało być na tyle, ale niestety po tym wszystkim usłyszałem że mam uszkodzone sprzęgło czyli z tego co rozumiem cewkę. Nie ukrywam że mam już dość wydatków. Za to w aso za sprezarkę zaśpiewali 1900zł !! więc opanowałem swoje emocje i szukam po szrotach. Mam pytanie do Was klubowiczów. Posiadam spręzarkę SANDEN SD6V12 Serial 6616409062 Model 1418F. Auto to Opel Astra 2 2.0 DTI kombi. Znalezienie sprzęgła do tego modelu graniczy chyba z cudem, bo w wielu miejscach już pytałem i nic. Udało mi się dostać spręzarkę o Modelu 1428F od silnika 1.7 i pytanie czy to bedzie pasować? gość krzyczy za to 300zl słyszałem że w 1.7 spręzarki montowane są z góry czy jakoś tak u mnie ona jest mało dostępna i montowana z dołu. Więc trudno mi określić bez rozbierania czy to jest to. A jeżeli nie będzie pasować to czy cewka z modelu 1.7 bedzie dobra do mojej sprężarki. A jezeli ta od 1.7 do niczego mi sie nie przyda to gdzie mozna szukac czesci do tego. Z gory dziekuje za pomoc.
Mam podobne problemy z klimą. Kupiłem autko z "działającą" klimatyzacją ale niby bez czynnika szkoda ze wcześniej nie poczytałem w sieci o tym w każdym bądź razie... wymieniłem chłodnice (450zł) bo już nic nie dało się z nią zrobić, jeden z przewodów bo też był do śmieci (koszt w aso 700zł !!) i to miało być na tyle, ale niestety po tym wszystkim usłyszałem że mam uszkodzone sprzęgło czyli z tego co rozumiem cewkę. Nie ukrywam że mam już dość wydatków. Za to w aso za sprezarkę zaśpiewali 1900zł !! więc opanowałem swoje emocje i szukam po szrotach. Mam pytanie do Was klubowiczów. Posiadam spręzarkę SANDEN SD6V12 Serial 6616409062 Model 1418F. Auto to Opel Astra 2 2.0 DTI kombi. Znalezienie sprzęgła do tego modelu graniczy chyba z cudem, bo w wielu miejscach już pytałem i nic. Udało mi się dostać spręzarkę o Modelu 1428F od silnika 1.7 i pytanie czy to bedzie pasować? gość krzyczy za to 300zl słyszałem że w 1.7 spręzarki montowane są z góry czy jakoś tak u mnie ona jest mało dostępna i montowana z dołu. Więc trudno mi określić bez rozbierania czy to jest to. A jeżeli nie będzie pasować to czy cewka z modelu 1.7 bedzie dobra do mojej sprężarki. A jezeli ta od 1.7 do niczego mi sie nie przyda to gdzie mozna szukac czesci do tego. Z gory dziekuje za pomoc.
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Wymieniałęm ostatnio cewkę sprzegła na napełnionym układzie. Odkręciłem prawe koło, zdjąłem boczną odłonę silnika (plastikowa na 3 śruby), odkręciłem sprężarkę od bloku i na węzach oparłem ją na sankach. Potrzebny nam jest torx do odkręcenia śrubki, nasadek do odkręcenia samej spręzarki, klucza 15mm do napinacza paska klinowego i szczypiec do pierścieni segera - wewn i zewn.
Pikuś. 30 min roboty. Warto mieć kanał - jest po prostu wygodniej.
Cewke kupiłem w f-mie euro-klima w Wawie na Szyszkowej.
Pikuś. 30 min roboty. Warto mieć kanał - jest po prostu wygodniej.
Cewke kupiłem w f-mie euro-klima w Wawie na Szyszkowej.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2008, 8:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt:
a za ile ta cewke?OLO pisze:Wymieniałęm ostatnio cewkę sprzegła na napełnionym układzie. Odkręciłem prawe koło, zdjąłem boczną odłonę silnika (plastikowa na 3 śruby), odkręciłem sprężarkę od bloku i na węzach oparłem ją na sankach. Potrzebny nam jest torx do odkręcenia śrubki, nasadek do odkręcenia samej spręzarki, klucza 15mm do napinacza paska klinowego i szczypiec do pierścieni segera - wewn i zewn.
Pikuś. 30 min roboty. Warto mieć kanał - jest po prostu wygodniej.
Cewke kupiłem w f-mie euro-klima w Wawie na Szyszkowej.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2008, 8:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt: