Zanikające wspomaganie
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 09 wrz 2015, 19:41
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
Zanikające wspomaganie
Z tym żeby znaleźć w okolicy kogoś znającego sie na tym to może być ciężko, dlatego pytam czy jest jakiś sposób na sprawdzenie tego zanim zacznie sie cokolwiek dawać mechaników do naprawy żebyśmy wiedzieli czy to napewno pompa, a nie ze zaczną wymyślać
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 09 wrz 2015, 19:41
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
Czyli nikt nie pomoże w tej sprawie? Wspomaganie traci sie na chwile i wraca, gdzieś czytałem o przekaźniku coś
- JEMI
- Posty: 709
- Rejestracja: 20 sty 2012, 19:46
- Imię: MARCIN
- Auto: Gx2
- Silnik: x18xe1 oraz z18xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
wspomaganie jest elektryczne
z tego co wyczytalem ladowanie jest ok i pobor tez jest ok
czyli na poczatek sprawdzenie wiazki i wtyczki do wspomagania
czy kable idace do wspomy sa cale i wtyk
bo takie chwilowki moga wskazywac na polamane kable
to na poczatek
z tego co wyczytalem ladowanie jest ok i pobor tez jest ok
czyli na poczatek sprawdzenie wiazki i wtyczki do wspomagania
czy kable idace do wspomy sa cale i wtyk
bo takie chwilowki moga wskazywac na polamane kable
to na poczatek
NIE PUSZCZONE BĄKI UNOSZĄ SIĘ DO MÓZGU
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 09 wrz 2015, 19:41
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 09 wrz 2015, 19:41
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 09 wrz 2015, 19:41
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
A od czego jest wtyczka z trzema kablami? Czarny kabel ma prąd po załączeniu zapłonu, a od czego jest żółto-biały, i brązowo-biały?
- Rogos1996
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 lis 2016, 20:31
- Auto: Astra G
- Województwo: małopolskie
Podepnę się pod temat;), mam problem z tą Astra o której mowa . Tylko u mnie problem wygląda tak . Wspomaganie raz jest raz nie ma, wyłącza się kiedy chce i włącza się tak samo. Przed wyłączeniem sie wspomagania zapala się czerwona kontrolka od ładowania, czy miał ktoś już taki problem? Jeżeli tak to proszę o odpowiedź lub podpowiedzi co wymieniać .
Ostatnio zmieniony 19 lis 2016, 20:50 przez Rogos1996, łącznie zmieniany 2 razy.
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Oczywiście, że miał taki problem
Alternator do regeneracji. Prawdopodobnie kończą się szczotki. Za niedługo może być sytuacja, że wspomaganie zacznie chodzić na wyłączonym silniku i w moment rozładuje aku.
Jak masz możliwość to zanim to zrobisz to sprawdź połączenia na klemach, na altku, sprawdź kable czy są całe.
Alternator do regeneracji. Prawdopodobnie kończą się szczotki. Za niedługo może być sytuacja, że wspomaganie zacznie chodzić na wyłączonym silniku i w moment rozładuje aku.
Jak masz możliwość to zanim to zrobisz to sprawdź połączenia na klemach, na altku, sprawdź kable czy są całe.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
W mojej Zafirze też wspomaganie znikło i wracało. Po wyeliminowaniu aku i altka została tylko pompa.
Po montażu dwóch używek, z których jedna nawet nie zatrybiła, a druga pochodziła tydzień zdecydowałem się na zakup regenerowanej.
Kupiłem we włoskiej firmie TECNOSIR. Pompa do dzisiaj śmiga bezawaryjnie.
Po montażu dwóch używek, z których jedna nawet nie zatrybiła, a druga pochodziła tydzień zdecydowałem się na zakup regenerowanej.
Kupiłem we włoskiej firmie TECNOSIR. Pompa do dzisiaj śmiga bezawaryjnie.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]