witam serdecznie.
mam problem z astra silnik z14xep, brak sprężania na 4 cylinder, na pozostałych między 9 a 11. oczywiście brak mocy.
czasami niski stan oleju (wlany mineralny 15W40).
jakie mogą być przyczyny?
Pozdrawiam
smoczek
brak kompresji na 4 cylindrze
- smoczek
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 22:26
- Auto: Astra G
- Województwo: mazowieckie
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
A kopci ma niebiesko?
Jeżeli nie, to będziesz musiał zwalić górę silnika bo nic innego nie podpowiemy...
Ile ten silnik ma przebiegu, że tak go zameczasz i katujesz ma mineralnym?
Jeżeli nie, to będziesz musiał zwalić górę silnika bo nic innego nie podpowiemy...
Ile ten silnik ma przebiegu, że tak go zameczasz i katujesz ma mineralnym?
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 30 mar 2014, 4:02
- Auto: Astra F
- Silnik: x16szr
- Województwo: pomorskie
Bez zdjęcia głowicy nikt i nic nie da ci wiarygodnej diagnozy. Jeżeli nie bierze oleju i nie klekocze to najprawdopodobniej przytarty zawór albo wypalone gniazdo zaworowe. Tak czy siak - auto na warsztat!
I olej do wymiany na syntetyk! Tak się kończy jak się leje mineralne....
I olej do wymiany na syntetyk! Tak się kończy jak się leje mineralne....
Ludzie dzielą się na dwie grupy. Na tych co mają Z19DT i tych co maja 1.9CDTI EcoTec.
- smoczek
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 22:26
- Auto: Astra G
- Województwo: mazowieckie
nie dymi na niebiesko, a ma przelatane 130 tyś. brał olej, ale wiem już, że to norma w tych modelach.
samochód u mechanika będę ściągał głowicę ale jeszcze "próba olejowa".
głowica pewnie do regeneracji, uszczelniacze zaworów i przy składaniu rozrząd.
Dzięki za uwagi.
będę informował o przebiegu naprawy.
samochód u mechanika będę ściągał głowicę ale jeszcze "próba olejowa".
głowica pewnie do regeneracji, uszczelniacze zaworów i przy składaniu rozrząd.
Dzięki za uwagi.
będę informował o przebiegu naprawy.
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 30 mar 2014, 4:02
- Auto: Astra F
- Silnik: x16szr
- Województwo: pomorskie
Tylko dobrze internet przeszukaj, żebyś wiedział jaki olej w to wlać. Dyskusji było nie mało na ten temat. A w tym silniku kwestia nie jest oczywista - generalnie one z racji tego właśnie że lubią pić olej wymagają olejów w lepszej jakości niż przeciętnie.
Ludzie dzielą się na dwie grupy. Na tych co mają Z19DT i tych co maja 1.9CDTI EcoTec.
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
[quote="smoczek"] a ma przelatane 130 tyś./quote]
W takim razie, nie ważne co będziesz lał po naprawie ale tylko nie lej mineralnego do niego...
Silnik ma niewielki przelot i szkoda go tak katować... wiem,że mineralny jest tani na dolewki ale poza tym to więcej nie ma zalet...
W takim razie, nie ważne co będziesz lał po naprawie ale tylko nie lej mineralnego do niego...
Silnik ma niewielki przelot i szkoda go tak katować... wiem,że mineralny jest tani na dolewki ale poza tym to więcej nie ma zalet...
[External Link Removed for Guests]