Chłodnica Astra 1.3 CDTi
Chłodnica Astra 1.3 CDTi
Zwracam się z prośbą o informacje czy:
- chłodnica wody oraz klimatyzacji wraz z wentylatorami w silniku 1.3 CDTi 90KM, rocznik 2006 jest taka sama jak w silniku 1.7 CDTi?
Czy ta od 1.7 będzie pasowała do silnika 1.3?
Bardzo proszą o odpowiedź.
- chłodnica wody oraz klimatyzacji wraz z wentylatorami w silniku 1.3 CDTi 90KM, rocznik 2006 jest taka sama jak w silniku 1.7 CDTi?
Czy ta od 1.7 będzie pasowała do silnika 1.3?
Bardzo proszą o odpowiedź.
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 24 lis 2007, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Osobiście uważam,że jak zmieniasz full komplet,na te od mocniejszego motoru biedy nie zrobisz,jedynie mogą byc zbyt wydajne i dłużej będzie się grzał.Chłodnica klimy na 99% taka sama,chłodnica główna,od większego winna byc wydajniejsza,a większy IC napewno nei zaszkodzi.
To tak po mojemu
Pozdrawiam
To tak po mojemu
Pozdrawiam
[External Link Removed for Guests]
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 20 lis 2007, 11:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Pojawiają się czasami całe zestawy - chłodnice z wentylatorami. Trzeba tylko uważnie pilnować.
Ja tam żadnym znawcą nie jestem - być może, że jest to to samo co w 1.7 i 1.9. Ja tylko napisałem co widziałem na aukcjach, a w porównania się nie wgłębiałem.
Wiem tyle, że IC jest na 100% inny (ten temat mam już rozeznany z każdej strony )
Ja tam żadnym znawcą nie jestem - być może, że jest to to samo co w 1.7 i 1.9. Ja tylko napisałem co widziałem na aukcjach, a w porównania się nie wgłębiałem.
Wiem tyle, że IC jest na 100% inny (ten temat mam już rozeznany z każdej strony )
Była: Astra H 1.7 cdti 100@130HP+Intercooler 1.9cdti.
Jest: BMW 118d
Jest: BMW 118d
- Rejs
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 mar 2008, 11:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jesteś pewien. A czy przypadkiem przy wymianie IC na większy nie powjawią się problemy z czujników ciśnienia doładowania doładowania over/under boost. Zmiana na większy spowoduje że tego powietrza będzie więcej/większe ciśnienie i nie wiadomo zmieści się to w marginesach zaprogramowanych dla mniejszego silnika.
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 20 lis 2007, 11:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Rozmawialem z chlopakami z Gekocars - i stwierdzili, że przy "czipowanym" aucie standardowy IC przy wysokich temp. zewnętrznych nie nadąży z podawaniem zimnego powietrza i jednostka sterująca może "dusić" moc. Przy zapodaniu większego IC ten efekt ma podobno znikać.
Tak to wygląda w teorii. Praktykę mam nadzieję, że sprawdzę w czwartek (jutro będę probował wcisnąć pod maskę większy IC)
Tak to wygląda w teorii. Praktykę mam nadzieję, że sprawdzę w czwartek (jutro będę probował wcisnąć pod maskę większy IC)
Była: Astra H 1.7 cdti 100@130HP+Intercooler 1.9cdti.
Jest: BMW 118d
Jest: BMW 118d