klocki i tarcze hamulcowe
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 12 sty 2009, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Świnoujście
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4904
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Chyba rozumiesz ze to awaryjnie musialem tak zrobic. Jezdzic trzeba autem do pracy czy jeszcze wtedy na uczelnie a allegro nie dziala tak ze mam juz za 2 godziny nowe klocki. Uspokoje Cie ze robilem tak tylko w swoim aucie i nie prowadze dzialalnosci zwiazanej z motoryzacja.rzezniol pisze:Cytat:
Nieraz juz nawet robilem tak ze ze starch klockow jakie mi zostaly niektore mialy jeszcze grubosc 4-5 mm a nowe juz zjechalem i tarly o metal wiec zakladalem najlepsze z tych starych i jeszcze smigalem z tydzien zanim nowe nie przyszly z allegro
nic tylko rece załamac powiedz mi jeszcze ze nie zwracasz uwagi na firme byle by miały 4 - 5 mm grubosci .
No a co mialem zrobic aktualnie w golfie jak tarcze rowniutkie tyle ze troszke juz wytarte ponizej nom grubosci a klocki pratycznie nowe bo z 98% swojej grubosci i tez rowniutkie- wywalic na smietnik, moze jak rozbieram caly uklad do czyszczenia ewentualnie do sprawdzenia kondycji tloczka itp to tez mam wywalic klocki. Fakt nie zakladam tych klockow potem jak popadnie tylko kazdy na swoje miejsce tak jak byl wczesniej ale dasz mi gwarancje ze sie nie ułozyly inaczej? a moze nie wolno rozbierac ukladu hamulcowego i trzeba zaczekac do konca klockow? Poza tym ma szlifierke do ostrzenia nozy od strugarki i rowno szlifuje- nazywa sie ja magnesówką i co mozna ladnie wyszlifowac takie klocki jak uwazasz. Ja nie mowielem ze masz wziasc w łape fleksa i jak leci przejechac po tych klockach.rzezniol pisze:A jak masz nowe tarcze to nie wyobrazam sobie załozenia do nich starych przeszlifowanych klocków - trąci fuszerką i wezem w kieszeni.
I nawet przy najlepszej szlifierce nie sadze ze jestes w stanie przy szlifowaniu recznym zapewnic równoległość obu płaszczyzn klocka takie cos to tylko wyspecjalizowane szlifierki do płaszczyżn.
Wracajac do textarow to mialem kiedys takie klocki i są bardzo podobne do lucasow( jakosciowo). Jesli zdecydujesz sie na ATE to tez i tej firmy kup klocki bo sa naprawde bardzo dobre i najlepiej bedą ze soba wspolpracowaly. Jeszcze dodam ze ATE PD moglem kupic na allegro w zestawie z klockami za jakies 500 zl ale zwykle ATE ( gladkie ) tez w zestawie masz mniejwiecej w cenie 300-350 zl wiec roznica jest. Takie polecam jesli chodzi uklad hamulcowy i tu wtopy nie bedzie bo zadna firma produkujaca tarcze i klocki nie sprawdza pracy swoich podzespolw z innymi markami bo co i ch obchodzi z ektos lubi mieszać i eksperymentuje zakladajac do tarcz delphi kloci griny czy redy jak zaraz taka tarcza zrobi papa z wiadomej przyczyny.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 757
- Rejestracja: 20 sty 2009, 21:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radzionków
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
wesoł, popadasz w skrajności nie widze zadnego problemu aby te same klocki zakłądac na te same tarcze po jakiejs naprawie ... Mowa była o wymianie ktoregos z elementow układu hamulcowego na nowy, a ty dokładasz problemy typu a co jak ...
Normy zuzycia sa po to aby ich przestrzegać w tym grubość tarczy >> bezpieczeństwo
Co ja ci moge w tym temacie więcej powiedziec ...
Rób jak uwazasz i uwazaj jak robisz
Pozdro
Normy zuzycia sa po to aby ich przestrzegać w tym grubość tarczy >> bezpieczeństwo
Co ja ci moge w tym temacie więcej powiedziec ...
Rób jak uwazasz i uwazaj jak robisz
Pozdro
Textary, nie wiem czy to akurat taka seria była czy nie, ale u kilku znajomych popękały i wyleciały z zacisku i to po przebiegu rzędu 3-4kkm, poza tym potrafią piszczeć, o czym sam mogłem się przekonać w swoim poprzednim aucie.astron pisze:a napisz cos wiecej o swoim wyborze
czemu akurat ferodo ? textar tez ma dobre klocki.
Jeśli nie Ferodo, co według mnie jest bardzo dobrym wyborem, to dobre w stosunku cena/jakość są klocki Mintex oraz Saxid, klocki te nie pylą mocno ani nie piszczą.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 12 sty 2009, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Świnoujście
- Kontakt:
Powiedzcie mi po czym poznac czy mam zamontowane tarcze wentylowane czy zwykle ?
Oraz pytanie drugie: jesli mam zamontowane tarcze wentylowane to moge teraz zmienic na zwykle?
(jak mozecie to podeslijcie jakies zdjecia) thx
Oraz pytanie drugie: jesli mam zamontowane tarcze wentylowane to moge teraz zmienic na zwykle?
(jak mozecie to podeslijcie jakies zdjecia) thx
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 12 sty 2009, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Świnoujście
- Kontakt:
hummmmm no faktycznie widac roznice
ok dzieki
[ Dodano: 2009-04-16, 21:26 ]
Dowiedzialem sie ostatnio ze w asterkach G byly montowane 2 rodzaje klockow hamulcowych (RK024 I RK025)
Z kad moge sie dowiedziec jakie mam zamontowane ?
[ Dodano: 2009-04-16, 21:28 ]
oto zdjecia tych rodzajow:
[External Link Removed for Guests]
ok dzieki
[ Dodano: 2009-04-16, 21:26 ]
Dowiedzialem sie ostatnio ze w asterkach G byly montowane 2 rodzaje klockow hamulcowych (RK024 I RK025)
Z kad moge sie dowiedziec jakie mam zamontowane ?
[ Dodano: 2009-04-16, 21:28 ]
oto zdjecia tych rodzajow:
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 05 lut 2008, 21:54
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witam, podpinam się pod temat by nie zaczynać nowego wątku. Mam pytanie, jakie byście polecili klocki hamulcowe do tarcz Brembo 09.7628.14.Takie właśnie kupiłem bo były dosyć w niskiej cenie 2 szt za 150 zł. Ponoć to nie najgorsze i nie najlepsze tarcze, czas pokaże Czy dobrym rozwiązaniem byłby zakup klocków ATE do tych tarcz ? link ; [External Link Removed for Guests]
Astra G 1.6 16V Caravan