Witam serdecznie.
Już wkrótce mam zamiar kupić II generację Asi, tym razem z silnikiem 2.0 turbo dieselka.
Chciałbym, żeby użytkownicy forum podzielili się ze mną uwagami dot. samochodu, jego użytkowania, a przede wszystkim usterkami, na które powinienem zwrócić uwagę w trakcie zakupu.
W ogóle lepiej 1.7 czy 2.0?
Obecnie użytkuję Astrę F 1.7 TD 68 KM
Astra G Kombi 2.0 - typowe usterki
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 03 mar 2008, 22:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4904
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Malo info na forum jest? szukaj i nie zakladaj takich tematow. zreszta chyba kilka razy w miesiacu podobny temat ktos zaklada wlasnie pytajac o te dwa silniki. rozumiem jszcze jakby ktos zapytal czy kupic 1.4 czy 1,8 ale to juz jest normalnie nudne. Mysle ze mod to zamknie bez mrugniecia okiem.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 03 mar 2008, 22:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
100/101 KM rożnie się spotyka :]
Czym się objawia, otóż zapala się kontrolka Check Engine (tzw. samochód z kluczykiem) np przy podjeżdżaniu pod górkę, zjeżdżaniu, u mnie np przy prędkości 70 do 90 km/h
samochód robi się strasznie mulasty ( na moim przykładzie zamułka wchodzi powyżej 60km/h) Jakie jeszcze są objawy hm... po podłączeniu pod komputer wyrzuca problem z elektrozaworem recyrkulacji spalin EGR ( nie pamiętam już kodu błędu). Więcej objawów już chyba nie ma.
Czym się objawia, otóż zapala się kontrolka Check Engine (tzw. samochód z kluczykiem) np przy podjeżdżaniu pod górkę, zjeżdżaniu, u mnie np przy prędkości 70 do 90 km/h
samochód robi się strasznie mulasty ( na moim przykładzie zamułka wchodzi powyżej 60km/h) Jakie jeszcze są objawy hm... po podłączeniu pod komputer wyrzuca problem z elektrozaworem recyrkulacji spalin EGR ( nie pamiętam już kodu błędu). Więcej objawów już chyba nie ma.