Płyn chłodzący w odprowadzeniu z klimatyzacji
- przemojaca
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 sty 2009, 12:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Płyn chłodzący w odprowadzeniu z klimatyzacji
Ostatnio wyciekł mi cały płyn ze zbiorniczka wyrównawczego i znalazłem miejsce wycieku (na zdjęciu). Mam pytanie jak nazywa się ta część bo jak pytałem o odpowietrznik układu chłodzenia to nie wiedzieli w sklepie o co mi chodzi, a brakuje mi w tej końcówce zaślepki, gdzieś musiała wypaść. Z góry dzięki za info
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 24 lip 2016, 23:17 przez przemojaca, łącznie zmieniany 2 razy.
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Nie za dużo widać na tych zdjęciach. Na pierwszym to w tle widać odprowadzenie wody z klimatyzacji i zaślepiona być nie powinna.
A układ chłodzenia odpowietrza się samoczynnie, stąd zdziwienie na "odpowietrznik". W układzie chłodzenia panuje podwyższone ciśnienie, nie ma tu mowy o zaślepkach, może być jedynie zakręcany korek.
A układ chłodzenia odpowietrza się samoczynnie, stąd zdziwienie na "odpowietrznik". W układzie chłodzenia panuje podwyższone ciśnienie, nie ma tu mowy o zaślepkach, może być jedynie zakręcany korek.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- przemojaca
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 sty 2009, 12:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
No chodzi mi o tą część na dwóch śrubach torx, jeśli jest tak jak piszesz że to jest od klimy to jaki może być powód że mam z tego wyciek płynu chłodniczego??
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Jest to odpływ skroplin z klimy.
Nie pamiętam jak tam jest to połączone z nagrzewnica ale płyn w tym miejscu świadczy o uszkodzeniu nagrzewnicy - tak na moje oko.
W tym miejscu nie ma być żadnej zaślepki, woda z klimy ma swobodnie kapać pod auto.
Nie pamiętam jak tam jest to połączone z nagrzewnica ale płyn w tym miejscu świadczy o uszkodzeniu nagrzewnicy - tak na moje oko.
W tym miejscu nie ma być żadnej zaślepki, woda z klimy ma swobodnie kapać pod auto.
[External Link Removed for Guests]
- przemojaca
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 sty 2009, 12:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
No od klimy to wiem że nie może być zaślepiona tylko zmyliło mnie to że jest tam duży wyciek tego płynu chłodniczego dlatego myślałem że to jakie odpowietrzenie czy coś z układem chłodzenia związane Czyli nagrzewnica do wymiany
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Skoro tam ci cieknie płyn chłodniczy to plus jest taki, że masz drożny odpływ skroplin z klimatyzacji.
A minus taki, że poszła nagrzewnica i właśnie tym kanałem wycieka płyn z obudowy filtra kabinowego.
Oby to był na tyle mały wyciek by wszystko zdążyło ujść tym odpływem a nie do środka samochodu.
A minus taki, że poszła nagrzewnica i właśnie tym kanałem wycieka płyn z obudowy filtra kabinowego.
Oby to był na tyle mały wyciek by wszystko zdążyło ujść tym odpływem a nie do środka samochodu.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
Wyglada na to ze cieknie z nagrzewnicy na "korytko" do skroplin od klimatyzacji. Pół dnia roboty przed Tobą, oczywiscie jak znajdziesz manual jak wyjac nagrzewnice rozbierajac tylko tunel srodkowy
kupie podłokietnik przód astra g
-
- Posty: 1050
- Rejestracja: 29 mar 2012, 21:02
- Imię: Przemek
- Auto: Golf VII
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
Jak już będziesz wydzierał nagrzewnicę, to KONIECZNIE wymień oringi nagrzewnicy i zaworu nagrzewnicy, oraz wymień zawór nagrzewnicy na "lornetkę", lub odłącz silniczek. To tak na przyszłość, żeby dwa razy tego nie rozbierać.
Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl
- JEMI
- Posty: 709
- Rejestracja: 20 sty 2012, 19:46
- Imię: MARCIN
- Auto: Gx2
- Silnik: x18xe1 oraz z18xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
moim zdaniem to te oringi poszly
to czesta awaria
jeszcze ze sie tak zapytam
zaintrygowal mnie temat tej lornetki
gdzie takie cos nabede ?
to czesta awaria
jeszcze ze sie tak zapytam
zaintrygowal mnie temat tej lornetki
gdzie takie cos nabede ?
NIE PUSZCZONE BĄKI UNOSZĄ SIĘ DO MÓZGU
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
-
- Posty: 1050
- Rejestracja: 29 mar 2012, 21:02
- Imię: Przemek
- Auto: Golf VII
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
W ASO np. Montowali to od któregoś tam roku w przypadku awarii zaworu.
Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl