Remont silnika Z18XE
Re: Remont silnika Z18XE
Fakt zgodze sie z Tobą , dla porównania szwagier oddał do serwisu swoją honde civic 2 letnia ,typowy przegląd auta ,nie że tam coś do naprawy. Oglądając rachunek szczegółowy wbiło mnie w fotel . 3,200 oddane. Teściowa też ma Honde suva po 2 miesiącach od kupna jakiś gad przegryzł wiązkę sondy lambda . Serwis zaśpiewał 1700 za wymianę . Nie wspomnę teściu jeżdzi Grand cherooke tego na pewno nie kupie , w auto włożone ponad 20 tysiaków. Wole swojego opla:)
- Automat
- Posty: 4539
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy
Masz do wymiany uszczelkę anie pól samochodu, kolektor wymienia sie jak pęknie czy coś ,ale bez potrzeby chyba,że ktoś nie wie co ma z kasą zrobić. Sprawność sprawdzisz na stacji diagnostycznej na zawartość tlenu. W tym aucie nie bedzie aż tak zapchany bo nie ma egr-u
- Automat
- Posty: 4539
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy
Panie Janie
na pewno rozrząd oki, czyli ok 700 stówek , pierścienie? Nie wiem , wszystko zależy od kompresji oraz zużycia, interesują mnie gniazda zaworowe i chciałbym je zobaczyć jak u cb wyglądają. Taka naprawa jak Ty bys chciał oscyluje się 2,5- do 3k wraz z robocizną. Ale tak jak piszesz , dopóki nie zobaczysz nie uwierzysz, a może być wcale nie tak źle
na pewno rozrząd oki, czyli ok 700 stówek , pierścienie? Nie wiem , wszystko zależy od kompresji oraz zużycia, interesują mnie gniazda zaworowe i chciałbym je zobaczyć jak u cb wyglądają. Taka naprawa jak Ty bys chciał oscyluje się 2,5- do 3k wraz z robocizną. Ale tak jak piszesz , dopóki nie zobaczysz nie uwierzysz, a może być wcale nie tak źle
- nismo
- Posty: 3688
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
Zgadza się i trzeba mieć naprawdę ogarnietergo magika bo niestety ale znaczna większość remontów kończy się szukaniem nowego słupka. Tutaj napewno nie zamknie się wymianie uszczelki tylko trzeba znaleźć przyczynę oraz z tego co pamiętam są problemy ze stukaniemoscyluje się 2,5- do 3
- Automat
- Posty: 4539
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy
- Automat
- Posty: 4539
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy
Osobiście nic bym nie kupował na własna rękę, oddał bym wodze mechanikowi ma napewno lepszą wiedzę od nas (mechanik zaufany). Zawsze jak pójdzie coś nie tak , jak nic nie kupowałem.
- Automat
- Posty: 4539
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 69 razy