Problem z odpaleniem astry H 2004 1.7 dieselek

meshift

Problem z odpaleniem astry H 2004 1.7 dieselek

#1

Nieprzeczytany post autor: meshift »

Witam. Mam astre h z 2004 roku w dieslu. Auto w stacjach djagnostycznych dostalo ocene bdb jednak od pewnego momentu mam taki problem: gdy silnik jest zimny to auto odpala bez zadnego ale! nie traci mocy silnik pracuje cicho i rowniutko.... jednak jak silnik jest cieply i ja wylacze to nie chce odpalac ponownie. (na pych odpala). Pompa wtryskowa byla sprawdzana i jest ok i wtryskiwacze. Czy macie jakies pomysly? POMOCY!

MariuszMax

Astro-maniak
Posty: 179
Rejestracja: 16 sty 2008, 16:29
Imię: Mariusz
Auto: ASTRA J
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Jemappes
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: MariuszMax »

moze ja sie nie znam ;) ALE NA PYCH LUB CIAGANIE DIESLA SIE NIE ODPALA
Sniezka [External Link Removed for Guests]
Pozdrawiam wszystkich widzianych

Awatar użytkownika
1303mariusz

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 19 sie 2008, 14:39
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: ziemia
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: 1303mariusz »

witaj
ja podejrzewam uszkodzenie czujnika położenia wału
jak zagrzejesz samochód wykręć go (jest za rozrusznikiem-1 śrubka klucz 10+wtyczka)
wsadz do zimnej wody zamontuj spowrotem jeśli zapali problem rozwiązany.Często padają w tych silnikach (nawet komp. niekiedy nie zapisuje tej usterki)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ryba2580

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 14 maja 2008, 1:23
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Ryba2580 »

wiatm, ja mam natomiast problem odwrotny z Asterką 1.7CDTI z 2004. Rano potrzebuje 10 jak nie więcej obrotów żeby odpaliła!!! jak jest rozgrzana to pali w miarę normalnie chociaż też po 3 obrotach. Sprawdzona została pompa wtryskowa, wtryskiwacze, listwa bezpieczeństwa i wszystko jest ok! teraz autko poszło do elektronika podobno fachowca. jak byłem na techu żadnych błędów nie pokazało! normalnie porażka i nie wiadomo co dalej???

Driver1

Astro-maniak
Posty: 104
Rejestracja: 23 cze 2008, 11:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Driver1 »

Moze slabej jakosci paliwko?

Awatar użytkownika
Ryba2580

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 14 maja 2008, 1:23
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Ryba2580 »

na pewno nie przez paliwo

Awatar użytkownika
1303mariusz

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 19 sie 2008, 14:39
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: ziemia
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: 1303mariusz »

Ryba2580 pisze:wiatm, ja mam natomiast problem odwrotny z Asterką 1.7CDTI z 2004. Rano potrzebuje 10 jak nie więcej obrotów żeby odpaliła!!! jak jest rozgrzana to pali w miarę normalnie chociaż też po 3 obrotach. Sprawdzona została pompa wtryskowa, wtryskiwacze, listwa bezpieczeństwa i wszystko jest ok! teraz autko poszło do elektronika podobno fachowca. jak byłem na techu żadnych błędów nie pokazało! normalnie porażka i nie wiadomo co dalej???
prawdopodobnie siadł zawór w pompie wysokociśnieniowej i cofa ci paliwo

pozdrawiam

Cieszyn

Astro-maniak
Posty: 871
Rejestracja: 07 lut 2008, 21:36
Imię: Kamil
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Cieszyn »

Koledzy ja mam podobnie ... ale Astra z 2005r. silnik 1.7 CDTI 100km, auto, gdy np postoi kilka dni w garażu to trzeba go "długo" kręcić aby załapał ... Dodam, że wymieniałem aku na nówke Centry futury + w ubiegłym roku, aku: 65Ah 680A, mogłem kupić 72Ah lub nawet 75Ah :/ ...

Gobo

Astro-maniak
Posty: 57
Rejestracja: 13 maja 2008, 20:48
Imię: Gobo
Auto: AstraH combi
Silnik: 1.7 cdti
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: Gobo »

wiem że to co powiem zabrzmi banalnie, ale... od kiedy po przekręceniu kluczyka odczekam, aż zgasną wszystkie kontrolki (już nawet nie chodzi o tą od świec) i dopiero wtedy odpalam - jest o wiele lepiej i nie kręci tak długo...

jurop3

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 01 wrz 2008, 12:04
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bedzin
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: jurop3 »

Ryba2580 pisze:wiatm, ja mam natomiast problem odwrotny z Asterką 1.7CDTI z 2004. Rano potrzebuje 10 jak nie więcej obrotów żeby odpaliła!!! jak jest rozgrzana to pali w miarę normalnie chociaż też po 3 obrotach. Sprawdzona została pompa wtryskowa, wtryskiwacze, listwa bezpieczeństwa i wszystko jest ok! teraz autko poszło do elektronika podobno fachowca. jak byłem na techu żadnych błędów nie pokazało! normalnie porażka i nie wiadomo co dalej???
a sprawdzales swiece zarowe, ja miałem podobny problem, wymieniłem swiece na nowe i pali od pierwszego!!!

ODPOWIEDZ