Wymiana płytki pilota w kluczyku

Awatar użytkownika
kmus

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2018, 21:06
Imię: Krzysztof
Auto: Astra II 2004
Województwo: mazowieckie

Wymiana płytki pilota w kluczyku

#1

Nieprzeczytany post autor: kmus »

Witam, nie wiem czy to odpowiedni dział, jeśli nie to proszę o przeniesienie.
Pytanie moje jak w temacie dotyczy wymiany płytki pilota w kluczyku. Mam kluczyk z immobilajzerem jednaj pilot w nim nie działa, dioda nie świeci, zamek nie reaguje na przyciski, nic dziwnego bo jak otworzyłem kluczyk to pordzewiałe, jak po zalaniu. Pytanie moje czy jak wymienię płytkę na np inna z innego kluczyka to da sie ją(całego pilota) zsynchronizować(wykonać całą procedure jak przy wymianie baterii) z moim autem? Jesli dostałbtym gdzies jakiś kluczym ze sprawną płytką i przełożył grot moj z pestką (imo) to by działało czy trzeba by coś więcej zrobić?

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

BYŁO! Synchronizacja to nie dokodowanie pilota. Trzeba opcomem przypisac kluczyk i bedzie dzialal. Tylko mysle ze jakbys swoj oczyscil przelutowal baterie nowa dal to tylko synchronizacja i juz by smigal.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
kmus

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2018, 21:06
Imię: Krzysztof
Auto: Astra II 2004
Województwo: mazowieckie

#3

Nieprzeczytany post autor: kmus »

Zatem przepraszam za powielanie.
Nie znam sie na płytkach i lutowaniu, poza tym sam uchwyt na baterie sie odczepił a baterię dałem dobrą i nie było efektu więc spasowałem. A może jest na forum albo ktoś zna w Warszawie kogoś kto poradziłby sobie z taką robotą jak bym załatwił nowy kluczyk?

Awatar użytkownika
mk5

Moderator Forum
Posty: 6258
Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
Imię: Marek
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9TDI
Województwo: lubelskie
Wdzięczny: 96 razy
Pomocny: 114 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: mk5 »

daj komus do polutowania, moze uratuje pilota. Masz dwa rodzaje, do astr byl chyba tylko bosch ale musisz kupic identyczny.
Wesoł dobrze napisał jak kupisz drugi, to szukaj kogos z opcomem.

Mozesz spróbowac równo ulozyc koszyczek i podlozyc np papierek, poszukaj w necie-sa dziwne rozwiazania, ale działaja.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2018, 13:10 przez mk5, łącznie zmieniany 2 razy.

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

Jest jeszcze inna opcja -Znajdz w-tat który w swojej ofercie ma elektrykę i elektronikę samoch. .Sama elektryka to za mało ..Mnie dopadła awaria pilota do immo .rozsypal się po 20latach eksploatacji i już nie dal się poskładać . Elektrycy patrzyli i nikt się nie podjął naprawy . Sprowadzenie nowego poprzez ASO to ok 500-700pln .Zadzwoniłem do klucznika który miał w ofercie awaryjne otwieranie i uruchomianie poj. Po 5 min podał mi namiary na w-tat .
Okazało się ze to 15min od mojego bloku . Poszedłem, pokazałem rozwalony pilot .Technik się usmiechnoł i kazał przyjść ok 18 jak będzie kończyl robotę.zabrał do bagażnika tylko skrzynkę narzędziowa -zadnych komputerów i tym podobnych gadżetów.Ok 15 min roboty i po dotarciu do modułu immo bez zadnych schem. wybrał z wiązki immo 4 pary przewodow poprzecinal połączyl na krzyz zaciskami z koszulką termokurczliwą i silnik natychmiast ożył. N ajlepsze jest to ze dioda immo caly czas robi za wariata i sygnalizuje ze immo jest uzbrojone .Moja kieszen się skurczyła o 150 pln ale pojazd zyje !! ;)
marpas 1954

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

nie porównuj astry F do G. Tam tego tak nie zalatwisz. Tu kolega przede wszystkim nie podal danych takich ze to krzeselko nie trzyma sie plytki pilota. Na 99% jak poprawnie przylutuje to krzeselko i caly pilot przelutuje i bedzie po sprawie.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
mk5

Moderator Forum
Posty: 6258
Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
Imię: Marek
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9TDI
Województwo: lubelskie
Wdzięczny: 96 razy
Pomocny: 114 razy

#7

Nieprzeczytany post autor: mk5 »

marian o ile pamiętam Ty miałes dokładane immo, bo nawet w AF- w fabrycznym immo, przez przeciecie czy podłaczenie kabelków go się nie pozbedziesz. Potrzebna ingerencja w ecu.

ODPOWIEDZ