Problem z odpaleniem astry H 2004 1.7 dieselek
Problem z odpaleniem astry H 2004 1.7 dieselek
Witam. Mam astre h z 2004 roku w dieslu. Auto w stacjach djagnostycznych dostalo ocene bdb jednak od pewnego momentu mam taki problem: gdy silnik jest zimny to auto odpala bez zadnego ale! nie traci mocy silnik pracuje cicho i rowniutko.... jednak jak silnik jest cieply i ja wylacze to nie chce odpalac ponownie. (na pych odpala). Pompa wtryskowa byla sprawdzana i jest ok i wtryskiwacze. Czy macie jakies pomysly? POMOCY!
-
- Posty: 179
- Rejestracja: 16 sty 2008, 16:29
- Imię: Mariusz
- Auto: ASTRA J
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Jemappes
- Kontakt:
- 1303mariusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 sie 2008, 14:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ziemia
- Kontakt:
witaj
ja podejrzewam uszkodzenie czujnika położenia wału
jak zagrzejesz samochód wykręć go (jest za rozrusznikiem-1 śrubka klucz 10+wtyczka)
wsadz do zimnej wody zamontuj spowrotem jeśli zapali problem rozwiązany.Często padają w tych silnikach (nawet komp. niekiedy nie zapisuje tej usterki)
pozdrawiam
ja podejrzewam uszkodzenie czujnika położenia wału
jak zagrzejesz samochód wykręć go (jest za rozrusznikiem-1 śrubka klucz 10+wtyczka)
wsadz do zimnej wody zamontuj spowrotem jeśli zapali problem rozwiązany.Często padają w tych silnikach (nawet komp. niekiedy nie zapisuje tej usterki)
pozdrawiam
- Ryba2580
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 maja 2008, 1:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wiatm, ja mam natomiast problem odwrotny z Asterką 1.7CDTI z 2004. Rano potrzebuje 10 jak nie więcej obrotów żeby odpaliła!!! jak jest rozgrzana to pali w miarę normalnie chociaż też po 3 obrotach. Sprawdzona została pompa wtryskowa, wtryskiwacze, listwa bezpieczeństwa i wszystko jest ok! teraz autko poszło do elektronika podobno fachowca. jak byłem na techu żadnych błędów nie pokazało! normalnie porażka i nie wiadomo co dalej???
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 23 cze 2008, 11:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- Ryba2580
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 maja 2008, 1:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- 1303mariusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 sie 2008, 14:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ziemia
- Kontakt:
prawdopodobnie siadł zawór w pompie wysokociśnieniowej i cofa ci paliwoRyba2580 pisze:wiatm, ja mam natomiast problem odwrotny z Asterką 1.7CDTI z 2004. Rano potrzebuje 10 jak nie więcej obrotów żeby odpaliła!!! jak jest rozgrzana to pali w miarę normalnie chociaż też po 3 obrotach. Sprawdzona została pompa wtryskowa, wtryskiwacze, listwa bezpieczeństwa i wszystko jest ok! teraz autko poszło do elektronika podobno fachowca. jak byłem na techu żadnych błędów nie pokazało! normalnie porażka i nie wiadomo co dalej???
pozdrawiam
-
- Posty: 871
- Rejestracja: 07 lut 2008, 21:36
- Imię: Kamil
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 13 maja 2008, 20:48
- Imię: Gobo
- Auto: AstraH combi
- Silnik: 1.7 cdti
- Lokalizacja: pomorskie
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 12:04
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bedzin
- Kontakt:
a sprawdzales swiece zarowe, ja miałem podobny problem, wymieniłem swiece na nowe i pali od pierwszego!!!Ryba2580 pisze:wiatm, ja mam natomiast problem odwrotny z Asterką 1.7CDTI z 2004. Rano potrzebuje 10 jak nie więcej obrotów żeby odpaliła!!! jak jest rozgrzana to pali w miarę normalnie chociaż też po 3 obrotach. Sprawdzona została pompa wtryskowa, wtryskiwacze, listwa bezpieczeństwa i wszystko jest ok! teraz autko poszło do elektronika podobno fachowca. jak byłem na techu żadnych błędów nie pokazało! normalnie porażka i nie wiadomo co dalej???