Kluczyk
- mk5
- Posty: 6255
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Brak odzewu Pilota
Sprawdz koszyczek w którym jest bateria, spróbuj podłożyć"papierek" od strony baterii. Zakładam że bateria sprawna.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2018, 23:34 przez mk5, łącznie zmieniany 1 raz.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Odrazu podlutuj ten koszyczek. Najlepiej to przelutowac cala plytke tylko lutuj obficie z kalafonią. W 99% przypadkow puszczaja luty na tym koszyczku i zanika napiecie. O ile zanik napiecia na sekunde dwie nic nie powoduje tak zanik na 5-10 sekund powoduje ze to tzw rozprogramowanie kluczyka. Czyli trzeba ponownie wsadzic kluczyk w stacyjke, przekrecic do kontrolek i nacisnac guzik w kluczyku. Wtedy juz nam dziala kluczyk do ponownego zaniku zasilania lub wymiany baterii. Temat walkowany juz od conajmniej 10 lat a tych kluczykow to sie nanaprawialem juz dzisiatki. Zreszta moge miec takich kluczy do opla garsciami za male pieniazki bo mam dostep. Aktualnie bardziej bawie sie w klucze vagowskie. Mam trzy klucze tzw jajka czyli stare unikatowe na 433MHz bo nowsze sa na 434MHz. Do opla tez gdzies mam plytke pilota od AG a takze gdzies powinienem miec od AH i jeszcze jakiegos forda focusa chyba 2 czy 3 generacji. Wala sie to gdzies umnie po piwnicy.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- jerzykstar
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 paź 2017, 22:50
- Imię: Jerzy
- Auto: Astra G
- Silnik: Z14XEP
- Województwo: małopolskie