Strona 1 z 1

Opel Astra III kombi 1,4-1,6 benzyna 2006-2008

: 21 sie 2011, 17:37
autor: trace
Witam
jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsa 1,0 ale cóż, rodzina się powiększa czas zmienić auto na większe, w związku, że bardzo przyzwyczaiłem się do mojego opelka chciałbym podtrzymać tradycję i także opla. Wybór padł na Astrę III w wersji kombi z silnikiem benzynowym 1,4 albo 1,6. Do tego auta chciałbym wrzucić gaz. czy moglibyście coś doradzić odnośnie tego modelu?? jakie są "+","_" tego modelu. Czy 1,4 to nie za mało jak na tak duże auto?? jaki gaz proponujecie? Czy roczniki 2006-2008 miały jakieś usterki które są szczególnie uciążliwe?? czy te silniki nie sprawiają kłopotów?? jakie są koszty eksploatacji, na co należy zwrócić uwagę przy wyborze, ........

czekam na opinie.... z niecierpliwością

Re: Opel Astra III kombi 1,4-1,6 benzyna 2006-2008

: 29 sie 2011, 10:46
autor: kitglin
witaj
ja posiadam od czerwca astre 1.6 (benzyna + gaz) z 2005 roku . jak na razie wszystko OK. wszedzie mozna znalezc informacje ze do tego silnika gaz sie nie nadaje, a je nie narzekam :)

Re: Opel Astra III kombi 1,4-1,6 benzyna 2006-2008

: 29 sie 2011, 11:03
autor: zbigor
Ile zrobione na gazie? Było dbane o luz zaworowy? Instalka serwisowana prawidłowo? Jak zrobisz ponad 100 tys na gazie to pogadamy. Widziałem na własne oczy w ASo 2 Astry Z16XEP z założoną "fabrycznie" inastalką BRC i głowicami do roboty. Na koszt ASO/Czakram bo sie posypały jeszcze w czasie gwarancji. Silników 1.4 ten temat nie dotyczy.

Re: Opel Astra III kombi 1,4-1,6 benzyna 2006-2008

: 31 sie 2011, 21:01
autor: Usunięty użytkownik 3235
Jeśli interesowałby mnie tylko gaz to brałbym 1.4 głównie za sprawą luzu zaworowego regulowanego hydraulicznie a nie za pomocą płytek.

Re: Opel Astra III kombi 1,4-1,6 benzyna 2006-2008

: 03 wrz 2011, 18:46
autor: arka3
Zgadzam się z przedmówcami. jeżeli chcesz koniecznie LPG to tylko 1.4. W 1.6 XEP/XER masz regulację luzu zaworowego co 150000km, co kosztuje 600zł. Przy gazie żeby nie zarżnąć głowicy robisz to co 15tys km i Twoje oszczędności biorą w łeb...
Aktualnie możesz kupić nową Astrę H z fabrycznym LPG z dopłatą 500zł za zmienioną konstrukcje głowicy.