Padla pompa PSG16 - podobno jest nienaprawialna - pomocy...
: 13 sty 2009, 12:21
Witam
Po pol roku cieszenia sie bezproblemowa jazda Asterka niespodziewanie pod koniec grudnia wyskoczyl nastepujacy problem. Auto nagle stracilo moc a silnik kreci sie tylko do 2 tys obr/min. Mozna normalnie nim jezdzic z tym, ze ma sie osiagi jak w Maluchu. Dalem auto do ASO Nivette w Wawie i tam doszli do tego, ze padl sterownik w pompie wtryskowej ( PSG16 z podwojna wtyczka, nr. Boscha - 0470504214 ) i zaproponowali wymiane na nowa za "okazyjne" 8 tys zl
Dalem auto do speca od Opli, ktory pracowal w ASO 12 lat i on stwierdzil cos innego - pompa jest uszkodzona mechanicznie (sterownik ok) i trzeba ja wymienic co kosztuje najtaniej na rynku 3500 zl z gwarancja na rok. Uzywanej za 1500 zl nie zamierzam kupic gdyz nie wiadomo jak dlugo pochodzi.
Dodam takze, ze od kilku dni przewertowalem caly interek, fora vectry, zafiry, astry i innych modeli gdyz silnik 2.2 DTI 125 KM jest popularny. Wychodzi na to, ze bede chyba musial wydac rzeczywiscie 3500 zl + wymiania 500 zl = 4000 zl Wszystkie firmy do jakich dzwonilem, lacznie z autoryzowanymi serwisami firmyBosch twierdza, ze tej pompy sie nie regeneruje gdyz nie ma do niej czesci zamiennych
Co najciekawsze auto ma zweryfikowany w ASO przebieg przy zakupie 56 tys km a teraz ma prawie 76 tys km. Czyzby tak szybko padaly ? Ludzie na forach pisza, ze padaja po 150-200 tys a nie przy tak malym przebiegu
I teraz mam pytanie: czy ktos moze jednak zna firme, ktora naprawia takie pompy gdziekolwiek w Polsce ?
Po pol roku cieszenia sie bezproblemowa jazda Asterka niespodziewanie pod koniec grudnia wyskoczyl nastepujacy problem. Auto nagle stracilo moc a silnik kreci sie tylko do 2 tys obr/min. Mozna normalnie nim jezdzic z tym, ze ma sie osiagi jak w Maluchu. Dalem auto do ASO Nivette w Wawie i tam doszli do tego, ze padl sterownik w pompie wtryskowej ( PSG16 z podwojna wtyczka, nr. Boscha - 0470504214 ) i zaproponowali wymiane na nowa za "okazyjne" 8 tys zl
Dalem auto do speca od Opli, ktory pracowal w ASO 12 lat i on stwierdzil cos innego - pompa jest uszkodzona mechanicznie (sterownik ok) i trzeba ja wymienic co kosztuje najtaniej na rynku 3500 zl z gwarancja na rok. Uzywanej za 1500 zl nie zamierzam kupic gdyz nie wiadomo jak dlugo pochodzi.
Dodam takze, ze od kilku dni przewertowalem caly interek, fora vectry, zafiry, astry i innych modeli gdyz silnik 2.2 DTI 125 KM jest popularny. Wychodzi na to, ze bede chyba musial wydac rzeczywiscie 3500 zl + wymiania 500 zl = 4000 zl Wszystkie firmy do jakich dzwonilem, lacznie z autoryzowanymi serwisami firmyBosch twierdza, ze tej pompy sie nie regeneruje gdyz nie ma do niej czesci zamiennych
Co najciekawsze auto ma zweryfikowany w ASO przebieg przy zakupie 56 tys km a teraz ma prawie 76 tys km. Czyzby tak szybko padaly ? Ludzie na forach pisza, ze padaja po 150-200 tys a nie przy tak malym przebiegu
I teraz mam pytanie: czy ktos moze jednak zna firme, ktora naprawia takie pompy gdziekolwiek w Polsce ?