Chłodnica Astra 1.3 CDTi

Gość

Chłodnica Astra 1.3 CDTi

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Zwracam się z prośbą o informacje czy:
- chłodnica wody oraz klimatyzacji wraz z wentylatorami w silniku 1.3 CDTi 90KM, rocznik 2006 jest taka sama jak w silniku 1.7 CDTi?

Czy ta od 1.7 będzie pasowała do silnika 1.3?

Bardzo proszą o odpowiedź.

johnny125

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 20 lis 2007, 11:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: johnny125 »

Z tego co widzę na allegro to są rozróżnienia na 1.3, 1.7 i 1.9 - ale może idzie je między sobą jakoś zamieniać. Ja przerabiam temat przełożenia intercoolera z 1.9 do 1.7 i z tego co widzę też są dwa rodzaje.
Była: Astra H 1.7 cdti 100@130HP+Intercooler 1.9cdti.
Jest: BMW 118d

Gość

#3

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Ja jakoś na allegro nie znalazłem ani jednej chłodnicy do 1.3, wszystko co jest to do 1.7 lub 1.9.

kubik_cdti

Astro-maniak
Posty: 395
Rejestracja: 24 lis 2007, 23:32
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: kubik_cdti »

Osobiście uważam,że jak zmieniasz full komplet,na te od mocniejszego motoru biedy nie zrobisz,jedynie mogą byc zbyt wydajne i dłużej będzie się grzał.Chłodnica klimy na 99% taka sama,chłodnica główna,od większego winna byc wydajniejsza,a większy IC napewno nei zaszkodzi.
To tak po mojemu
Pozdrawiam
[External Link Removed for Guests]

Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony

johnny125

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 20 lis 2007, 11:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: johnny125 »

Pojawiają się czasami całe zestawy - chłodnice z wentylatorami. Trzeba tylko uważnie pilnować. :)
Ja tam żadnym znawcą nie jestem - być może, że jest to to samo co w 1.7 i 1.9. Ja tylko napisałem co widziałem na aukcjach, a w porównania się nie wgłębiałem.
Wiem tyle, że IC jest na 100% inny (ten temat mam już rozeznany z każdej strony :mrgreen: :mrgreen: )
Była: Astra H 1.7 cdti 100@130HP+Intercooler 1.9cdti.
Jest: BMW 118d

Awatar użytkownika
Rejs

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 12 mar 2008, 11:38
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Rejs »

Jesteś pewien. A czy przypadkiem przy wymianie IC na większy nie powjawią się problemy z czujników ciśnienia doładowania doładowania over/under boost. Zmiana na większy spowoduje że tego powietrza będzie więcej/większe ciśnienie i nie wiadomo zmieści się to w marginesach zaprogramowanych dla mniejszego silnika.

johnny125

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 20 lis 2007, 11:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: johnny125 »

Rozmawialem z chlopakami z Gekocars - i stwierdzili, że przy "czipowanym" aucie standardowy IC przy wysokich temp. zewnętrznych nie nadąży z podawaniem zimnego powietrza i jednostka sterująca może "dusić" moc. Przy zapodaniu większego IC ten efekt ma podobno znikać.
Tak to wygląda w teorii. Praktykę mam nadzieję, że sprawdzę w czwartek (jutro będę probował wcisnąć pod maskę większy IC)
Była: Astra H 1.7 cdti 100@130HP+Intercooler 1.9cdti.
Jest: BMW 118d

ODPOWIEDZ