Astra g brak transpondera w kluczyku
- Damian1
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 kwie 2023, 23:41
- Imię: Damian
- Auto: Astra g
- Rocznik: 1998
- Województwo: lubelskie
Astra g brak transpondera w kluczyku
Dzień dobry .
Jest to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich . Zaznaczę, że mechanicznie i tym bardziej elektro-mechanicznie jestem totalny amatorem.
Mam taki problem. Otworzył mi sie kluczyk od astry ( astra g 1998 r disel) i brakuje w nim transpondera. Szukałem i niestety go nie znalazłem (otwarty kluczyk upadł w trawę) jak by w ogóle go tam nie było, ale bez transpondera astra chyba by nie paliła?. Po złożeniu kluczyka kręci ale nie odpala. Po przekręceniu kluczyka po około 3-4 sekundach zaczyna szybko migać kontrolka check engine. Kontrola samochodu z kluczykiem w ogóle się nie pojawia. Wcześniej nie było problemu z odpalaniem . W zimę jak postała dwa miesiące to musiałem odpowietrzyć i od tamtej pory wszystko było ok. Czy kontrolka check engine też może być przyczyną ? Zapasowego kluczyka nie posiadam.
W tej sytuacji jeśli mam stary kluczyk to wystarczy dokupić transponder , odczytać car pass i zaprogramować ?
Może jest ktoś na forum kto się tym zajmuje w Lublinie lub może kogoś polecić ?
Z góry dzięki .
Jest to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich . Zaznaczę, że mechanicznie i tym bardziej elektro-mechanicznie jestem totalny amatorem.
Mam taki problem. Otworzył mi sie kluczyk od astry ( astra g 1998 r disel) i brakuje w nim transpondera. Szukałem i niestety go nie znalazłem (otwarty kluczyk upadł w trawę) jak by w ogóle go tam nie było, ale bez transpondera astra chyba by nie paliła?. Po złożeniu kluczyka kręci ale nie odpala. Po przekręceniu kluczyka po około 3-4 sekundach zaczyna szybko migać kontrolka check engine. Kontrola samochodu z kluczykiem w ogóle się nie pojawia. Wcześniej nie było problemu z odpalaniem . W zimę jak postała dwa miesiące to musiałem odpowietrzyć i od tamtej pory wszystko było ok. Czy kontrolka check engine też może być przyczyną ? Zapasowego kluczyka nie posiadam.
W tej sytuacji jeśli mam stary kluczyk to wystarczy dokupić transponder , odczytać car pass i zaprogramować ?
Może jest ktoś na forum kto się tym zajmuje w Lublinie lub może kogoś polecić ?
Z góry dzięki .
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 07 wrz 2017, 13:03
- Imię: Marek
- Auto: Astra G
- Silnik: Z14XEP
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 12 razy
Udaj się do najbliższego ASO z dowodem rejestracyjnym + dokument potwierdzający tożsamość. Wydadzą ci kody. Koszt około 200 zł.
Ewentualnie poszukaj specjalistę, który wyłączy immo w sterowniku silnika.
Dorób sobie zapasowy kluczyk.
Ewentualnie poszukaj specjalistę, który wyłączy immo w sterowniku silnika.
Dorób sobie zapasowy kluczyk.
- wesoł
- Posty: 4904
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Ja bym mimo ten trawnik dobrze przetrzepał. Chyba warto dla paru stówek. No ale kto bogatemu zabroni jeśli nie chcesz to nie.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Damian1
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 kwie 2023, 23:41
- Imię: Damian
- Auto: Astra g
- Rocznik: 1998
- Województwo: lubelskie
Trawnik przeszukany już chyba po centymetrze. Coraz bardziej się zastanawiam czy to możliwe że tego transpondera nie było w kluczyku? Ale chwilę przed odpalałem samochód normalnie i nigdy nie było podobnej awarii , dopiero po złożeniu kluczyka.
- wesoł
- Posty: 4904
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Jakby wiedział w jakim salonie auto było kupione to można tam napisać maila z zapytaniem o carpass. Jeśli z Niemiec to duża szansa bo niemiaszki archiwizują takie rzeczy i siebie. Nawet myśmy jako Aso w Polsce się zwracali do aso niemieckiego i parę razy odpisali.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG