Pluje olejem z odmy do tego zasysa powietrze do silnika!!!
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KrK, UK
- Kontakt:
Pluje olejem z odmy do tego zasysa powietrze do silnika!!!
Panowie i Panie.
Pomóżcie!!!
Straszny problem sie stał :/
Silnik Z16XEP
A wiec pluje olejem do odmy i straszne podcisnienie sie robi, silnik zasysa wszystko co wsrodku jest( efekt taki iz olej wydostaje sie przez odme do przepustnicy i pali go - straszna biala chmura dymu przy wiekszych obrotach jak samochód stoi i gwałtownie rusza)
Cisnienie straszne :/ wszystkie mechanizmy(sprężąrka klimy, alternator, wały, itp.) zwolniły nie dało sie otworzyc korka wlewu oleju jak silnik był włączony po przyłozeniu wiecej siły do reki udało sie otworzyc korek. Silnik sie odmulił i strasznie zasysa powietrze obroty sie wahają - skaczą od 750 do 1300 i tak cały czas!
Byłem u mechanika(pseudo) odlaczyl odme od przepustnicy i silnik wrócił do stany jak nówka myślałem ze to juz po wszystkim ale jadac z UK do PL otworzyłem maske aby silnik sie przewietrzyl, patrze a tu cala komora zalana olejem na sciance grodziowej jakoze ten pseudo mechanik puscil odme luzem, sprawdzam bagnet a oleju na samym koncu czubka :/
Aha zapomniałem dodac po odlaczeniu odmy mam dziwny metaliczny dzwięk miedzu 2000-2300rpm przy odpuszczaniu gazu :/
Teraz pytanie czy ktoś wie co jest grane??!! Dlaczego takie cisnienie sie robi??
Ktoś sugerował ze to pierscienie na tłokach, ktos inny ze uszczelniacze na zaworach, ktos inny ze pokrywa zaworów.
Byłem u mechanika tutaj w PL to jak powiedziałem mu ze mi silnik powietrze zasysa to oczy na mnie jak to mozliwe :/
Nie mam pojęcia co sie dzieje a 3-4 maja musze wrocic tym samochodem do UK :/
Prośba wielka o pomoc!!!
Pomóżcie!!!
Straszny problem sie stał :/
Silnik Z16XEP
A wiec pluje olejem do odmy i straszne podcisnienie sie robi, silnik zasysa wszystko co wsrodku jest( efekt taki iz olej wydostaje sie przez odme do przepustnicy i pali go - straszna biala chmura dymu przy wiekszych obrotach jak samochód stoi i gwałtownie rusza)
Cisnienie straszne :/ wszystkie mechanizmy(sprężąrka klimy, alternator, wały, itp.) zwolniły nie dało sie otworzyc korka wlewu oleju jak silnik był włączony po przyłozeniu wiecej siły do reki udało sie otworzyc korek. Silnik sie odmulił i strasznie zasysa powietrze obroty sie wahają - skaczą od 750 do 1300 i tak cały czas!
Byłem u mechanika(pseudo) odlaczyl odme od przepustnicy i silnik wrócił do stany jak nówka myślałem ze to juz po wszystkim ale jadac z UK do PL otworzyłem maske aby silnik sie przewietrzyl, patrze a tu cala komora zalana olejem na sciance grodziowej jakoze ten pseudo mechanik puscil odme luzem, sprawdzam bagnet a oleju na samym koncu czubka :/
Aha zapomniałem dodac po odlaczeniu odmy mam dziwny metaliczny dzwięk miedzu 2000-2300rpm przy odpuszczaniu gazu :/
Teraz pytanie czy ktoś wie co jest grane??!! Dlaczego takie cisnienie sie robi??
Ktoś sugerował ze to pierscienie na tłokach, ktos inny ze uszczelniacze na zaworach, ktos inny ze pokrywa zaworów.
Byłem u mechanika tutaj w PL to jak powiedziałem mu ze mi silnik powietrze zasysa to oczy na mnie jak to mozliwe :/
Nie mam pojęcia co sie dzieje a 3-4 maja musze wrocic tym samochodem do UK :/
Prośba wielka o pomoc!!!
[External Link Removed for Guests] Nowe spojrzenie.
Niedługo nowa twarz OPC (VXR)
Niedługo nowa twarz OPC (VXR)
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 12 gru 2007, 21:38
- Imię: Mateusz
- Auto: OPEL ASTRA G
- Silnik: 2.0 Turbo DI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: PIła
- Kontakt:
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KrK, UK
- Kontakt:
Miałem robiony serwis w ASO wiec nie sadze aby bylo za duzo :/analyzer64 pisze:Może to wyda się głupie co napiszę, ale nie za dużo masz oleju nalane?
Nic sie po serwisie nie działo zlego z Asiąod 2 tygodni zaczely sie takie klocki dziwne dziac :/
Naprawde nei mam juz pomysłow co moze byc nie tak.
Cholercia nawet na pierscienie stracilem 340 zeta bo myslałem ze to one :/
[ Dodano: 2009-04-28, 19:18 ]
Przeczytałem,przeczytałem i objawy prawie te same.FRONIAK pisze:bialass, ja miałem to samo co piszesz, poprostu miałem inny bagnet do tego silnika i miałem wlane ponad 4 litry oleju za duzo , spuciłem i wszystko Ok było:) tez nie wiedziałem co to jest zaraz dam ci linka z moim problemem
poczytaj go całego :m
[External Link Removed for Guests] pzdrawiam
Ale nie sadze abym miał inny bagnet, nic nie było zmieniane w nim, serwisy zawsze mial robione w ASO Vauxhall w UK.
Po serwisie tez nic sie zlego z nim nie dzialo :/
Kurcze....
Nie sadze aby to był bagnet no i ze za duzo oleju.
Pozatym jak mi wypluwa olej to na bagnecie po kilunastu kilometrach jest sucho albo tylo czubeczek umoczony :/
A moze to cos nie tak z zawieszeniem???
Bo dosc mocno jest obnizony z przodu, myslicie ze to moze byc to?
W moim podpisie jest link do autka, looknijcie czy to moze dlatego ze za nisko furak?!
Ale raczej to nie to tak mnie sie wydaje.
[ Dodano: 2009-04-29, 00:37 ]
W TIS'eie Opla wyczytalem ze to pokrywa zaworów do wymiany.
ALe kurcze nie chce mi sie wierzyc ze to od tego :/
Co wy o tym myślicie?
[External Link Removed for Guests] Nowe spojrzenie.
Niedługo nowa twarz OPC (VXR)
Niedługo nowa twarz OPC (VXR)
-
- Posty: 421
- Rejestracja: 16 sty 2009, 16:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: goleniów
- Kontakt:
może zacznij od sprawdzenia ciśnienia w cylindrach na ciepłym silniku . a najlepiej znajdź dobrego mechanika
[ Dodano: 2009-04-29, 14:32 ]
[ Dodano: 2009-04-29, 14:32 ]
nie sądzę żeby to była przyczyna .bialass pisze:W TIS'eie Opla wyczytalem ze to pokrywa zaworów do wymiany.
ALe kurcze nie chce mi sie wierzyc ze to od tego :/
nie wierz niczemu co słyszysz
i tylko w połowie temu co widzisz
-----------------------------------
czytaj FAQ .
i tylko w połowie temu co widzisz
-----------------------------------
czytaj FAQ .
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KrK, UK
- Kontakt:
Co do tego dzwieku to teraz jest caly czas jak dodaje gazu, mało słyszalne w niskich obrotach a dosc głosne w wyzszych obrotach do 2500rpm.
Nasuwa mi sie mysl ze to moze łożyska w alternatorze albo cos podobnego.
A katowaćto nie katuje go tak, czasami zdarzy sie ze dobrze pofrune ale nie tak czesto.
[ Dodano: 2009-04-30, 20:54 ]
Ahaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Elegancko!!!!
Furak naprawiony!!!!!!
Zadne postawione diagnozy czy to tutaj czy u mechaników sie nie zdały!!!!!
Sami z teściem doszlismy do tego!!!!
A koszt to tylko 200 zeta =)
A co poszlo to uszczelka na odmie =)
Temat do zmaknięcia =)
Nasuwa mi sie mysl ze to moze łożyska w alternatorze albo cos podobnego.
A katowaćto nie katuje go tak, czasami zdarzy sie ze dobrze pofrune ale nie tak czesto.
[ Dodano: 2009-04-30, 20:54 ]
Ahaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Elegancko!!!!
Furak naprawiony!!!!!!
Zadne postawione diagnozy czy to tutaj czy u mechaników sie nie zdały!!!!!
Sami z teściem doszlismy do tego!!!!
A koszt to tylko 200 zeta =)
A co poszlo to uszczelka na odmie =)
Temat do zmaknięcia =)
[External Link Removed for Guests] Nowe spojrzenie.
Niedługo nowa twarz OPC (VXR)
Niedługo nowa twarz OPC (VXR)
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KrK, UK
- Kontakt:
nie nie to nic z tego Byku.
Uszczelka jest w pokrywie zaworów.
Musisz sciagnac pokrywe aby sie do niej dostac :/
Jest w srodku taki jakby zawór okrągły wyglada jak filtr powietrzaw starych fiatach 125
Okragły z takim jakby wlotem powietrza wielkosc jakies 7cm.
A w środku tego plastikowego cacka jest gumka okragłą ze spręzynka =)
U mnie własnie to było przyczyną ze zasysało mi powietrze do silnika :/ i pod cisnienie sie robilo i wysysało wszystko z silnika wprost do przepustnicy poprzez odme.
Posiadasz ten sam silnik co ja?? Z16XEP??
Mam nadzieje ze to Ci pomoże
Pozdro.
Uszczelka jest w pokrywie zaworów.
Musisz sciagnac pokrywe aby sie do niej dostac :/
Jest w srodku taki jakby zawór okrągły wyglada jak filtr powietrzaw starych fiatach 125
Okragły z takim jakby wlotem powietrza wielkosc jakies 7cm.
A w środku tego plastikowego cacka jest gumka okragłą ze spręzynka =)
U mnie własnie to było przyczyną ze zasysało mi powietrze do silnika :/ i pod cisnienie sie robilo i wysysało wszystko z silnika wprost do przepustnicy poprzez odme.
Posiadasz ten sam silnik co ja?? Z16XEP??
Mam nadzieje ze to Ci pomoże
Pozdro.
[External Link Removed for Guests] Nowe spojrzenie.
Niedługo nowa twarz OPC (VXR)
Niedługo nowa twarz OPC (VXR)
- FOREK
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 lis 2012, 12:23
- Imię: Robert
- Auto: Astra
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: dolnośląskie
Witam
Z16XEP Taka sama sytuacja, te same objawy, tydzień szukałem przyczyny...
Pęknięta membrama w pokrywie zaworów!!!
Dzięki za pomoc
Z16XEP Taka sama sytuacja, te same objawy, tydzień szukałem przyczyny...
Pęknięta membrama w pokrywie zaworów!!!
Dzięki za pomoc