Nie odpala...nie kręci...

bystrixx

Astro-maniak
Posty: 56
Rejestracja: 05 sty 2008, 18:18
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: bystrixx »

Powiedzmy że czasowo opanowałem temat, okazało się że popaliło się troszkę bezpieczników, jeden przekaźnik, przepustnica, listwa przy przekaźnikach no i imobilaizer padł. Obecnie na testerze pokazuje mi błąd P1125 czyli problemy z pedałęm gazu, zaczeło mi działać pokzywani błędów na wyświetlaczu a na nim mam następujące błędy: 162558 i 148304 i nie wiem co to za błędy -> nie mogę ich znaleźć. Niewiecie czy można regenerować tą przepustnicę bo tam na moje oko to jest silnik krokowy i chyba tylko on mógł paść. Ma ktoś jakieś sugestie w celu redukcji błędów lub ich całkowitej likwidacji?
Poprostu mam hopla na opla...3 modele Astry pod rząd o czymś świadczą....

joseph

Astro-maniak
Posty: 492
Rejestracja: 22 lut 2007, 19:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: joseph »

jak chcesz to mam rozbebeszoną przepustnicę od 1.7 cdti 100 KM, elektronika jest sprawna tylko 1 zębatka popsuta /uszkodziłem ją czyszcząc element roboczy, może ktoś to ci to skleci w jedną całość ?

jak nie to, pozostaje zakup nowej za ~1000 zł w aso lub używki pod zachodnią granicą za ~350 zł, tylko pamiętaj że do 1.7 cdti jest minimum 4 rodzaje przepustnic rózniących się np mocowaniem. Najlepiej sprawdzić w EPC,

samodzielana wymiana przepustnicy jest prosta tylko potrzeba 2 kluczy nasadowych z małym kołnierzem oraz przedłużką żeby to odkręcić, mi to zabrało około 30 minut roboty, montaż nowej obywa się bez programowania techem, potem potrzeba przejechać kilka km i przepustnica się sama zaadoptuje

PS ja bym sprawdził co się stało że wóz nałapał tyle błędów, może jest sprawny ale winna jest wilgoć ?
PS2. a baterię w pilocie masz ok ?
PS3 kluczyk programujesz z immo. poprzez przełączenie go w pozycję I /bez rozruchu/ i przytrzymanie klawisza otwierania drzwi
[External Link Removed for Guests]

stud79

Astro-maniak
Posty: 298
Rejestracja: 27 sty 2008, 16:52
Imię: Grzegorz
Auto: Astra H
Silnik: 1,6 benzyna
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: stud79 »

Sprawdź napięcie ładowania na wolnych obrotach i na wysokich. Być może regulator napięcia w alternatorze jest walnięty i daje więcej niż przepisowe 14,5. Przez to mogło uwalić elektronikę i napukać błędów.

bystrixx

Astro-maniak
Posty: 56
Rejestracja: 05 sty 2008, 18:18
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: bystrixx »

stud79 ładowanie jest dobre, czekam na pogodę dobrą to przejrzę całą elektronikę. Idę odłącze przepustnicę i popatrzę co będzie
Poprostu mam hopla na opla...3 modele Astry pod rząd o czymś świadczą....

łata

Astro-maniak
Posty: 421
Rejestracja: 16 sty 2009, 16:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: goleniów
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: łata »

ja mam podobny problem spadł mi kluczyk jak wsiadałem do auta, przekręcam zapłon palą się kontrolki ale nie działa rozruch ,dopiero za trzecim razem zapalił , pojechałem na komputer i pokazało ECN161450.wykasowałem ten błąd .facet od kompa nie był kumaty i nie doradził co dalej i 60zł w plecy,bo błąd wrócił i rozrusznik znowu nie działał do trzeciego razu. jak na razie jeżdże i odpala bez problemu . czy kluczyk da się zregenerować . na pewno był chwilowy brak komunikacji immo z kluczykiem . być może to przypadek może za szybko odpaliłem i dlatego albo coś z transponderem się stało :!: tu zapytam być może już taka odpowiedz była ale czy błąd sam potrafi zniknąć czy za każdym razem trzeba jechać na komputer :?:
nie wierz niczemu co słyszysz
i tylko w połowie temu co widzisz
-----------------------------------
czytaj FAQ .

Usunięty użytkownik 3235

#16

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

łata, ten błąd to akurat częsta przypadłość Astry - brak komunikacji między kluczykiem a immobiliserem. Po kilkunastu prawidłowych odpaleniach błąd zniknie sam.

Przy odpalaniu auta rób tak: przekręć kluczyk w pozycję I, odczekaj jakieś 3 sekundy, potem w pozycję II, po zgaśnięciu kontrolek odpalaj silnik. Ja zawsze tak odpalam i ten błąd już dawno nie wystąpił i auto pali za każdym razem.

łata

Astro-maniak
Posty: 421
Rejestracja: 16 sty 2009, 16:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: goleniów
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: łata »

analyzer64. tak też teraz będę robił :!: już wcześniej doczytałem się tych wskazówek , co do błędu dzięki za info, bo serwisy za wiele nie mówi a najchętniej to proszę się umówić i minimum 150. no ale z tego żyją . :mrgreen:
nie wierz niczemu co słyszysz
i tylko w połowie temu co widzisz
-----------------------------------
czytaj FAQ .

stud79

Astro-maniak
Posty: 298
Rejestracja: 27 sty 2008, 16:52
Imię: Grzegorz
Auto: Astra H
Silnik: 1,6 benzyna
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: stud79 »

Jeśli błąd się nie powtarza, to znika z pamięci po 3-5 odpaleniach

łata

Astro-maniak
Posty: 421
Rejestracja: 16 sty 2009, 16:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: goleniów
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: łata »

analyzer64---stud79... potwierdzam błąd znikł :) [/b]
nie wierz niczemu co słyszysz
i tylko w połowie temu co widzisz
-----------------------------------
czytaj FAQ .

ODPOWIEDZ