A dał chociaż paragon ?
To jedyna podstawa dochodzenia roszczeń.
A masz opakowanie od paska z iparts, pewno jest jakiś numer unikatowy serii tej części który powinien być na pasku.
Czy ja dobrze rozumiem, że zleciłes remont mechanikowi i sam kupiłeś części do wymiany rozrządu? Jeśli tak, to utrudniłeś sobie tym mocno wszelkie prawa do roszczeń. Pasek wygląda na dość stary, ale czy był przyczyną zerwania się - raczej wątpię. Kiepska sprawa, współczuję.
zawsze przed zalozeniem sprawdza sie dlugosc paska
on nie wyciaga sie az tak zeby nie mozna bylo stwierdzic ze to nie ten sam pasek
przyklada sie jeden do drugiego i wszystko jasne
czyli co zalozyl cos czego nawet nie obejrzal ?
niewiem ale to jakas dziwna sprawa cos tu sie nie dodaje
Tak ja kupiłem pasek, żeby obciąć koszty. Mechanik to kolega, chciałem go wyręczyć.
Może zgubiła go rutyna i nie sprawdził. Poza tym to, nie zawsze mechanik może sprawdzić pasek ze starym, bo może go po prostu nie być ze względu na awarie rozrządu i co wtedy? Wina ma być mechanika, bo musi mieć stary pasek? Jeśli zamawiam pasek o danych numerach to takie też mają być. Kto by pomyślał, że wyślą pasek z inną numeracją..
Mam dowód kupna paska do Astry 1.6 16v z innymi numerami. Dostałem pasek o numerach jak powyżej, czyli innych niż na aukcji. Czy mogę si ubiegać o rekompensatę od firmy jeśli się okaże, że długość była inna?