Masz rację, jak się robi coś dla siebie to się zupełnie zapomina jak to jest czytelne dla innych. Ten wykres jest dla 3k obrotów. Z niego nie odczytasz prędkości dla poszczególnych biegów i trzeba go raczej traktować jak punktowy ale jest najbardziej czytelny. Skrzynia (przekładnia zębata z mechany) jest zwykłą proporcją więc dla każdego biegu wystarczy 2pkt i aproksymacja liniowa. Jak zrobisz wykres ze swoich pomiarów to wyjdzie ci linia prosta bo inaczej wyjść nie może,no przynajmniej powinna. No tylko że taki wykres z porównaniem 2 skrzyń będzie miał tyle linii ile biegów dla każdej ze skrzyń np porównanie F17 z AF17 będzie na wykresie 9 linii a to się pierdolnik robi i zupełnie jest nieczytelne które krótsze, które dłuższe. Jak mi wystarczy jutro alku to może zrobię jutro taki wykres ale mówię nic z niego nie porównasz.
Przy okazji sprawdzałeś opcomem jakie masz ustawione koła? Może masz tam coś co Ci wskazuje na takie a nie inne prędkości, ale licznik jest strasznie niedokładny i na nim nie opierałbym żadnych rozważań bo są tu dwa błędy. Jeden od obrotów a drugi od prędkości. Patrzysz na dwie wskazówki, to w dziedzinie metrologii śmiech na sali.
Jest jeszcze jedna przyczyna dla której wskazówka pokazuje niepoprawną wartość.
Jak się ustawia cyfrę na blacie to trzeba ją zdjąć i potem się zakłada tak jak się zakłada.
Na handel. Ale zobacz jak ustrój pomiarowy w liczniku jest zrobiony. od setki masz już gęściejsze działki nie? Nie każdy to zauważa a w AH właśnie tak jest. W opcomie jak się wywołuje co 10 czy 20 prędkość to herezje pokazuje. Ja tam zawsze do matematyki namawiam.
Ja tam sie też ostro po kraju kręcę. No na Podlasiu też ładnie. No przyznam że mam w garażu skrzynię w super stanie F17C374 to taka z offsetem do oryginału i sie patrzę na nią już od jakiegoś czasu. Ale myślę że jak bym ją zapakował to znowu bym tej długiej żałował. Jak by się tylko skrzynię samą ładowało to bym sobie pojeździł na jednej potem na drugiej zrobił pomiary spalania i rozpędzania tylko te sanki, niech je piekło pochłonie.
A tak już na marginesie to swap z automatu do manuala to nie taka skomplikowana sprawa.
-Skrzynia F17
-Półosie
-Konsola środkowa od manuala z gałką biegów
-WYbierak do manuala
-Licznik jeżeli kogoś kole dodatkowy ekran od biegu. U mnie został stary jak na razie, chyba że od topiq podwędzę RS-a
-Wieszak do pedałów
-Sprzęgło
I j..anie z sankami oczywiście. Wszystko pasuje - polityka opla od astry F wszystko pasuje.
upd.
Pyk porównanie dwóch skrzyń, jak dla mnie z niego nic nie wynika leszy jest tamten wykres.
Przechwytywanie.GIF
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.