felgi stalowe
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 15 lip 2008, 22:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
felgi stalowe
jakie kupić felgi do astry g ,potrzebuje 15 cali na 4 śruby,ale nie wiem co oznaczają te numery ,6X15 ET49 4X100,6Jx15 et49, 6,5Jx15 et35 ,jakie oznaczenie należy wybrać.
- silvo44
- Posty: 2092
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
- Imię: silvo44
- Auto: AF/VC
- Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: OLKUSZ
- Pomocny: 1 raz
Cześć, 6 lub 6,5 to szerokość felgi 15 to średnica w calach ET to offset( wielkość odsadzenia felgi od osi symetrii piasty....)Jeśli chcesz więcej wiedzieć to SZUKAJandrzej cool pisze:6X15 ET49 4X100,6Jx15 et49, 6,5Jx15 et35 ,jakie oznaczenie należy wybrać.
Obie się nadają...Pozdro...
[ Dodano: 2008-08-28, 12:28 ]
Aha, 4x100 to 4 śruby co 100 mm.
P.S. A jakie chcesz gumy, bo jak szerokie(195 i więcej) to lepsze są 6,5...
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 15 lip 2008, 22:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 15 lip 2008, 22:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Dokladnie 14 mm bardziej wystaje kolo na zewnątrz. Ma to dwojakie znaczenie: po pierwsze moze opona trzeć o rant nadkola( w tym przypadku tak nie bedzie bo opona dosc waska a ET 35 jeszcze nie jest straszne). Druga sprawa jest to ze przy wiekszym odsadzeniu kola przy skrecie kolo musi obiegac a nie przekrecac sie w punkcie- bynajmniej zrozumie to ktos kto ma stycznoasc z katami nachylenia kola itp. W praktyce to wyczujemy to jako zwiekszone opory przy skrecie kół oraz szybsze zużywanie sie końcówek drążków. Jesli juz mamy te końcóki troszke wyrobione bedzie slychac pukanie jak bedziemy przyspieszac i hamowac na zmiane. Nie sa to az tak dokuczliwe dolegliwosci wiec sie je pomija.czy różnica między ET35 a ET49jest znaczącą różnicą dla zwykłego śmiertelnika
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 15 lip 2008, 22:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
- Krzysiek05
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 maja 2009, 20:31
- Imię: Krzysiek
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
w sumie liczy sie srednica kola ale zasada jest taka ze jak sie zlapie gume na przednim kole to tak czy siak sie przeklada tylna o tym samym rozmiarze na przod a ten dojazd idzie wtedy na tył. No i jak sama nazwa mowi to jest dojazd i ma pewne ograniczenia predkosci noi sluzy na dojechanie do jakiegos punktu naprawy czy domu a nie dralowanie jeszcze 500 km. Chodzi oto ze na osi napedowej powinny byc kola o tej samej srednicy bo i naczej uklad dyferencjalny bedzie bardziej eksploatowany i moze zrobic papa a nie wspomne o kiepskiej sterownosci czy sciaganiu na jedna strone. Dojazdowka jeknajbardziej jest okej kolem z tym ze nie polecam wtedy szalec i leciec 150 km/h Przewaznie pisz ena niej ze max to 70 km/h lub podobnie.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG