Jak odpalają wam 1,9CDTi?
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 24 lis 2007, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Jak odpalają wam 1,9CDTi?
Witam,
mam takie pytanie.Jak odpalają wam wasze 1,9CDTi.Czy od tzw. kopa,czy robi te 2-3 obroty.Bo u mnie właśnie tak odpala od nowości czy zimny czy ciepły,temperatura też bez znaczenia i się zastanawiam,czy aby napewno,wszystko ok.
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
mam takie pytanie.Jak odpalają wam wasze 1,9CDTi.Czy od tzw. kopa,czy robi te 2-3 obroty.Bo u mnie właśnie tak odpala od nowości czy zimny czy ciepły,temperatura też bez znaczenia i się zastanawiam,czy aby napewno,wszystko ok.
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
[External Link Removed for Guests]
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 30 cze 2007, 22:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 24 lis 2007, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 18 lut 2008, 9:06
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Dąbrowa Gónicza
- Kontakt:
-
- Posty: 492
- Rejestracja: 22 lut 2007, 19:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
To normalne że diesel z układem common tail np 1.9 cdti potrzebuje kilku/nastu obrotów rozrusznikiem zanim zapali ponieważ pompa wysokiego ciśnienia musi wytworzyć wymagane ciśnienie paliwa w szynie CR, można sprawdzić to empirycznie - po jeździe gdy zgasimy silnik i odpalamy po chwili, diesel z CR pali prawie na dotyk ale po dłuższym postoju np 24h potrzebuje więcej czasu, diesle z silnikami VW z systemem pompowtryskiwaczy palą zawsze na dotyk /o ile są sprawne/ ponieważ pompowtryskiwacz już tak ma z racji swojej budowy że generuje odpowiednie ciśnienie od pierwszego obrotu wału rozrządu. Nie biorę pod uwagę temperatur ujemnych gdy jeszcze trzeba rozgrzać paliwo świecami żarowymi.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 270
- Rejestracja: 05 lut 2008, 20:41
- Imię: Łukasz
- Auto: xxx
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Jak testowałem nowe A6 2.0 TDI odpalanie wyglądało tak: wkładamy kluczyk, przekręcam iii nic, dopiero po chwili jak świece i cała reszta będzie gotowa to silnik zapali, to tak na marginesie jako ciekawostka.joseph pisze:diesle z silnikami VW z systemem pompowtryskiwaczy palą zawsze na dotyk /o ile są sprawne/ ponieważ pompowtryskiwacz już tak ma z racji swojej budowy że generuje odpowiednie ciśnienie od pierwszego obrotu wału rozrządu. Nie biorę pod uwagę temperatur ujemnych gdy jeszcze trzeba rozgrzać paliwo świecami żarowymi.
Nowe VW/Audi bazują już na CR, więc z nszymi oplami byliśmy z przodu
-
- Posty: 492
- Rejestracja: 22 lut 2007, 19:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
tu chodzi o coś innego - ile razy trzeba obrócić wałem korbowym aby wtrysnąć dość paliwa by nastąpił zapłon mieszanki..w silnikach VW wystarczy dużo mniej,
ten nowy CR ma za mało mocy jak dla mnie , a z astrami jesteśmy nieco do tyłu bo nowy CR VW ma najnowszą generację boscha co prawda z DPF ale z większym o 25% cisnieniem wtrysku,
PS w astrze cdti ikona świec żarowych dla roczników 2004-2005 nie działa /świece działają ale lampka się nie zaświeci/
ten nowy CR ma za mało mocy jak dla mnie , a z astrami jesteśmy nieco do tyłu bo nowy CR VW ma najnowszą generację boscha co prawda z DPF ale z większym o 25% cisnieniem wtrysku,
PS w astrze cdti ikona świec żarowych dla roczników 2004-2005 nie działa /świece działają ale lampka się nie zaświeci/
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 20 lis 2007, 11:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Z tego co się orientuję VW ostrożnie wchodzi z CR. Najpierw montowali je w większych jednostkach typu 3l, a teraz zeszli do 2.0 140KM, ale 1.9 z tego co wiem to dalej są pompowtryskiwacze.
Swoją drogą jak już gdzieś wcześniej pisałem 1.9TDI z pompowtryskami i 105KM to wcale nie taka głupia maszyna - lekko wygrywa z seryjną Astra 1.7 100KM.
Tylko, że kulturą pracy odstaje na maksa
Swoją drogą jak już gdzieś wcześniej pisałem 1.9TDI z pompowtryskami i 105KM to wcale nie taka głupia maszyna - lekko wygrywa z seryjną Astra 1.7 100KM.
Tylko, że kulturą pracy odstaje na maksa
Była: Astra H 1.7 cdti 100@130HP+Intercooler 1.9cdti.
Jest: BMW 118d
Jest: BMW 118d
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 03 lis 2007, 12:22
- Imię: Piotr
- Auto: Opel Astra H Caravan
- Silnik: 1700 CDTI
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: