Lampa przednia lewa
- piotruh
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 wrz 2014, 12:29
- Auto: astra 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Lampa przednia lewa
Witam. Chcę wymienić reflektor przód lewy(zdjęcie w załączniku). Prawy reflektor jest już nieco zniszczony ale na moje wymagania daje jeszcze radę.
Mój problem polega na tym, że nie jestem pewien jaki reflektor z aukcji dobrać.
Czy reflektor z poniższego linku nie jest aż za ładny, ma takie przetłoczenia w poprzek, u mnie te przetłoczenia są już ledwo widoczne.
[External Link Removed for Guests]
Może ktoś z Was mógłby mi doradzić, który reflektor kupić? Chętnie przejże aukcje przez Was polecane. Pozdrawiam serdecznie.
Mój problem polega na tym, że nie jestem pewien jaki reflektor z aukcji dobrać.
Czy reflektor z poniższego linku nie jest aż za ładny, ma takie przetłoczenia w poprzek, u mnie te przetłoczenia są już ledwo widoczne.
[External Link Removed for Guests]
Może ktoś z Was mógłby mi doradzić, który reflektor kupić? Chętnie przejże aukcje przez Was polecane. Pozdrawiam serdecznie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- topiq77
- Posty: 2083
- Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2005
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Puławy
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 81 razy
Odpuść sobie wynalazki typu TYC czy DEPO. Nie minie 2-3 lata i będzie podobnie wyglądał. Tylko Hella. Ewentualnie praca nad starym, jeżeli tylko to że jest mętny jest problemem. Można go za mniejsze pieniądze odnowić i zalakierować bezbarwnym odpornym na UV.
- piotruh
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 wrz 2014, 12:29
- Auto: astra 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Lewą lampę spróbowałem robić sam. Wszystko zrobiłem jak na poradniku Miłośnicy czterech kółek. Klosz stracił całkiem połysk, jednak kiedy go zwilżę jest ładny dopóki nie wyschnie i nachodzi z powrotem mgła. Byłem już zrezygnowany i nie lakierowałem go, bałem się, że będzie jeszcze gorzej. Może jednak spróbować lakieru? Reflektor jest juz na prawdę wymęczony, widac było, że już ktoś z nim cos kombinował, jest nalot też w środku.
-
- Posty: 265
- Rejestracja: 09 gru 2015, 16:57
- Imię: Wiesław
- Auto: Astra H Z 1,6 XEP Twinport 2005
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 7 razy
Właśnie mam podobny problem, bo przed chwilą rozbiłem lewy reflektor, gdy wyskoczyła mi nagle sarna. Miał odbłyśniki w idealnym stanie. Za kilka dni mam przegląd i nie wiem jak to wszystko zorganizować tzn gdzie i jaki kupić. Doradźcie coś proszę.Czy te zamienniki Tyc czy Depo z Taiwanu są naprawdę takie złe, że nie warto się nimi interesować?
- topiq77
- Posty: 2083
- Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2005
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Puławy
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 81 razy
Póki nowe są ładne, później szybko żółkną i odbłyśniki się łuszczą, matowieją. Będzie wyraźna różnica w świeceniu między TYC/DEPO a Hella.
Piotruh, jak sam nie dasz rady zleć firmom, które się zajmują takimi rzeczami, detailingiem jakimś. Oryginał to zawsze oryginał. Jak skończę alufelgi malować, to pewnie wyjmę stare lampy od Corsy i na nich poćwiczę. Samo darcie papierem pomoże na chwilkę, póki znów nie zaczną się utleniać. Mam podobny problem z lewą lampą. Prawą poprzedni właściciel wymienił na Hella bez znaczka GM, pewnie miał jakiś incydent. Wygląda idealnie, a lewa straszy. Hella jest dość droga, ale wytrzymuje 3 razy tyle co zamienniki i jest pewność że pasuje i wygląda tak samo, bo to oryginał jest. Dla GM właśnie robi Hella. Jak się poszuka na alledrogo to idzie dostać bardzo ładne lampy za jakieś 250 zł. Kiedyś miałem farta i kupiłem do Corsy komplet oryginałów Valeo po 200 zł za szt. Nówki sztuki, tylko tyle że leżały w pudełkach na magazynie kilka lat. Ale dobrze zapakowanie bez śladów kurzu czy porysowań. Do Asterki też czasem dobrze można trafić, z tym że niektóre wyglądają aż za dobrze, jakby właśnie ktoś je odnowił. Jak są dobre zdjęcia, to na naklejce jest data produkcji. Ciężko czasem uwierzyć, że lampa z przykładowo 2007 roku wygląda jak nowa, kiedy moja z 2005 ma cały spękany lakier.
Tak czy siak, niezależnie czy się zdecydujesz na nową, to oryginału nie wyrzucaj, bo jak ma dobre odbłyśniki, uchwyty i sprawny silniczek, to warto jej zrobić renowację.
Piotruh, jak sam nie dasz rady zleć firmom, które się zajmują takimi rzeczami, detailingiem jakimś. Oryginał to zawsze oryginał. Jak skończę alufelgi malować, to pewnie wyjmę stare lampy od Corsy i na nich poćwiczę. Samo darcie papierem pomoże na chwilkę, póki znów nie zaczną się utleniać. Mam podobny problem z lewą lampą. Prawą poprzedni właściciel wymienił na Hella bez znaczka GM, pewnie miał jakiś incydent. Wygląda idealnie, a lewa straszy. Hella jest dość droga, ale wytrzymuje 3 razy tyle co zamienniki i jest pewność że pasuje i wygląda tak samo, bo to oryginał jest. Dla GM właśnie robi Hella. Jak się poszuka na alledrogo to idzie dostać bardzo ładne lampy za jakieś 250 zł. Kiedyś miałem farta i kupiłem do Corsy komplet oryginałów Valeo po 200 zł za szt. Nówki sztuki, tylko tyle że leżały w pudełkach na magazynie kilka lat. Ale dobrze zapakowanie bez śladów kurzu czy porysowań. Do Asterki też czasem dobrze można trafić, z tym że niektóre wyglądają aż za dobrze, jakby właśnie ktoś je odnowił. Jak są dobre zdjęcia, to na naklejce jest data produkcji. Ciężko czasem uwierzyć, że lampa z przykładowo 2007 roku wygląda jak nowa, kiedy moja z 2005 ma cały spękany lakier.
Tak czy siak, niezależnie czy się zdecydujesz na nową, to oryginału nie wyrzucaj, bo jak ma dobre odbłyśniki, uchwyty i sprawny silniczek, to warto jej zrobić renowację.
- Automat
- Posty: 4502
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 21 razy
- Pomocny: 68 razy
Kiedyś "przeglądałem" reflektory i zostały mi taki ślad (nie twierdzę , że są dobre !):
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- piotruh
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 wrz 2014, 12:29
- Auto: astra 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Wiecie co? Po moim szlifowaniu widać ślady papieru, linie tarcia. Robiłem na mokro, delikatnymi papierkami. Wygląda na to, że polerka była słabo zrobiona, bo była:) Chyba kupie cos do polerki na wkrętarkę, śmignę lakierem i zobaczymy.
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 lis 2016, 12:24
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra g, astra J
- Silnik: z14xep, a14net
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 6 razy
A jakimi gradacjami robiłeś i ile czasu na jedna gradacje poswieciles? Ja amatorsko odnowilem sobie lampy. Po ostatnim papierze (2500) trzeba użyć pasty choćby tempo, która wnika w "szczeliny" samo szlifowanie nic nie daje, trzeba użyć "nablyszczacza"
Dodano po 1 minucie 4 sekundach:
Ps. Mniej więcej godzina na lampę powinna zejść jeśli ręcznie. (Dużo wody używać i zmieniać często papier)
Dodano po 1 minucie 4 sekundach:
Ps. Mniej więcej godzina na lampę powinna zejść jeśli ręcznie. (Dużo wody używać i zmieniać często papier)
- piotruh
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 wrz 2014, 12:29
- Auto: astra 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Robiłem jak w tym filmiku:
[External Link Removed for Guests]
Zakończyłem na szlifowaniu ręcznym i sie poddałem. Dlatego musze zaczerpnąć wiedzy.
Lampa jest zmatowiona i widać ślady po papierach ściernych.
Czyli teraz muszę to polerować z pastą na tarczce filcowej?
Lakier w spreyu na koniec.
[External Link Removed for Guests]
Zakończyłem na szlifowaniu ręcznym i sie poddałem. Dlatego musze zaczerpnąć wiedzy.
Lampa jest zmatowiona i widać ślady po papierach ściernych.
Czyli teraz muszę to polerować z pastą na tarczce filcowej?
Lakier w spreyu na koniec.