Podgrzewacz płynu
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Podgrzewacz płynu
Nie zaoszczedzisz za duzo. W kabinie to ile uzywasz swiatla. Przednie i tylne zewnetrzne to nielegalne-pachnie kryminalem. Tylne swiatla to po 5 wat plus pozycja przednia tez po 5 wat. Plus jeszcze podswietlanie rejestracji to nawet niech bedzie 30 wat czylinawet nie 3 ampery. Ledy tez conieco pobieraja.
Zrob na wezownicy bo jak nie to ja zrobie to ogrzewanie cieczy.
Zrob na wezownicy bo jak nie to ja zrobie to ogrzewanie cieczy.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2017, 20:45 przez wesoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- bunioopl
- Posty: 114
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 20:03
- Imię: Mariusz
- Auto: Chevi Orlando LT+ navi sd 900
- Silnik: 1.8LPG
- Województwo: opolskie
- Pomocny: 1 raz
Z H4 na led to już 10A oszczędności + tył nie świeci się wcale 4x21 to następne 10A do tego OTR 10W. A to tylko oświetlenie do jazdy dziennej.
Układ już mam i innego nie rosbię.
Układ już mam i innego nie rosbię.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2017, 20:52 przez bunioopl, łącznie zmieniany 1 raz.
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Tyl to gdzie jest 21 wat? Stop to swieci moze minute w ciagu jednej godziny jazdy. Dzienne ledowe zamiast mijania to tylko raczej obecnie tylko w godzinach od 8 moze nawet 9 rano do godziny gdzies 17stej. Rano jak jade do pracy na 7 to jeszcze jak w nocy i musowo na mijania.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- bunioopl
- Posty: 114
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 20:03
- Imię: Mariusz
- Auto: Chevi Orlando LT+ navi sd 900
- Silnik: 1.8LPG
- Województwo: opolskie
- Pomocny: 1 raz
Nie zapomnij, że właśnie czas się zmienił. A te 21W to tu
[External Link Removed for Guests]
I zapomniałem o postojówkach 10W
No i jeszcze trzecie światło stop ale tam ledy już były no i masz rację świeci się chwilę
[External Link Removed for Guests]
I zapomniałem o postojówkach 10W
No i jeszcze trzecie światło stop ale tam ledy już były no i masz rację świeci się chwilę
Ostatnio zmieniony 29 paź 2017, 21:19 przez bunioopl, łącznie zmieniany 1 raz.
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
To jedynie jak wyżej wspomniano - w stopie. A jak jest użyta jako pozycja to świeci słabiej - 5 W.bunioopl pisze:QR_BBPOST A te 21W to tu
I kiedy pojawią się w końcu jakieś pomierzone dane?
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Vagi maiewaja taki element na 3 swiece zarowe. Sa tez takie rozwiazania np w lagunach na 4 swieczki. Widywalem juz rozwiazania dwa razy po 4 swieczki.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- matek93
- Posty: 259
- Rejestracja: 27 sie 2015, 22:57
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Rocznik: 2011
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
- Pomocny: 1 raz
Koledzy temacik odgrzewam bo jesień i zima idzie a mnie kusi założyć tą grzałkę do płynu. Zależy mi na szybszym nagrzewaniu wnętrza i przełączaniu na LPG. Z tego co widziałem, alternator mam 100A ( wg vin) zastanawiam się czy kupić podgrzewacz z 3 czy 4 grzałkami? Każda ma po ok 20-23A. Te 4 grzałki to by było tak na styk i nie wiem czy pakować się w 4 czy zostać przy 3. Ktoś montował ? Jakie efekty ?
- bunioopl
- Posty: 114
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 20:03
- Imię: Mariusz
- Auto: Chevi Orlando LT+ navi sd 900
- Silnik: 1.8LPG
- Województwo: opolskie
- Pomocny: 1 raz
Jeżeli chcesz by dobrze działały, to nie możesz montować podgrzewacza w odgałęzienie reduktora. Tylko na nagrzewnicę wnętrza. Reduktor ma małą przepustowość płynu.
matek93 pisze:QR_BBPOST Koledzy temacik odgrzewam bo jesień i zima idzie a mnie kusi założyć tą grzałkę do płynu. Zależy mi na szybszym nagrzewaniu wnętrza i przełączaniu na LPG. Z tego co widziałem, alternator mam 100A ( wg vin) zastanawiam się czy kupić podgrzewacz z 3 czy 4 grzałkami? Każda ma po ok 20-23A. Te 4 grzałki to by było tak na styk i nie wiem czy pakować się w 4 czy zostać przy 3. Ktoś montował ? Jakie efekty ?
alternator 100 A to za mało wyzionie ducha bardzo szybko, Policz sobie zima 4x20 A świeczki, oświetlenie+reszta około 35 A. Ogrzewanie szyb/luterek ,dmuchawa- 60 A. A gdzie ładowanie akumulatora . To on potrzebuje sie doładować po rozruchu i to nie jest 10 minut tylko co najmniej 30 minut prądem rzedu 50 A.
[External Link Removed for Guests] Możesz obejrzeć
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2018, 13:05 przez Usunięty użytkownik 857091, łącznie zmieniany 3 razy.