Obroty bieg jałowy
-
- Posty: 605
- Rejestracja: 05 gru 2021, 10:36
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Rocznik: 2006
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 113 razy
- Pomocny: 26 razy
Nie każdy warsztat posiada sprzęt dedykowany pod konkretną markę samochodu ale prawie każdy dobry warsztat posiada uniwersalny skaner który pozwala odczytać błędy. Mój mechanik np. posiada BOSCH chyba KTS którym dużo ogarnia.
Spróbuj na początek zrobić tak jak wcześniej Panowie pisali na metodę gaz hamulec.
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 28 cze 2021, 18:56
- Auto: Opel Astra G 1.6 16V LPG
- Rocznik: 2000
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Dla ciebie PAN ANIMAL!
Dodano po 1 minucie 37 sekundach:
Dzięki kolego za cenne wskazówki znajdę czas to muszę to ogarnąćMarcomark pisze: ↑25 gru 2021, 14:08Nie każdy warsztat posiada sprzęt dedykowany pod konkretną markę samochodu ale prawie każdy dobry warsztat posiada uniwersalny skaner który pozwala odczytać błędy. Mój mechanik np. posiada BOSCH chyba KTS którym dużo ogarnia.
Spróbuj na początek zrobić tak jak wcześniej Panowie pisali na metodę gaz hamulec.
Dodano po 8 godzinach 19 minutach 56 sekundach:
Nie Astra g
- vlad1431
- Posty: 418
- Rejestracja: 06 lip 2021, 23:24
- Imię: Waldemar
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 CDTI
- Rocznik: 2005
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 10 razy
Na chłopski rozum, w czym Ci @animal przeszkadzają te niskie obroty? Szarpie nim? Czy co innego się dzieje? Podtrzymuje to co piszą wyżej, jak chcesz ruszać bez dodania gazu? A jak szarpie, to coś jest nie tak z układem mechanicznym, sprzęgłem, przegubami itp. Ja też mam wypieczątkowaną i wypodpisywaną książkę serwisowową, że całe sprzęgło z dwumasą było robione 30tys temu, a ślizga.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 28 cze 2021, 18:56
- Auto: Opel Astra G 1.6 16V LPG
- Rocznik: 2000
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Tak szarpie na początku jak ruszam bez dodania gazu, nie dawno byłem na stacji i diagnosta mi powiedział że mam do wymiany z przodu amortyzatory i w jednym kole także z przodu od strony pasażera końcówkę drążka czy to może być ta przyczyna?vlad1431 pisze: ↑26 gru 2021, 13:32Na chłopski rozum, w czym Ci @animal przeszkadzają te niskie obroty? Szarpie nim? Czy co innego się dzieje? Podtrzymuje to co piszą wyżej, jak chcesz ruszać bez dodania gazu? A jak szarpie, to coś jest nie tak z układem mechanicznym, sprzęgłem, przegubami itp. Ja też mam wypieczątkowaną i wypodpisywaną książkę serwisowową, że całe sprzęgło z dwumasą było robione 30tys temu, a ślizga.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 28 cze 2021, 18:56
- Auto: Opel Astra G 1.6 16V LPG
- Rocznik: 2000
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Metoda gaz hamulec sprawdzałem nic nie mruga, nic się nie wyświetla jak na filmie
Dodano po 5 godzinach 40 minutach 25 sekundach:
Pozostało mi odwiedzić mechanika żeby tym skanerem poszukał błędów bo ta metoda gaz hamulec nie pomogła bo tak jak wcześniej pisałem nic się nie wyświetliłoMarcomark pisze: ↑25 gru 2021, 14:08Nie każdy warsztat posiada sprzęt dedykowany pod konkretną markę samochodu ale prawie każdy dobry warsztat posiada uniwersalny skaner który pozwala odczytać błędy. Mój mechanik np. posiada BOSCH chyba KTS którym dużo ogarnia.
Spróbuj na początek zrobić tak jak wcześniej Panowie pisali na metodę gaz hamulec.
Na pewno jakiś, jakieś błędy będą
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 07 cze 2011, 11:09
- Imię: Mirek
Może w takich dinozaurach 30-to letnim bo w dzisiejszych autach sterownik dawkuje sobie mieszankę paliwowo-powietrzną w zależności od obciążenia (steruje przepustnicą).
[External Link Removed for Guests]
Fani czterech kółek
Fani czterech kółek
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 28 cze 2021, 18:56
- Auto: Opel Astra G 1.6 16V LPG
- Rocznik: 2000
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Podłączone pod kompa pokazał się check engine i błąd to P1405 więc pewnie to wina egr zawór te objawy auta i czeka mnie czyszczenie lub wymiana albo zaślepka?
Mam pytanie czy mogę wyciągnąć wtyczkę z egr i się przejechać i sprawdzić czy jest poprawa czy będzie szarpać?