Wspomaganie zacina się
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 19 lip 2008, 6:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Wspomaganie zacina się
Witam mam mały problem szukałem na forach ale znajdowałem tylko problemy typu brak wspomagania, głosna praca
Mój problem jest takiego typu, że wpomaganie cały czas pracuje w czasie jazdy jak i postoju.
W czasie jazdy gdy trzeba skorygować kierownicą tor jazdy skręcając delikatnie kierownice w lewo czuć opór wystarczy dokręcić mocniej kierownice w tedy czuć puknięcie i dalej już działa bez problemów. Skręcając w prawo jest wszystko ok.
Płyn w zbiorniczku jest uzupełniony.
Co może powodować takie zachowanie
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
Mój problem jest takiego typu, że wpomaganie cały czas pracuje w czasie jazdy jak i postoju.
W czasie jazdy gdy trzeba skorygować kierownicą tor jazdy skręcając delikatnie kierownice w lewo czuć opór wystarczy dokręcić mocniej kierownice w tedy czuć puknięcie i dalej już działa bez problemów. Skręcając w prawo jest wszystko ok.
Płyn w zbiorniczku jest uzupełniony.
Co może powodować takie zachowanie
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 19 lip 2008, 6:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Oczywiscie Astra G tak jak w profilu.
Wspomaganie działa tylko że skręcając w lewo kierownice o około 3-cm czuje opór a po przekroczeniu tego punktu czuje puknięcie i wspomaganie do samego końca pracuje poprawnie dopóki nie odkręcę kierownicy do jazdy na wprost Sytuacja powtarza się za każdym razem kiedy skręcam w lewo w prawo nie ma żadnych problemów
Wspomaganie działa tylko że skręcając w lewo kierownice o około 3-cm czuje opór a po przekroczeniu tego punktu czuje puknięcie i wspomaganie do samego końca pracuje poprawnie dopóki nie odkręcę kierownicy do jazdy na wprost Sytuacja powtarza się za każdym razem kiedy skręcam w lewo w prawo nie ma żadnych problemów
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 sty 2008, 15:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Mam ten sam problem. Z tego co wiem w maglownicy nie ma żadnego czujnika. Wszystko jest sterowane z pompy wspomagania tam są wszystkie sterowniki i czujniki. Pompa niestety jest nie rozbieralna i najprawdopodobniej to wina pompy. W środę biorę się za wymianę pompy. Dam znać.
[ Dodano: 2008-10-17, 13:04 ]
Czy ktoś z Was zwalczył już ten problem ze wspomaganiem kierownicy??
[ Dodano: 2008-10-17, 13:04 ]
Czy ktoś z Was zwalczył już ten problem ze wspomaganiem kierownicy??
Rzeczywistość! Trzeba walczyć!
- NoFear
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 lis 2022, 22:08
- Auto: Astra
- Silnik: x18
- Rocznik: 2010
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
@NoFear, jeśli chodzi o ciągłą pracę wspomagania (na odpalonym i zgaszonym silniku) to alternator do regeneracji.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- przemekg84
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 paź 2015, 19:43
- Imię: Przemek
- Auto: Astra G Coupe
- Silnik: x18xe1
- Województwo: świętokrzyskie
Mam dokładnie ten sam objaw tylko, że w prawą stronę. Sprawdziłem już chyba wszystko, jeszcze się zastanawiam nad wymiana górnych mocowań ale to już chyba tylko żeby mieć pewność, że to nie to. Jak się podniesie samochód w górę i koła są w powietrzu to objaw zanika, tak samo przy kręceniu na śniegu czyli musi być opór wtedy objaw występuje.