Kod: Zaznacz cały
Tez czytałem ze niemieckie Astry szły z 50 a niderlandzkie z 55 fabrycznie. A jaki masz silnik w tych Astrach H?
Kod: Zaznacz cały
Tez czytałem ze niemieckie Astry szły z 50 a niderlandzkie z 55 fabrycznie. A jaki masz silnik w tych Astrach H?
Kod: Zaznacz cały
Ano właśnie, do silnika 1.8 a nie 1.6.
To pewnie miało znaczenie.
Kod: Zaznacz cały
Chodzi o masę na obwodzie, im dalej od środka koła, tym większe ma znaczenie.
Kod: Zaznacz cały
Czyli zasada max 1.5% złamana
Tak. Pisałes to. Cenna uwaga.nismo pisze:QR_BBPOSTJuz to chyba gdzies pisałem ale swogo czasu przechodziłem w mojej efce(x16sz) z 165/60/14 na 195/55/15 i nie odczułem żadnego spadku osiągów czy tez wyższego spalania. A to tylko 71km i to w kombi...Kod: Zaznacz cały
Ano właśnie, do silnika 1.8 a nie 1.6. To pewnie miało znaczenie.
Trochę jeździłem na takich,eksperymentalnie.Nic nie tarło.Bardziej miękko niż 50.Inne doznania trakcyjne(ruszanie,przyśpieszanie)nie odczuwalne.O jakim dodatkowym obklejeniu gumą mowa bo nie rozumiem.maysterkovitz pisze:QR_BBPOST Tu tez podzielam obawy Kolegi, ktorego interesowałoby czy 205/55 bedzie tarło.