Podniesienie zawieszenia
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 24 wrz 2021, 20:21
- Imię: Szymon
- Auto: Astra G
- Silnik: Eco tec 1.8
- Rocznik: 1999
- Województwo: dolnośląskie
Podniesienie zawieszenia
Witam, chciałem zwiększyć prześwit w asteroidzie.
Jakie amortyzatory i sprężyny wybrać?
Coś tam czytałem i wyczytałem że można z Vectry 3.2 V6 combi wziąć bo to jednak cięższy pojazd i sam silnik.
Prosiłbym o linki do produktów
Jakie amortyzatory i sprężyny wybrać?
Coś tam czytałem i wyczytałem że można z Vectry 3.2 V6 combi wziąć bo to jednak cięższy pojazd i sam silnik.
Prosiłbym o linki do produktów
-
- Posty: 5874
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
No nie wiem czy sprężyny z VC 3.2 będą dobrym pomysłem. Podniosą aż za dużo. Pominę fakt czy pasują do Astry G. Może pasują, może nie. Kwestia sprawdzenia w sieci ale nie o tym mowa.
Jak chcesz podnieść to załóż nowe sprężyny, dedykowane dla modelu ale wersję np HD.
Ja kiedyś do Astry F na tył zamontowałem nowe, wzmacniane sprężyny od Lanosa. Tył stał wysoko. Prześwit między kołem, a nadkolem wzrósł na pewno o ok. 10cm, czyli stał jak koza.
Czemu chcesz aż tyle zwiększyć prześwit? Mieszkasz w takim miejscu, że dojazd to wymusza czy zawód leśnik?
Jak chcesz podnieść to załóż nowe sprężyny, dedykowane dla modelu ale wersję np HD.
Ja kiedyś do Astry F na tył zamontowałem nowe, wzmacniane sprężyny od Lanosa. Tył stał wysoko. Prześwit między kołem, a nadkolem wzrósł na pewno o ok. 10cm, czyli stał jak koza.
Czemu chcesz aż tyle zwiększyć prześwit? Mieszkasz w takim miejscu, że dojazd to wymusza czy zawód leśnik?
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 24 wrz 2021, 20:21
- Imię: Szymon
- Auto: Astra G
- Silnik: Eco tec 1.8
- Rocznik: 1999
- Województwo: dolnośląskie
Tereny na granicach Opola są czasami ciężkie do przejechania jeśli o to chodzi, a po drugie fajnie by było zrobić terenowe z takiej asterki. Napisałeś że włożyłeś sprężyny od Lanosa, to ten ja też mogę włożyć z innego auta żeby wzrósł prześwit o 10 cm lub więcej?
Dodano po 2 minutach 43 sekundach:
Możesz podesłać jakieś linki do amorkow i sprężyn? Które by pasowały do Astry G
Dodano po 2 minutach 43 sekundach:
Możesz podesłać jakieś linki do amorkow i sprężyn? Które by pasowały do Astry G
- deodekabokat
- Posty: 3653
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 184 razy
AG się podnosi tak. Przód spr od 2.0D tył podkładki gumowe pod spr np dwie lub 3 szt. Ja tak swoją asteroidę windowalem. Wysoka jak koza bo ciągałem przyczepę. Na zalrefach na boki się aż kładła ale nigdy niczym nie zaczepiłem.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 24 wrz 2021, 20:21
- Imię: Szymon
- Auto: Astra G
- Silnik: Eco tec 1.8
- Rocznik: 1999
- Województwo: dolnośląskie
- deodekabokat
- Posty: 3653
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 184 razy
Uf już jej nie mam. Ale może znajdę gdzieś zdjęcia jak to wyglądało.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Tył można wywindować na gumowych podkładkach, np 2cm z allegro. Do tego, jak napisano wcześniej, sprężyny hd tył, przód od najcięższej wersji silnikowej.
I dobre, sztywne gazowe amortyzatory. Będzie lepiej trzymać się drogi i mniej kłaść, nie dobijać na dziurach. Przodu zbyt wiele nie podniesiesz, chyba, że podkładki pod poduszki i górne mocowanie amora, by podnieść samą karoserię, inaczej półośki będą krótkie. Myślę, że przód wystarczą te sprężyny hd.
I jeszcze jedna sprawa - centymetr to dużo, a spokojnie można więcej zrobić na samych oponach o lekko większym rozmiarze. Tak, by nadkole lekko się wypełniło. Dzięki dobrym springom i amorom mie będzie tarło.
I dobre, sztywne gazowe amortyzatory. Będzie lepiej trzymać się drogi i mniej kłaść, nie dobijać na dziurach. Przodu zbyt wiele nie podniesiesz, chyba, że podkładki pod poduszki i górne mocowanie amora, by podnieść samą karoserię, inaczej półośki będą krótkie. Myślę, że przód wystarczą te sprężyny hd.
I jeszcze jedna sprawa - centymetr to dużo, a spokojnie można więcej zrobić na samych oponach o lekko większym rozmiarze. Tak, by nadkole lekko się wypełniło. Dzięki dobrym springom i amorom mie będzie tarło.
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Pamiętam. Podniósł całą karoserię do góry, pomysł dobry, ale bez przesady :p
Myślę, że springi HD od najcięższej wersji + grubsze gumy + lekko większe opony wystarczy
-
- Posty: 6104
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 130 razy
A ja myślę inaczej, jak to zwykle bywa.
Suzuki samuraj.
Na przykład.
Fajne autko i bez kłopotów z podnoszeniem.
Jest kilka innych opcji, to tylko przykład.
Suzuki samuraj.
Na przykład.
Fajne autko i bez kłopotów z podnoszeniem.
Jest kilka innych opcji, to tylko przykład.