1.7 CDTI zawory dolotowe turbo.

Awatar użytkownika
1303mariusz

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 19 sie 2008, 14:39
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: ziemia
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: 1303mariusz »

daffsm pisze:
joseph pisze:to jest elektorozawór sterujący podciśnieniem które wysterowuje łopatki turbosprężarki podcisnieniem z vacuupompy, schowany za silnikiem - to się nie mogło ułamać chyba że silnik wyskoczył z sanek i przywalił w ścianę karoserii lub ktoś grzebał tam łomem
joseph - mam wielki szacunek do twojej wiedzy i pomocy jakiej udzielasz na tym forum i tak naprawdę bardzo liczyłem na twoje zaangażowanie, ale uwierz mi naprawdę miałem tą część w ręce, goście z serwisu też nie mogli się nadziwić i ich pierwsze pytanie brzmiało czy coś nie mieszałem pod maską. Poza tym widziałem na podglądzie kamery jak serwisant męczył się na hali z diagnozą uszkodzenia prze z 1,5 h zanim dotarł, że to jest przyczyną pojawienia się kontrolki z kluczykiem (łomu do diagnozy nie używał).
Przyznam, że teraz to mnie przeraziłeś, naprawdę mocno zacząłem się zastanawiać co ten samochód przeszedł zanim dotarł w moje ręce jako nówka z salonu, dla tego właśnie pytałem też, czy jest jakaś możliwość sprawdzenia co się działo z samochodem między produkcją a salonem sprzedaży. Sam fakt zamontowania innego silnika niż zamawiałem jest bardzo zastanawiający.
joseph pisze:czy nie możesz sprawdzić vmax oraz 0-100 stoperem i porównać ?
Teoretycznie mogę jak tylko dostanę go z powrotem z serwisu. Mam nadzieję, że wyrobią się do końca przyszłego tygodnia. Dodatkowo mam w planach pojawienie się w hamowni.

Dzięki za informację o elektrozaworach przynajmniej nie wyjdę na idiotę w serwisie co nie wiadomo co chce od życia i czepia się nie wiadomo czego.
prawdopodobnie chodzi si o zawór EVRV -1 szt lub VSS-2 szt w tych silnikach(listwa common rail na kolektorze dolotowym) są takie same
faktyczne same nie ułamują się ale mogą zostać uszkodzone np podczas jakiejś obsługi w serwisie są delikatne

pozdrawiam

ODPOWIEDZ