DIAGNOSTYKA

Bast

Astro-maniak
Posty: 633
Rejestracja: 25 gru 2006, 13:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontakt:

DIAGNOSTYKA

#1

Nieprzeczytany post autor: Bast »

Opel Astra-G 00-04 Y20DTL(H), Diesel EDC15M

P0100 Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07
P0100 Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07
P0100 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-07
P0100 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-07
P0100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0100 Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07
P0100 Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07
P0105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy snsora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału C-07
P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału C-07
P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem C-07
P0115 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika C-09
P0115 Za słabe wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika C-09
P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P0190 Usterka mechniczna w systemie paliwa (Prędkość jałowa) C-16
P0190 Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie) C-16
P0190 Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Pełne obciążenie) C-16
P0195 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-10
P0195 Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-10
P0195 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P0195 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P0340 Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się sygnałem pompy wtryskowej C-16
P0400 za mocne wejście obwodu recyrku- lacji gazu wydechowego C-18
P0400 Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego C-18
P0400 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0400 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0500 Za mocne wejście obwodu sensora prędkości pojazdu B-13
P0500 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-13
P0500 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-13
P0530 Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0530 Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0530 Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem Układ klimatyzacji B-05
P0530 Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0530 Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0530 Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0560 Za niskie wejście napięcia syste- mu C-03
P0560 Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego włączonego napięcia systemu (Zapłon ZAŁ) C-03
P0602 Błąd w programowaniu modułu sterującego C-02
P0602 Błąd w wersji programowej modułu sterującego C-02
P0606 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02
P0606 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02
P0607 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02
P0703 Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych C-11
P0703 Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych (Zapłon Zał) C-11
P0704 Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła C-12
P0725 Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika C-13
P0725 Brak sygnału obwodu wejścia sen- sora prędkości silnika C-13
P0725 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0725 Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty) C-13
P1100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P1100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P1105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-02
P1105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-02
P1110 Za mocne wejście zmiennego po- wietrza wlotowego/zmiennego za- wirowania (Diesel) C-19
P1110 Zmienne powietrze wlotowe/Zmienne zawirowanie (Diesel) przerwany obwód C-19
P1125 Za mocne wejście zaworu elektro- magnetycznego ciśnienia ładowania C-17
P1125 Otwarty obwód zaworu elektromag- netycznego ciśnienia ładowania C-17
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju C-10
P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego C-09
P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy C-16
P1173 Redukcja paliwa spowodowana przez niska temperature paliwa C-16
P1180 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa C-16
P1180 Obwód sensora temperatury paliwa Zakres/Działanie C-16
P1220 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P1335 Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modu- łu Sterującego C-16
P1345 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P1515 Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06
P1515 Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06
P1515 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06
P1515 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06
P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącz- nika położenia jałowego C-06
P1515 Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza C-06
P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców C-06
P1515 Sensoe pozycji pedału błąd ogólny C-06
P1530 Za mocne wejście obwodu pierwot- nego przekaźnika odcięcia kompresora A/C Układ klimatyzacji B-10
P1530 Otwarty obwód pierwotny przekaź- nika odcięcia kompresora A/C Układ klimatyzacji B-10
P1560 Za wysokie wejście napięcia systemu C-04
P1560 Za niskie wejście napięcia syste- mu C-04
P1560 Pompa wtryskowa: napięcie systemu Zakres/Działanie C-04
P1600 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02
P1601 Za wysoka temperatura obudowy ECU C-02
P1604 Błąd w programowaniu modułu sterującego C-02
P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02
P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02
P1604 Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe C-02
P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 3 C-02
P1610 Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu Blokada Rozruchu B-07
P1611 Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa Blokada Rozruchu C-02
P1612 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05
P1613 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05
P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem Blokada Rozruchu C-06
P1620 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02
P1620 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02
P1625 Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za wcześnie C-04
P1625 Przekaónik dopływu mocy wyłączony za późno C-04
P1630 Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa C-16
P1630 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 1 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 2 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 3 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 4 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 5 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 6 C-16
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 7 C-16
P1635 Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego C-20
P1635 Otwarty obwód urządzenia żarzące- go C-20
P1635 Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego C-20
P1650 CAN: urządzenie odłączone C-16
P1650 CAN: urządzenie zawieszone C-16
P1651 CAN odbiera błąd C-16
P1651 Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN C-16
P1660 otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa C-16
P1660 Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa C-16
P1660 Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia pa- liwa C-16
P1660 Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia pa- liwa C-16
P1660 Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny C-16
P1660 Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa C-16
P1690 Za mocne wejście obwodu Lampki Ostrzegawczej (MIL) C-23
P1690 Otwarty obwód Lampki Ostrzegaw- czej (MIL) C-23
P1694 Za mocne wejście obwodu lampki kontrolnej C-24
P1694 Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia



Opel Astra-G 00-04 Y17DT, Diesel HDRC


P0100
-? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza
-? Za niskie napięcie przepływom. powietrza
-? Niewłaściwy sygnał w obwodzie czujnika przepływu powietrza
P0105
-? Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Obwód sensora ciśnienia ładowania Zakres/Działanie
P0110
-? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego
-? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
P0180
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa
-? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury paliwa
P0216
-? Za wysokie napiecie w obwodzie sterujacym rozpoczeciem wtrysku
-? Za niskie napiecie w obwodzie sterujacym rozpoczeciem wtrysku
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0251
-? Nieprawidłowa funkcja zaworu przelewowego (pompa wtryskowa)
P0335
-? Brak sygnału obr/min z silnika
-? Nieprawidłowy sygnał obr/min
P0370
-? Niewlasciwy sygnal czujnika polozenia pompy
-? Niewlasciwy sygnal czujnika polozenia pompy
P0380
-? Za wysokie napiecie w Urzadzeniu nagrzewania wstepnego
-? Za niskie napiecie Urzadzenia nagrzewania wstepnego
-? Błąd ogólny urządzenia nagrzewania wstępnego
P0381
-? Za wysokie napiecie obwodu kontrolki czasu nagrzewania wstepnego
-? Za niskie napiecie obwodu kontrolki czasu nagrzewania wstepnego
P0400
-? Za wysokie napięcie zaworu EGR
-? Za NISKIE napięcie zaworu EGR
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0480
-? Przekaznik wentylatora 1, sygnal za wysoki
-? Za słaby sygnał przekaźnika 1 wentylatora / obwód otwarty
P0481
-? Za wysokie napięcie przekaźnika 2 wentylatora
-? Za słaby sygnał przekaźnika 2 wentylatora / obwód otwarty
P0500
-? Obwód sensora prędkości pojazdu Zakres /Działanie
-? Brak sygnalu obwodu czujnika predkosci pojazdu
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu sensora prędkości pojazdu
P0505
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0530
-? Obieg prądowy czujnika ciśnienia płynu chłodzącego systemu klimatyzacji - za silne wejście
-? Obieg prądowy czujnika ciśnienia płynu chłodzącego systemu klimatyzacji - za słabe wejście
P0571
-? Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego systemu hamulcowego
-? Przerwany obwód włącznika hamulców
P0601
-? Suma kontrolna pamieci modulu sterujacego
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
-? Wariant konfiguracji nie zaprogramowany
-? Nie zaprogramowany Numer Identyfikacyjny Pojazdu
P0704
-? Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła
P1105
-? Za wysokie napięcie barometru
-? Za niskie napięcie barometru
-? Nieprawidłowy sygnał barometru
P1120
-? Za wysokie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu
-? Za niskie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu
-? Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu
P1122
-? Za wysokie napiecie na 2 czujniku pozycji pedalu gazu
-? Za niskie napiecie na 2 czujniku pozycji pedalu gazu
-? Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu
P1125
-? Za wysokie napiecie obwodu elektrozaworu cisnienia ladowania
-? Za niskie napiecie obwodu elektrozaworu cisnienia ladowania
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1173
-? Za wysoka temperatura silnika
P1195
-? Za niskie napięcie przełącznika ciśnienia oleju
-? Za wysokie napięcie przełącznika ciśnienia oleju
P1530
-? Za wysokie napięcie przekaźnika A/C
-? Za niskie napięcie przekaźnika A/C
P1540
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1620
-? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #1
-? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #1
P1625
-? Glówny przekaznik Za wysokie napiecie na wyjsciu
-? Glówny przekaznik Za niskie napiecie na wyjsciu
-? Glówny przekaznik zablokowany w pozycji zamknietej
-? Glówny przekaznik zablokowany w pozycji otwartej
P1630
-? Za wysokie napiecie zaworu przelewowego (Pompa Wtryskowa)
-? Za niskie napiecie zaworu przelewowego (Pompa Wtryskowa)
P1631
-? Za wysokie napiecie przekaznika zaworu przelewowego
-? Za niskie napiecie przekaznika zaworu przelewowego
-? Zawór przelewowy, przekaźnik zablokowany w poz. zamkniętej
-? Zawór przelewowy, przekaźnik zablokowany w poz. otwartej
P1635
-? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #2
-? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #2
P1651
-? Pompa wtryskowa Blad komunikacji EEPROM
-? Nieprawidlowe dzialanie pompy wtryskowej Blad EEPROM
P1680
-? Za wysokie napiecie w wyjsciowym obwodzie temperatury plynu chlodzacego
-? Sygnal wyjsciowy temperatury plynu chlodzacego Za niskie napiecie
P1690
-? Wysokie napięcie lampki kontrolnej silnika
-? Za niskie napięcie lampki kontrolnej silnika


Opel Astra-G 98-00 X14XE, X16XEL Multec S (F)


P0105
-? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie
-? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie
P0110
-? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego
-? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
P0120
-? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
-? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
P0130
-? O2 Sensor otwarty obwód
P0135
-? Ogrzewanie czujnika O2, za silne napięcie
-? Ogrzewanie czujnika O2, za słabe napięcie
P0170
-? Bogaty wydech
-? Ubogi wydech
P0200
-? Za wysokie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa
-? Za niskie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa
P0230
-? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju
-? Za niskie napięcie przekaźnika pompy oleju
P0325
-? Obwód sygnału spalania stukowego
P0335
-? Nieprawidłowy sygnał obr/min
P0340
-? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego
P0351
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za wysokie
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za niskie
P0352
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za wysokie
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie
P0400
-? Liniowy system recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P0443
-? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
P0480
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik wentylatora niskoobrotowego, za słabe napięcie
P0481
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za słabe napięcie
P0500
-? Brak sygnału szybkości pojazdu
P0505
-? Regulacja biegu jałowego
P0560
-? Za wysokie napięcie akumulatora
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
P0607
-? Moduł zapobiegania spalaniu stukowemu; Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P0650
-? Za wysokie napięcie lampki kontrolnej
-? Za niskie napięcie lampki kontrolnej (Sprawdzić światełko)
P1231
-? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa
P1405
-? Pozycja liniowy systemu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P1530
-? Za wysokie napięcie przekaźnika odcinającego A/C
-? Za niskie napięcie przekaźnika odcinającego A/C
P1540
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
P1604
-? Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1605
-? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1622
-? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa
P1813
-? Za niskie napięcie regulacji momentu obrotowego
-? Ustawiczna regulacja momentu obrotowego


Opel Astra-G X16SZR 98-00, Multec (F), kody błędów

P0105
-? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie
-? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
P0120
-? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
-? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
P0130
-? O2 Sensor otwarty obwód
P0170
-? Bogaty wydech
-? Ubogi wydech
P0200
-? Za wysokie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa
-? Za niskie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa
P0230
-? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju
-? Za niskie napięcie przekaźnika pompy oleju
P0325
-? Obwód sygnału spalania stukowego
P0335
-? Nieprawidłowy sygnał obr/min
P0351
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za wysokie
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za niskie
P0352
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za wysokie
-? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie
P0400
-? Liniowy system recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P0443
-? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
P0480
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik wentylatora niskoobrotowego, za słabe napięcie
P0481
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za słabe napięcie
P0500
-? Brak sygnału szybkości pojazdu
P0505
-? Regulacja biegu jałowego
P0560
-? Za wysokie napięcie akumulatora
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
P0607
-? Moduł zespołu zapobiegania spalaniu stukowemu; Wymienić ECU
P1231
-? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa
P1405
-? Pozycja liniowy systemu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P1530
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za silne napięcie
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za słabe napięcie
P1540
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście
-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał
P1604
-? Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1605
-? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1622
-? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa
P1640
-? Moduł sterownika czterokanałowego (QDM)
P1813
-? Za niskie napięcie regulacji momentu obrotowego
-? Ustawiczna regulacja momentu obrotowego


Opel Astra-G 98-02 X20DTL, Diesel EDC 15M, kody błędów


P0100
-? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza
P0105
-? Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy snsora ciśnienia ładowania
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0110
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem
P0115
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika
-? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0190
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Prędkość jałowa)
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie)
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Pełne obciążenie)
P0195
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego
-? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0340
-? Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się sygnałem pompy wtryskowej
P0400
-? za mocne wejście obwodu recyrkulacji gazu wydechowego
-? Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0500
-? Za mocne wejście obwodu sensora prędkości pojazdu
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0530
-? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem
-? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji
P0560
-? Za niskie wejście napięcia systemu
-? Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego włączonego napięcia systemu (Zapłon ZAŁ)
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
-? Błąd w wersji programowej modułu sterującego
P0606
-? Wadliwe działanie modułu sterującego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterującego 2
P0607
-? Wadliwe działanie modułu sterującego 1
P0703
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych (Zapłon Zał)
P0704
-? Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła
P0725
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika
-? Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty)
P1100
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1110

-? Za mocne wejście zmiennego powietrza wlotowego/zmiennego zawirowania (Diesel)
-? Zmienne powietrze wlotowe/Zmienne zawirowanie (Diesel) przerwany obwód
P1125
-? Za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
-? Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1173
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy
-? Redukcja paliwa spowodowana przez niska temperature paliwa
P1180
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa
-? Obwód sensora temperatury paliwa Zakres/Działanie
P1220
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1335
-? Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modułu Sterującego
P1345
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1515
-? Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału
-? Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału
-? Sensor pozycji pedału błąd włącznika położenia jałowego
-? Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza
-? Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców
-? Sensor pozycji pedału błąd ogólny
P1530
-? Za mocne wejście obwodu pierwotnego przekaźnika odcięcia kompresora A/C
-? Otwarty obwód pierwotny przekaźnika odcięcia kompresora A/C
P1560
-? Za wysokie wejście napięcia systemu
-? Za niskie wejście napięcia systemu
-? Pompa wtryskowa: napięcie systemu Zakres/Działanie
P1600
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
P1601
-? Za wysoka temperatura obudowy ECU
P1604
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
-? Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 3
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1620
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
P1625
-? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za wcześnie
-? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za późno
P1630
-? Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1631
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 1
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 2
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 3
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 4
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 5
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 6
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 7
P1635
-? Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
-? Otwarty obwód urządzenia żarzącego
-? Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
P1650
-? CAN: urządzenie odłączone
-? CAN: urządzenie zawieszone
P1651
-? CAN odbiera błąd
-? Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN
P1660
-? otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa
-? Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa
-? Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia paliwa
-? Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny
-? Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa
P1690
-? Za mocne wejście obwodu Lampki Ostrzegawczej (MIL)
-? Otwarty obwód Lampki Ostrzegawczej (MIL)
P1694
-? Za mocne wejście obwodu lampki kontrolnej
-? Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia


Opel Astra-G 98-02, X18XE1, Simtec 70

P0100
-? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza
-? Za niskie napięcie przepływom. powietrza
P0110
-? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego
-? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Nieprawidłowy sygnał temperatury chłodziwa
P0120
-? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
-? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
P0130
-? Za wysokie napięcie obwodu sensora O2
-? Za niskie napięcie obwodu sensora O2
P0131
-? Zasięg/Działanie sensora O2
P0135
-? Za wysokie napięcie O2 Sensor grzania
-? Za niskie napięcie O2 Sensor grzania
P0170
-? O2 Sensor bogaty wylot
-? O2 sensor ubogi wydech
P0201
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 1
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 1
-? Otwarty obwód zaworu 1 wtryskiwacza
P0202
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 2
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 2
-? Otwarty obwód zaworu 2 wtryskiwacza
P0203
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 3
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 3
-? Otwarty obwód zaworu 3 wtryskiwacza
P0204
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 4
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 4
-? Otwarty obwód zaworu 4 wtryskiwacza
P0230
-? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju
-? Otwarty obwód przekaźnika pompy paliwa
P0325
-? Sygnał spalania stukowego brak sygnału
P0335
-? Czujnik wału korbowego, przerwany obieg prądowy
-? Nieprawidłowy sygnał obr/min
P0340
-? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego
-? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego
P0351
-? Nieprawidłowy sygnał, cyl. 1
P0352
-? Nieprawidłowy sygnał, cyl. 2
P0353
-? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 3
P0354
-? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 4
P0403
-? Za wysokie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Za niskie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Przerwany obwód zaworu EGR
P0443
-? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Solenoid odpowietrzania zbiornika paliwa, przerwany obieg prądowy
P0480
-? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, za silne napięcie obiegu prądowego
-? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, przerwany obieg prądowy
P0481
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik, wentylator wysokoobrotowy, przerwany obieg prądowy
P0500
-? Nieprawidłowy sygnał prędkości pojazdu
P0505
-? Za wysokie napięcie regulacji biegu jałowego
-? Za niskie napięcie regulacji biegu jałowego
P0560
-? Za wysokie napięcie akumulatora
-? Za niskie napięcie akumulatora
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
P0650
-? Za wysokie napięcie lampki probierczej
-? Za niskie napięcie lampki kontrolnej
P1110
-? Rura ssąca zawór 1 za wysokie napięcie
-? Zawór 1 rury ssącej napięcie za niskie
P1326
-? Cylinder 1 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1327
-? Cylinder 2 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1328
-? Cylinder 3 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1329
-? Cylinder 4 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1405
-? Za wysokie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Za niskie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P1510
-? Za wysokie napięcie przełącznika biegu jałowego
-? Za niskie napięcie przełącznika biegu jałowego
P1515
-? Wartość rzeczywista elementu nastawczego biegu jałowego, za silny sygnał
-? Wartość rzeczywista elementu nastawczego biegu jałowego, przerwany obieg prądowy
P1530
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za silne napięcie
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za słabe napięcie
P1540
-? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał
-? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za silny sygnał
-? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za słaby sygnał
-? PWM systemu klimatyzacji - nieważny sygnał
-? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał
P1571
-? PWM Traction Control, nieważny sygnał
P1600
-? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1813
-? Nierpawidłowy sygnał obiegu prądowego regulacji momentu obrotowego
-? Za długa interakcja przemiennika momentu obrotowego


Opel Astra-G 98-00, X20XEV, Simtec 70

P0100
-? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza
-? Za niskie napięcie przepływom. powietrza
P0110
-? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego
-? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
P0120
-? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
-? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
-? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy
-? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy
P0130
-? Za wysokie napięcie obwodu sensora O2
-? Za niskie napięcie obwodu sensora O2
P0131
-? Zasięg/Działanie sensora O2
P0135
-? Za wysokie napięcie O2 Sensor grzania
-? Za niskie napięcie O2 Sensor grzania
P0201
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 1
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 1
-? Otwarty obwód zaworu 1 wtryskiwacza
P0202
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 2
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 2
-? Otwarty obwód zaworu 2 wtryskiwacza
P0203
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 3
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 3
-? Otwarty obwód zaworu 3 wtryskiwacza
P0204
-? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 4
-? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 4
-? Otwarty obwód zaworu 4 wtryskiwacza
P0230
-? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju
-? Otwarty obwód przekaźnika pompy paliwa
P0325
-? Sygnał spalania stukowego brak sygnału
-? Nieprawidłowy sygnał sensora spalania stukowego
P0335
-? Czujnik wału korbowego, przerwany obieg prądowy
-? Nieprawidłowy sygnał obr/min
P0340
-? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego
-? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego
P0351
-? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 1 lub 4
P0352
-? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 2 lub 3
P0403
-? Za wysokie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Za niskie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Przerwany obwód zaworu EGR
P0443
-? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika
-? Solenoid odpowietrzania zbiornika paliwa, przerwany obieg prądowy
P0480
-? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, za silne napięcie obiegu prądowego
-? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, przerwany obieg prądowy
P0481
-? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie
-? Przekaźnik, wentylator wysokoobrotowy, przerwany obieg prądowy
P0500
-? Nieprawidłowy sygnał prędkości pojazdu
P0505
-? Za wysokie napięcie regulacji biegu jałowego
-? Za niskie napięcie regulacji biegu jałowego
P0560
-? Za wysokie napięcie akumulatora
-? Za niskie napięcie akumulatora
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
P0650
-? Za wysokie napięcie lampki probierczej
-? Za niskie napięcie lampki kontrolnej
P1326
-? Cylinder 1 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1327
-? Cylinder 2 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1328
-? Cylinder 3 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1329
-? Cylinder 4 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry
P1405
-? Za wysokie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
-? Za niskie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR)
P1530
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za silne napięcie
-? Linia żądania systemu klimatyzacji, za słabe napięcie
P1540
-? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał
-? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za silny sygnał
-? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za słaby sygnał
-? PWM systemu klimatyzacji - nieważny sygnał
-? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał
P1571
-? PWM Traction Control, nieważny sygnał
P1600
-? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1813
-? Nierpawidłowy sygnał obiegu prądowego regulacji momentu obrotowego
-? Za długa interakcja przemiennika momentu obrotowego


Opel Astra-G 98-99 X17DTL, Diesel EDC15M, kody usterek


P0100
-? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza
-? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza
P0105
-? Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy snsora ciśnienia ładowania
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0110
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału
-? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem
P0115
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika
-? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0190
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Prędkość jałowa)
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie)
-? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Pełne obciążenie)
P0195
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego
-? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0340
-? Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się sygnałem pompy wtryskowej
P0400
-? za mocne wejście obwodu recyrkulacji gazu wydechowego
-? Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0500
-? Za mocne wejście obwodu sensora prędkości pojazdu
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0530
-? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem
-? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji
-? Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji
P0560
-? Za niskie wejście napięcia systemu
-? Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego włączonego napięcia systemu (Zapłon ZAŁ)
P0602
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
-? Błąd w wersji programowej modułu sterującego
P0606
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
P0703
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych (Zapłon Zał)
P0704
-? Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła
P0725
-? Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika
-? Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty)
P1100
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1173
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego
-? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy
-? Redukcja paliwa spowodowana przez niska temperature paliwa
P1180
-? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa
-? Obwód sensora temperatury paliwa Zakres/Działanie
P1220
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1335
-? Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modułu Sterującego
P1345
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1515
-? Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału
-? Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału
-? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału
-? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału
-? Sensor pozycji pedału błąd włącznika położenia jałowego
-? Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza
-? Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców
-? Sensor pozycji pedału błąd ogólny
P1530
-? Za mocne wejście obwodu pierwotnego przekaźnika odcięcia kompresora A/C
-? Otwarty obwód pierwotny przekaźnika odcięcia kompresora A/C
P1560
-? Za wysokie wejście napięcia systemu
-? Za niskie wejście napięcia systemu
-? Pompa wtryskowa: napięcie systemu Zakres/Działanie
P1600
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
P1601
-? Za wysoka temperatura obudowy ECU
P1604
-? Błąd w programowaniu modułu sterującego
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
-? Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 3
P1610
-? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1611
-? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa
P1612
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1613
-? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
P1614
-? Niewłaściwy kluczyk z transponderem
P1620
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1
-? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2
P1625
-? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za wcześnie
-? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za późno
P1630
-? Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1631
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 1
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 2
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 3
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 4
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 5
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 6
-? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 7
P1635
-? Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
-? Otwarty obwód urządzenia żarzącego
-? Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
P1650
-? CAN: urządzenie odłączone
-? CAN: urządzenie zawieszone
P1651
-? CAN odbiera błąd
-? Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN
P1660
-? otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa
-? Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa
-? Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia paliwa
-? Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny
-? Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa
P1690
-? Za mocne wejście obwodu Lampki Ostrzegawczej (MIL)
-? Otwarty obwód Lampki Ostrzegawczej (MIL)
P1694
-? Za mocne wejście obwodu lampki kontrolnej
-? Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia
>>> [External Link Removed for Guests] <<<
...............................................................................................................................
>>> [External Link Removed for Guests] <<<

Awatar użytkownika
OBERSCHLESIEN71

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 12 mar 2009, 23:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: OBERSCHLESIEN71 »

gdzie można dostać opisy kodu usterki ?? dzieki

astrasport03

Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 14 gru 2008, 18:08
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: astrasport03 »

Potrzebuje kody bledow do Astry II 2.2 Dti , silnik - Y22DTR , 125 KM ,rok 2003.

cichy^kk

Astro-maniak
Posty: 421
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:42
Imię: Cichy
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: StOliCa

#4

Nieprzeczytany post autor: cichy^kk »

astrasport03 pisze:Potrzebuje kody bledow do Astry II 2.2 Dti , silnik - Y22DTR , 125 KM ,rok 2003.
program AUTODATA bądź INFOTECH Podaj jakie masz błędy to sprawdzę i odpiszę
Audi A6 C6 3.0TDI + virus

astrasport03

Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 14 gru 2008, 18:08
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: astrasport03 »

jak narazie nie mam bledow, posiadam op-coma, wiec powinno mi tam wykazac ale tak tylko pytam gdyby nie opisalo czy ktos jest w posiadaniu do y22dtr. sprawdze niedlugo podlacze go i jak jakis wyskoczy to na pewno napisze - OBY NIE :)

AsTra TM

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 14 sty 2011, 2:00
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki POLSKA

#6

Nieprzeczytany post autor: AsTra TM »

;KW82
; Opel ASTRA-F ABS-2E #32 kody usterek
; 2006 09.21. 19:35
; Created by Yast

00016 Obwód solenoidu przedni lewy
00017 Obwód solenoidu przedni prawy
00019 Obwód przekaźnika zaworu
00025 Uszkodzony ząb na kole sensora
00028 Obwód solenoidu tył lewy
00029 Obwód solenoidu tył prawy
00035 Obwód przekaźnika pompy zwrotnej
00037 Obwód przełącznika hamulców
00039 Nieprawidłowy Sygnał Sensora Prędkości Przedniego Lewego Koła
00041 Otwarty obwód sensora koła przednie lewe
00042 Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości przedniego prawego koła
00043 Otwarty obwód sensora przedniego prawgo koła
00044 Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości tylnego lewego koła
00045 Otwarty obwód sensora tylnego lewego koła
00046 Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości tylnego prawego koła
00047 Otwarty obwód tzlnego prawego koła
00048 Napięcie akumulatora poza zakresem
00055 Wymienić Electronic Control Unit (ECU)

;KW82
; Opel Astra-F 91-96 Multec C14NZ kody usterek
; 2006 09.21. 19:35
; Created by Yast

00012 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek
00013 Sonda lambda - otwarty obwód
00014 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie
00015 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie
00016 Czujnik spalania stukowego - brak sygnału
00017 Wtryskiwacz(e) - nieprawidłowe działanie
00018 System regulacji spalania stukowego
00019 Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał
00021 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie
00022 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie
00024 Czujnik przebytej drogi - brak impulsów
00025 Wtryskiwacz(e) - zbyt niskie napięcie
00028 Przekaźnik pompy paliwa - nieprawidłowe działanie
00029 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie
00032 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie
00033 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie
00034 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie
00035 ECU Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
00041 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00043 Soleniod recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00044 Sonda lambda - uboga mieszanka
00045 Sonda lambda - bogata mieszanka
00046 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00047 Zawór recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00049 Akumulator - zbyt wysokie napięcie
00051 Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU
00052 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00053 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00055 Wymienić urządzenie sterujące ECU
00056 Soleniod dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00057 Soleniod dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00061 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie
00062 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie
00063 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt niskie napięcie
00064 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt niskie napięcie
00066 Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) - nieprawidłowy sygnał
00067 Przepływomierz powietrza (MAF) - nieprawidłowy sygnał
00068 Przepływomierz powietrza (MAF) - zbyt niskie napięcie
00069 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
00071 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie
00072 ECU Przewód wtryskiwacza - otwarty obwód
00075 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt niskie napięcie
00076 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt wysokie napięcie
00081 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
00083 Immobiliser - niezaprogramowany
00084 Immobiliser - brak sygnału
00085 Immobiliser - nieprawidłowy sygnał
00087 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt niskie napięcie
00088 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt wysokie napięcie
00092 Czujnik położenia wałka rozrządu - nieprawidłowy sygnał
00093 Moduł sterownika czterokanałowego (QDM) - nieprawidłowe działanie

;KW82
; Opel Astra-F 92-96 Multec C14SE kody usterek
; 2006 09.21. 19:35
; Created by Yast

00012 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek
00013 Sonda lambda - otwarty obwód
00014 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie
00015 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie
00016 Czujnik spalania stukowego - brak sygnału
00017 Wtryskiwacz(e) - nieprawidłowe działanie
00018 System regulacji spalania stukowego
00019 Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał
00021 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie
00022 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie
00024 Czujnik przebytej drogi - brak impulsów
00025 Wtryskiwacz(e) - zbyt niskie napięcie
00028 Przekaźnik pompy paliwa - nieprawidłowe działanie
00029 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie
00032 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie
00033 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie
00034 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie
00035 ECU Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
00041 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00043 Soleniod recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00044 Sonda lambda - uboga mieszanka
00045 Sonda lambda - bogata mieszanka
00046 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00047 Zawór recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00049 Akumulator - zbyt wysokie napięcie
00051 Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU
00052 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00053 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00055 Wymienić urządzenie sterujące ECU
00056 Soleniod dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00057 Soleniod dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00061 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie
00062 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie
00063 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt niskie napięcie
00064 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt niskie napięcie
00066 Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) - nieprawidłowy sygnał
00067 Przepływomierz powietrza (MAF) - nieprawidłowy sygnał
00068 Przepływomierz powietrza (MAF) - zbyt niskie napięcie
00069 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
00071 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie
00072 ECU Przewód wtryskiwacza - otwarty obwód
00075 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt niskie napięcie
00076 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt wysokie napięcie
00081 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
00083 Immobiliser - niezaprogramowany
00084 Immobiliser - brak sygnału
00085 Immobiliser - nieprawidłowy sygnał
00087 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt niskie napięcie
00088 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt wysokie napięcie
00092 Czujnik położenia wałka rozrządu - nieprawidłowy sygnał
00093 Moduł sterownika czterokanałowego (QDM) - nieprawidłowe działanie

;KW82
; Opel Astra-F 99 Komputer pokładowy (MID) kody usterek
; 2006 09.21. 20:25
; Created by Yast

00051 Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
00052 Przeprogramować pamięć programu
00055 Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
00121 Szyna zbiorcza
00122 Za niskie napięcie bezpiecznika światła hamulcowego
00167 Za niskie napięcie miernika zbiornika
00168 Za wysokie napięcie miernika zbiornika
00169 Za niskie napięcie sensora temperatury zewnętrznej
00171 Za wysokie napięcie sensora temperatury zewnętrznej
00173 Za niskie napięcie sygnału zużycia paliwa

;KW82
; Opel Astra-F 99 Wyświetlacz trójfunkcyjny (TID) kody usterek
; 2006 09.21. 20:25
; Created by Yast

00081 Przewód szyny zbiorczej SDA, zwarcie do masy
00082 Przewód szyny zbiorczej SCL, zwarcie do masy
00083 Przewód szyny zbiorczej MRQ, zwarcie do masy
00084 Przewód szyny zbiorczej SDA, zwarcie do napięcia lub przerwany obieg
00085 Przewód szyny zbiorczej SCL, zwarcie do napięcia lub przerwany obieg
00086 Przewód szyny zbiorczej MRQ, zwarcie do napięcia lub przerwany obieg
00087 Kable szyny zbiorczej SDA/SCL, zwarcie w obiegu prądowym
00088 Kable szyny zbiorczej SDA/MRQ, zwarcie w obiegu prądowym
00089 Kable szyny zbiorczej SCL/MRQ, zwarcie w obiegu prądowym
00091 Przewody szyny zbiorczej SDA/SCL, przewody zamienione
00092 Przewody szyny zbiorczej SCL/MRQ, przewody zamienione
00093 Wewnętrzny błąd radia
00094 Kable szyny zbiorczej SDA/SCL/MRQ, błąd parzystości
00095 Kable szyny zbiorczej SDA/SCL/MRQ, błąd timeout
00096 Przewody szyny zbiorczej SDA/MRQ, przewody zamienione
00169 Sensor temperautry zewnętrznej, zwarcie do masy
00171 Sensor temperautry zewnętrznej, zwarcie do napięcia lub przerwany obieg


;KW82
; Opel Astra-F 96-02 Multec X14NZ kody usterek
; 2006 09.21. 19:35
; Created by Yast

00012 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek
00013 Sonda lambda - otwarty obwód
00014 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie
00015 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie
00016 Czujnik spalania stukowego - brak sygnału
00017 Wtryskiwacz(e) - nieprawidłowe działanie
00018 System regulacji spalania stukowego
00019 Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał
00021 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie
00022 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie
00024 Czujnik przebytej drogi - brak impulsów
00025 Wtryskiwacz(e) - zbyt niskie napięcie
00028 Przekaźnik pompy paliwa - nieprawidłowe działanie
00029 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie
00032 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie
00033 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie
00034 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie
00035 ECU Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
00041 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00043 Solenoid recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00044 Sonda lambda - uboga mieszanka
00045 Sonda lambda - bogata mieszanka
00046 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00047 Zawór recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00049 Akumulator - zbyt wysokie napięcie
00051 Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU
00052 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00053 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00055 Wymienić urządzenie sterujące ECU
00056 Solenoid dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00057 Solenoid dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00061 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie
00062 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie
00063 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt niskie napięcie
00064 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt niskie napięcie
00066 Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) - nieprawidłowy sygnał
00067 Przepływomierz powietrza (MAF) - nieprawidłowy sygnał
00068 Przepływomierz powietrza (MAF) - zbyt niskie napięcie
00069 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
00071 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie
00072 ECU Przewód wtryskiwacza - otwarty obwód
00075 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt niskie napięcie
00076 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt wysokie napięcie
00081 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
00083 Immobiliser - niezaprogramowany
00084 Immobiliser - brak sygnału
00085 Immobiliser - nieprawidłowy sygnał
00087 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt niskie napięcie
00088 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt wysokie napięcie
00092 Czujnik położenia wałka rozrządu - nieprawidłowy sygnał
00093 Moduł sterownika czterokanałowego (QDM) - nieprawidłowe działanie


Jeśli cos jeszcze jest potrzebne to piszcie... :lol:

Awatar użytkownika
grzegorzsiedlce

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 01 kwie 2012, 17:16
Imię: Grzegorz
Auto: Astra II 1.4 98 r.
Silnik: 1.4 16v
Województwo: mazowieckie

#7

Nieprzeczytany post autor: grzegorzsiedlce »

no tego mi było trzeba. dzięki wielkie za wstawkę

Awatar użytkownika
nd022

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 29 paź 2012, 22:56
Imię: Piotr
Auto: Astra G
Silnik: 1.6
Województwo: lubuskie

#8

Nieprzeczytany post autor: nd022 »

A czy można by było prosić o instrukcję jak wyświetlić te kody? Coś wyczytałem że jakoś gazem i hamulcem. Ale jak to nie wiem. Można by było jakiś opis poprosić?
Pozdrawiam.

Patrix85

Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 25 paź 2012, 23:42
Imię: Patryk
Auto: Astra g
Silnik: 1.4 16v z14xe
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Chorzów

#9

Nieprzeczytany post autor: Patrix85 »

To ja mam inne pytanie. Jak samemu podłączyć Astrę do komputera ? Mam na myśli co kupić i ile to kosztuje?
Z góry dzięki za odpowiedz

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Patrix potrzebujesz kabel/interfejs do Opla na OBD II + odpowiedni program do kabla jaki kupisz. Do wyboru sa Opel Scanner (szukajcie a znajdziecie, bieda na allegro) podróbki Tech 2, ELM, Op-com.

ODPOWIEDZ