Tu coś chyba jest na ten temat:joseph pisze:a wogóle mozna kupić 1.3 cdti z ids`em ?
[External Link Removed for Guests]
Ale nie ma wzmianki o 1.3 CDTi.
Według prospektu ze strony Opla wychodzi jednak na to, że można.
A po co je wyprzedzac skoro jada 100km/h Wyprzedze je, strace paliwo, a wystarcza pierwsze swiatla i beda za mna :/joseph pisze:astra waży ponad 1300 kg i 90 KM to trochę za mało na wyprzedzanie ciężarówek
Moja mama ma 1.4 90KM i nie jest wcale tak źle, jadąc spod Warszawy w góry, różne sytuacje były na drodze i jakoś Asterka zawalidrogą nie była, a i sporo TIR-ów wyprzedzałemjoseph pisze:daj se spokój z 1.3 , bierz 1.7 /niskie spalanie, mało awaryjny/ lub 1.9 /lepsza dynamika/, inaczej będziesz potem płakał że ciężko wozem jest włączyć się do ruchu i że jakiś wolny jest, astra waży ponad 1300 kg i 90 KM to trochę za mało na wyprzedzanie ciężarówek
A może by AH z silnikiem 1.4? Akurat mamy ją na sprzedaż - przebieg też w 100% pewny i sporo mniejszyluckyboy pisze:Asterka ktora mam na oku ma tylko 44tys km (pewne 44 tys km) wiec jest niezlym kaskiem, prosze o wiecej opinii o silniku 1.3 CDTI i DPF
rozwin temat, tzn. ze mozna wymienic bezproblemu elektroniczne na zwykle i nie ma zadnych komplikacji, roznica wynika tylko z budowy samego amorka, co na to elektronika??kubik_cdti pisze:...wtedy zmieniasz na zwykłe i po problemie...